Zunanja povezava
SEO-namig

Zunanje povezave- zakaj so pomembne

 

 

Zunanje povezave in zakaj so pomembne?

Kakšna je razlika med notranjo in zunanjo povezavo?

 

Kaj so zunanje povezave?

Zunanje povezave so hiperpovezave, ki kažejo na katerikoli drugi domeno. Drugače povedano – če se drugo spletno mesto poveže s svojo spletno stranjo ali če se tvoja spletna stran poveže z drugi spletno stano – to je zunanja povezava.

Optimalna oblika
V sidrnem besedilu uporabi opis ključne besede ki odraža isto temo ali ključne besede, na katere cilja ciljana spletna stran. Ni nujno, da vsakič uporabiš isto besedilo ključne besede. naj bo to raznoliko, kar izboljša izkušnjo bralca –

Zunanja povezava (External Links )je povezava, ki kaže na zunanjo domeno,
Vrhunski SEO eksperti menijo, da so zunanje povezave najpomembnejši vir moči za razvrščanje
Zunanje povezave prenašajo lastnost povezave. To je drugače kot notranje povezave. Iskalnih kij prepozna in obravnava kot glas tretje osebe. in to je dobro.
Najnovejši SEO ne verjamem da se atribut povezave naslov uporablja za namene uvrstitve.

 

 

 

Najboljša praksa

Pridobivanje zunanjih povezav je najpomembnejši cilj za doseganje visoke uvrstitve v iskalnikih. To izhaja iz ideje, da so zunanje povezave ena izmed metrik, ki jih je najtežje manipulirati, in zato eden od najboljših načinov, da iskalniki določijo priljubljenost strani. S tem pa se gradi avtoriteta domene.

Google je pustil svoj pečat z algoritmom,  The Stanford community to PageRank .  Ta algoritem je štel hiperpovezave kot glasove priljubljenosti. Strani, ki so imele največ povezav, so veljale za najbolj priljubljene.
Danes iskalniki uporabljajo številne meritve za določanje vrednosti povezav. Te vključujejo:

  • Zanesljivost povezave

    Zunanje povezave
    Zunanje povezave so povezave spletne strani z drugimi spletnimi stranmi (domenami)
  • Priljubljenost povezane strani
  • Ustreznost vsebine med izvorno in ciljno stranjo
  • Sidrno besedilo ali anchor text , ki je uporabljeno v povezavi
  • Število povezav od iste strani na izvorno stran
  • Število različic, ki se uporabljajo kot sidrno besedilo za povezovanje do ciljne strani

 

Poleg tega pa so zunanje povezave pomembne iz dveh razlogov:

Priljubljenost

Medtem ko je promet metrika, ki jo iskalniki težko natančno izmerijo, se zunanje povezave merijo lažje. So javno vidne in jih je enostavno shraniti, Zato so zunanje povezave odlično merilo za določanje priljubljenosti določene spletne strani.

Ustreznost
Povezave zagotavljajo namige o ustreznosti, ki so dragocene za iskalnike. Sidrno besedilo običajno zapišemo mi in močno odraža vsebino na strani na katero je vezana zunanja povezava. Velikokrat bo taka kratka besedna zveza (primer: članek o najboljših palačinkah) ali URL ciljne strani, navedena v povezavi, ponudila dragocene meritve ustreznosti za iskalnik. Povezave običajno kažejo na sorodno vsebino, To pomaga iskalniku vzpostaviti središča znanja na spletu.

 

 

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj razlika med notranjimi in zunanjimi povezavami?

Enostavno povedano, notranje povezave so povezave znotraj same spletne strani – med posameznimi zapisi, ki se dotikajo podobne teme. Zunanje povezave pa so povezave z drugimi spletnimi stranmi na drugih domenah.

 

Kako najdem zunanje povezave?

Za iskanje zunanjih povezav je potrebno uporabiti SEO orodja. To je lahko Gooogle Search Engen Console ali Moz Link Explorer. Ti ti bodo ponujene številne znane povratne povezave do tvojega spletnega mesta, skupaj z drugimi informacijami, ki se uporabljajo kot sidrna besedila

 

Ali je potrebno dovoljenje za povezovanje z drugimi spletnimi stranmi?

Na splošno ni potrebno dovoljenje: Vendar nekateri deli sveta to še vedno zahtevajo.

 

 

 

In za konec:

Kaj je sidrno besedilo?

Sidrno besedilo ali anchor text je besedilo, ki ga je mogoče klikniti in povezuje dve spletni strani. Najbolje je, da je cilni URL sklicuje na ustrezno temi, ki teče znotraj razprave na tvoji spletni strani.

Pri povezovanju pa pazi na naslednje:
Ne povezuj se s toksičnimi spletnimi stranmi – Googlu ni vseeno, s katerimi spletnimi stranmi se povezuješ. Če se povežeš s spletno stranjo, ki vsebuje napačne informacije, spodbuja sovraštvo ali se ukvarja z nezaželenimi praksami, te bo Google kaznoval. To pa vsekakor škoduje tvoji uvrstitvi.
Seveda pa pri besedilu ne pozabi na ključne besede. Po posodobitvah algoritna Penguin, je Google začel podrobneje preučevati ključne besede v sidrnem besedilu.