Vsebinski marketing
Vsebina je kralj. Je pomembni element strategije - vsebina prodaja in proda
-
Smernice blagovne znamke – 7 korakov
Kaj so smernice blagovne znamke? Smernice blagovne znamke so ključni del tvoje tržne strategije, ki usmerjajo razvoj identitete blagovne znamke. Pomagajo ti opredeliti, kdo si, kaj ponujaš in zakaj bi te stranke izbrale. Da bi uspešno povezali s svojimi idealnimi strankami, je ključno odgovoriti na vprašanja: Kakšne so smernice tvoje blagovne znamke? in Zakaj bi nekdo kupoval pri tebi? Osnovni elementi blagovne znamke Logotip: Vizualni simbol, ki predstavlja tvojo blagovno znamko. Pozicioniranje blagovne znamke: Kako želiš, da te stranke dojemajo na trgu. Sporočila: Ključna sporočila, ki jih želiš posredovati svojemu občinstvu. Slogan: Kratka in jedrnata fraza, ki zajema bistvo tvoje blagovne znamke. Kaj je…
-
Močna blagovna znamka ni razkošje
Močna blagovna znamka danes ni več razkošje Zakaj močna blagovna znamka danes ni več razkošje? Kaj o tem prami zgodovina – odličen primer močne blagovne znamke, ki je vplivala na ves svet Thomas Edison ni izumil žarnice. Mnogi verjamejo, da je to storil zaradi uspešne blagovne znamke in gradnje pripovedi. Uspeh pogosto ni odvisen le od izuma, temveč od blagovne znamke in gradnje pripovedi. Vizionarska blagovna znamka lahko poveča inovativnost, tako da izdelek ali podjetje postane ikona. Edison in žarnica Kdo je torej izumil žarnico? Seveda bi rekli Thomas Edison. Vendar pa se morda ne zavedamo, da Edison ni izumil žarnice. Joseph Wilson Swan in Henry Woodward…
-
Sanjska stranka? Zakaj jo moraš prepoznati?
Sanjska stranka? Si jo že prepoznala? Verjetno si že slišala za rek: “Ko želiš ugajati vsem, ne ugajaš nikomur.” To ne bi moglo biti bolj resnično. Poskusi zgraditi blagovno znamko, ki bo všeč vsem? Velika napaka in hitra pot do propada. Ko gledam slike, ki so objavljene na družbenih medijih, pogosto opazim, da so ustvarjene tako, da skušajo ugajati vsem. So namenjene vsem – ljudem vseh starosti, spolov in panog. In takoj pomislim: “Ali je to namenjeno meni?” Običajno dobim občutek, da ni. Če želiš pritegniti vse, ne pritegneš nikogar. Danes obstaja ogromno različnih niš – prostor je za vse. In tukaj je tvoja priložnost: zagrabi svojo nišo. Ena najboljših…
-
Pisanje besedil za spletno trgovino
Pisanje besedil za spletno trgovino Pisanje besedil za spletno trgovino ni le nizanje stavkov. Gre za ustvarjanje čustev, dodajanje skrbi in navsezadnje tudi za spodbujanje konverzije. Dobro besedilo za spletno trgovino ni enostavno sestaviti. Blagovne znamke imajo pogosto težave z berljivostjo vsebine. Kako pritegniti občinstvo? Tukaj bom delila nasvete, kako ustvariti dobro besedilo za spletno trgovino. Od uporabe domačega jezika do ustvarjanja občutka nujnosti in potrebe. Poleg tega pa bom na ogled postavila nekatere znane blagovne znamke, ki točno vedo, kako pritegniti svoje potencialne kupce. Pokazala pa bom tudi, kako lahko svoj zapis spremeniš v zmogljivo prodajno orodje. Ključni povzetki: Prilagodi svoje pisanje tako, da bo odmevalo…
-
Najboljši generatorji hashtagov – 2024
Najboljši generatorji hashtagov – 2024 Te zanima kateri so najboljše generatorji hashtagov v letu 20024? Tukaj najdeš 8 najboljših in najbolj priljubljenih generatorjev hashtagov v letu 2024. A najprej razčistiva naslednje: Zakaj uporabljati hashtage v svoji strategiji družbenih medijev? Tukaj je nekaj ključnih razlogov, zakaj bi morala uporabiti hashtage v svoji strategiji družbenih medijev : Izboljša se vidnost tvoje vsebine : Hashtagi pomagajo pri prepoznavnosti tvoje vsebine. Tako postane bolj vidna na družbenih medijih. Ljudje iščejo zanimive vsebine s pomočjo hashtagov, saj tako hitreje najdejo to kar iščejo. Poveča se sodelovanje z občinstvom: Ko iščem določen hashtag, je veliko bolj verjetno, da dobim všeček ali komentar. Hashtag je…
-
Ključni trik za večjo angažiranost na Instagramu
Ključni trik pri objavah na Instagramu – Verjetno si kdaj opazila. da je sodelovanje na Instagramu upadlo. Manj všečkov, manj komentarjev, manj klikov na tvojo spletno stran in – bodimo iskreni, manjši obsega n splošno. Stvar je v tem, da to velja za vse in ne samo zate – nisi edina. pri tem. Mogoče se zdi, da pri tem nimaš kaj veliko narediti, pa vendar: Eden od ključnih trikov za doseganje boljših rezultatov in večje angažiranosti občinstva je je zelo preprost. Bodi pozitivno naravnana. Bodi pozitivna Slike in kontekst so elementi, ki lahko to tudi pokažejo. So prva stvar ki pade gledalcu v oči in tako vzpodbudi vrsto…