Zimzelena vsebina in kako jo izkoristiš za SEO
Zimzelena vsebina je večno aktualna. Drži se tematike, ki ne zbledi..
Kaj je zimzelena vsebina in zakaj je pomembna za SEO?
Zakaj je ustvarjanje zimzelene vsebine ključno za zmagovito mešanico tržne vsebine?
Zimzelena vsebina je dolgoživa zadeva. Prav tako je pomembna tudi za optimizacijo iskalnikov (Search Engine Oprimisation) .
Kaj je zimzelena vsebina?
Zimzelena vsebina se nanaša na katerokoli vrsto vsebine ki ostaja vedno pomembna, točna in uporabna. Seveda tudi veliko časa po tem, ko je bila objavljena.
Pomisli na to: Zimzelena drevesa so vedno videti zelena in sveža. Neglede na letni čas. Po istem principu je zimzelena vsebina vedno videti aktualna in sveža. Tudi če je bila objavljena pred dve leti nazaj.
Dve leti sta po standardih interneta zagotovo dolga doba. Zimzelena vsebina pa pri tem ne bo problem.
Če želiš, da bo tvoja vsebina veljala za zimzeleno, se drži naslednjih kontrolnih točk:
- Vsebina naj se naslanja na temo, ki se skozi leta ne spreminja kaj drastično.
- Vsebuje znanje, ki je temeljno za določeno področje.
- Večina informacij je vedno uporabnih.
- Večina informacij je vedno točnih.
- Lahko vsebuje nekaj zastarelih dejstev, vendar naj bodo v manjših količinah (hitreje se popravijo)
Seveda, če tvoja vsebina ni v okviru teh znakov, taka vsebina ni zimzelena.
Vsebine, ki niso zimzelene so:
- Novice
- Sezonske informacije ali informacije vezane na določen čas, datum, dogodek ali leto.
- Raziskave in statistike, ki bodo čez čas izgubile na relevantnosti, ker bodo zastarele.
- Raziskave in statistike, ki se redno posodabljajo.
- Vsebina povezana s trenutno modno muho ali trendi.
Primeri zimzelenih vsebinskih tem
Tukaj je nekaj dobrih primerov tem za zimzelene vsebine:
- Kako zavezati čevlje.
- 10 nasvetov za upravljanje z osebnimi financami.
- Kako izbrati primerno barvo kuhinje.
- Vodnik vsebinskega marketinga za začetnike.
- Kako psa naučiti hoje ob spuščenem povodcu .
Primeri vsebinskih tem, ki niso zimzelene:
Tukaj je nekaj tem, ki niso zimzelene:
- ChatGPT je končno ugledal luč sveta (novica)
- Domači nogometaši premagali največjega tekmeca (novica)
- 10 trendov v SEO optimizaciji vsebin za leto 2023 (trend vezan na datum/leto)
- Poročilo raziskave vsebinskega marketinga za leto 2023 (raziskava vezana na čas/leto)
Zakaj zimzelena vsebina izboljša SEO?
Zdaj veš, da je zimzelena vsebina aktualna veliko več časa in ima zato dolgo življenjsko dobo. A ato še ni vse. Zakaj je dobra za SEO?
Zimzelena vsebina se ponaša z:
Zanesljivostjo
Vsebina, ki je zanesljiva, je za ljudi zanimiva, ne glede na okoliščine. Taka tema se s časom ne spreminja, zato je vedno aktualna.
Zimzelena vsebina, ki je optimizirana za iskalnike, bo privabljala klike enakomerno in dlje časa. To pomeni tudi stalni dotok potencialnih strank.
Trajnostjo
Trajnost je še ena od lastnosti zimzelenih vsebin. Zakaj?
Za ustvarjanje take vsebine moraš vložiti čas le enkrat. Potrebno bo le malo posodobitev, saj je tema aktualna.
Navsezadnje, če ustvariš visoko kakovostno vsebino, ki je namenjena konverziji, bo ta del prinesel tudi potencialne stranke.
Dolgoročno gledano je zimzelena vsebin dobra naložba.
In naj ponovim:
Vrste zimzelenih vsebin, na katere se splača osredotočiti:
Nekatere vrste vsebin so primerne za zimzelene vsebine, druge malo manj. Tu so primeri vedno zimzelenih tem “How To“:
- Kako zavezati čevlje
- Kako speči torto
- Kako …
Morda se ti bodo zdele naslednje vsebine nekoliko trnovske zaradi seznama. Vseeno pa se dobro podajo k zimzelenim temam:
- 10 nasvetov za dobro torto
- 5 načinov za odmaševanje odtokov
- 50 najbolj branih knjig vseh časov
Ne pozabi še še piko na i – 101 način, vodnik – odlični pregledi ali uvodi v tematike.
Pri kreiranji zimzelenih vsebin, si poglej tukaj
Nasveti in pomoč.
Ne pozabi – Pišeš predvsem za ljudi. Malo manj za iskalnike
Prenesi si KONTROLNI SEZNAM za kakovost in uporabnost vsebine TUKAJ .