Vsebinski marketing
Vsebina je kralj. Je pomembni element strategije - vsebina prodaja in proda
-
Ali Instagram prikazuje tvoje objave le 10% sledilcev?
Ali Instagram prikazuje tvoje objave le 10% sledilcev? Ne – Absolutno NE! Ta mit o algoritmih zdaj živi že malo predolgo. In čas je da ga razrešim. Sama niti točno ne vem, kdaj se je vse skupaj začelo. Gotovo izhaja iz dejstva, kako so vsebino distribuirale druge družbene platforme že v preteklosti. Torej ta mit izhaja od tam. Ampak IG nikoli ni deloval na tak način. In danes tudi ne. Kako Instagram dejansko deluje in katerim vsebinam daje prednost? IG je predvsem družabno omrežje, ki temelji na odnosih. IG je predvsem odnos ena proti ena – med ustvarjalcem in občinstvom. Če dosledno…
-
Kako dolgi naj bodo zapisi na Instagramu?
Kako dolgi naj bodo zapisi na Instagramu? Ali obstaja idealna dolžina določena za zapise na Instagramu? Ali se razlikuje med Reels (koluti) in objavami v virih? Bo to vplivalo na vaš doseg ali konverzije? In ljudje res berejo te dolge zapise? torej, kako dolgi naj bodo zapisi na Instagramu? Obstaja toliko vprašanj o dolžini napisov za objave na Instagramu. Razčlenimo torej! Podnapisi na objavah v viru Ko rečem objavo »Vir«, mislim na posamezne slike in vrtiljake. Običajno uporaba samo enega stavka kot napisa ni idealna, saj osebi, ki vidi objavo, ne posreduje dovolj informacij. Taki ti tudi ne omogočajo, da bi se resnično povezala s svojim…
-
Trendi vsebine marketinga
Trendi vsebine marketinga za leto 2023 so jasni: Brez prave vsebine bo trženje/prodaja produkta kot galerija. Prideš, pogledaš, si ustvariš mnenje in odideš. Trendi vsebine marketinga pa so drugačni. Vsak produkt ima zgodbo. Ljudje ne kupujejo produkta. Ljudje kupijo efekt produkta, ki ga da vsebina opisa produkta. Trendi vsebine marketinga – Kako napisati strategijo vsebine, ki letos trži Brez napisane strategije vsebine, ki trži tvojo blagovno znamko, težko dosežeš potencialne stranke. Brez napisane strategije si enako kot običajni trgovci, ki prodajajo in upajo na nakupe. Kaj je dobro vedeti pri načrtovanju vsebine B2B za leto 2023 Raziskava, ki je bila narejena je razkrila področja, kjer…
-
Strategije pozicioniranja blagovne znamke
Strategije pozicioniranja blagovne znamke so procesi, ki se zgodijo v mislih in očeh tvojih strank. Gre za več kot slogan ali dober logotip s katerim se blagovna znamka loči od konkurence. Kaj je pozicioniranje blagovne znamke? Učinkovito pozicioniranje blagovne znamke se zgodi, ko je blagovna znamka zaznana kot ugodna, dragocena in verodostojna za potrošnika. Vsota vseh treh postane edinstvena lastnost za tvoje podjetje. Posledično si stranke zapomnijo ime blagovne znamke in ji sledijo. Biti drugačen od konkurence ne pomeni le zmagati na trgu. Wiliam Barron pravi: “Priložnost za pozicioniranje svoje blagovne znamke dobiš le, ko delaš nekaj izjemnega. Karkoli drugega je samo primerjava.” …