Googlov WEB Stories Plugin
Googlov WEB Stories Plugin ali vtičnik za spletne zgodbe
Novo, ki prinese več obiska, zanimanja in sodelovanja.
Zgodbe so danes del spletnega mesta za družabno mreženje. Od Instagrama pa do WhatsAppa – povsod nas oblegajo različne zgodbe ali »Storiji«.
Google razmišlja o tem korak naprej in ustvarja Googlove spletne zgodbe za Word Press
Google je napovedal nov pugin, ki ti omogoča ustvarjanje spletnih zgodb (Storijev) in tako zagotavlja boljše sodelovanje z občinstvom.
Googlov nov pogled na spletne zgodbe bo pomagal izboljšati uvrstitev v iskalnikih, Googlovih slikah in celo na strani za Odkrivanje (sercih) Vtičnik Google stories je popolnoma brezplačen in odprtokoden, kar pomeni, da ga lahko uporabljaš kadarkoli želiš.
Kaj so Googlove spletne zgodbe?
Morda ti je že poznana Googlova funkcija Accelerated Mobile Page (AMP). Google spletne zgodbe bodo precej prilagojene in inovativna različica AMP.
Zgodbe ne bodo imele več kot 10 besed, Priporočena velikost spletne zgodbe je 4 do 10 strani.
Monetizacija z Google Web Stories Plugin
Ker so Googlove spletne zgodbe Googlov izdelek, obstaja možnost da z njimi tudi zaslužiš.
Monetizacija s pridruženimi povezavami na Google Ad Manager in Google DV360 (beta) daje te možnosti. Kmalu pa bo na voljo še več možnosti.
Glavni porabnik Googlovih spletnih zgodb bodo uporabniki mobilnih naprav, Kot opisuje Googlom, so te spletne zgodbe tipična vsebina za uporabnike – večina si jih privošči na avtobusu, vlaku ali kar tako med čakanjem. Znano, kaj ne? Googlova stran za razvijalce (developers,google.com)
Zakaj uporabljati Googlove Storije?
Kot je vsem že znano, splet raste na zgodbah. To so trendi, ki naj bi jih poznala vsaka platforma. Instagram je že eden od njih. Podobno tudi druga družbena omrežja. Tokrat pa je tu še Google.
Namen Google Web Stories
Namen zgodb je ponuditi lažje prebavljivo vsebino v obliki zgodb namesto pisane besede. Google je to opisal kot “shackable content“.
Primer: BBC-co-uk
Videoposnetki na spletnih zgodbah ne bodo daljši od 15 sekund. Imeti morajo podnapise.
Spletna zgodba je vizualni medij. Ko jo ustvarjaš, pomisli kaj ljudi zanima in pritegne.
Zgodbo oblikuj, objavi in deli naprej.
Zgodba bo objavljena v iskalniku in predstavljena ustreznim sledilcem.
Kako najbolje izkoristiti Google Web Stories Plugin?
Integriraj jih na svoje spletno mest.
Monetiziraj z oglasi in poveži z vsebino na spletnem mestu.
Na voljo bo vtičnik, ki bo omogočil ustvarjanje zgodb kar na spletni strani WordPressa.
»Kot vir najnovejših novic in informacij nam spletne zgodbe omogočajo, da predstavimo naše kakovostno novinarstvo, ko želimo združiti več elementov. Kombinacija poročanja, fotografije, videoposnetkov in gibljive grafike daje bralcem bolj vizualno vstopno točko, ko iščejo naše poročanje.«
Greg Manifold, direktor oblikovanja Washington Posta
Zaključek:
Googlove spletne zgodbe – Web Stories so in bodo v prihodnje zelo priljubljena oblika sporočanja in povezovanja.
Lahko se postavijo neposredno ob Instagram, Twetter (x) ali Pinterest zgodbam in podobno.
Google je naredil korak naprej. Pohvalno, kaj ne?
In seveda, ne pozabi na prijavo na Novice – News iz digitalnega sveta.
So najnovejše in včasih lahko celo presenetijo – Digital je nepredvidljiv.