Vsebinski marketing
Vsebina je kralj. Je pomembni element strategije - vsebina prodaja in proda
-
Pinterest za podjetnice
Pinterest za podjetnice: Ustvari si vizijo in pritegni svoje sanjske stranke Si kdaj sanjarila o tem, da bi tvoje izdelke ali storitve odkrilo več ljudi? Predstavljaj si, da imaš čarobno desko, na katero lahko zbereš vse, kar te navdihuje in motivira. Pinterest je prav to! To je prostor, kjer lahko ustvariš svojo vizijo in pritegneš stranke, ki so popolnoma navdušene nad tem, kar delaš. Zakaj je Pinterest tako poseben za podjetnice? Glede na obstoj dobro uveljavljenih platform družbenih medijev, kot so Instagram, Facebook, Twitter in celo TikTok, se lahko vprašamo, zakaj bi morale blagovne znamke dati prednost Pinterestu. Pet ključnih statističnih podatkov poudarja pomembnost tega početja: Pinterest ustvari…
-
10 izvirnih idej za vsebino na družbenih omrežjih
10 izvirnih idej za vsebino na družbenih omrežjih, ki bodo poskrbele za več angažiranosti! Teh 10 izvirnih idej te bo rešilo pred tistim trenutkom, ko ne veš, kaj objaviti! To objavo lahko kar shraniš. Ko bo nastopil čas ko nimaš pojma kaj pisati, ti bo ta dober vir inspiracije. 1. Navdihujoče vsebine – vedno izvirne ideje Kratka in navdušujoča vsebina je najbolj ključna za vsa družbena omrežja. Si vedela, da navdihujoče vsebine kraljujejo na vseh družbenih omrežjih? Ja, prav si slišala! Raziskava LinkedIna je pokazala, da je naravnost navdihujoča vsebina najbolj deljena. Naj bo tvoja objava tista, ki dvigne duha in pritegne množice! Neglede na to…
-
Influencer marketing – Kaj je to?
Influencer marketing? Kaj je to? Influencer marketing je strategija trženja na družbenih omrežjih, ki vključuje sodelovanje z vplivneži za promocijo izdelkov ali storitev. Vplivneži so posamezniki z zvesto bazo sledilcev in veljajo za strokovnjake v svojih nišah. Njihova priporočila delujejo kot družbeni dokaz, ki spodbuja zaupanje potencialnih strank. Vrste vplivnežev po velikosti občinstva Sodelovanje z vplivneži (influencerji) zahteva premišljeno izbiro glede na njihove sledilce, angažiranost in proračun. Vplivneži se delijo na štiri kategorije: Mega vplivneži Več kot 1 milijon sledilcev Znane osebnosti (športniki, igralci, glasbeniki) z ogromnim dosegom. Primerni za velike kampanje prepoznavnosti blagovne znamke (primer: Cristiano Ronaldo). Prednosti: Ogromen doseg.…
-
Uspešna pristajalna stran
Uspešna pristajalna stran lahko znatno izboljša stopnjo konverzije, medtem ko neurejena stran lahko negativno vpliva na rezultate. Toda kaj pomeni “profesionalna in uglajena” pristajalna stran? In kaj je faktor X, ki loči uspešne tržnike? Tukaj so odgovori in najboljši primeri, ki ti bodo pomagali oblikovati uspešno pristajalno stran. Kaj naredi pristajalno stran uspešno -učinkovito? Preden pogledava konkretne primere, si poglej nekaj ključnih značilnosti, ki so skupne vsem pristajalnim stranem z visoko stopnjo konverzije: Jasna in jedrnata izjava o vrednosti (na vrhu strani), ki obiskovalcem takoj pove, kaj pridobijo. Ujemanje naslova z oglasom ali CTA-jem, ki je pritegnil obiskovalca. Družbeni dokazi in pričevanja za krepitev zaupanja…
-
Ustvarjanje vsebine – kako do več idej
Ustvarjanje vsebine in kako do več idej Kako ustvariti neskončno idej za vsebino? Ali ti zmanjkuje idej za promocijo svojih izdelkov ali storitev? Se kdaj sprašuješ, kaj bi objavila na družbenih omrežjih ali kako priti do vsebin, zaradi katerih bo občinstvo reklo: “Waw, to je zame!” ali “Točno to sem iskala!”? Potem nadaljuj z branjem. Ne glede na to, ali ustvarjaš vsebine za družbena omrežja, podcast, videoposnetke na YouTubu ali bloge na spletnem mestu, je ključ do uspeha vedno v kombinaciji raziskav, navdiha in strateškega razmišljanja. Tukaj je pet korakov, ki ti bodo pomagali ustvariti neskončne ideje za vsebine, ki bodo pritegnile tvoje občinstvo in podprle tvojo blagovno znamko. …
-
9 Načinov za ustvarjanje delujočega načrta trženja vsebine
9 Načinov za Ustvarjanje Delujočega Načrta Trženja Vsebine Imeti spletno stran je odličen način za trženje vsebine. Vendar pa brez doslednega načrta trženja ne moreš doseči željenih rezultatov. Mnogim se lahko zdi, da se borijo z vsebinskim marketingom, kar vodi v pomanjkanje inspiracije in stagnacijo. Ustvarjanje učinkovitega marketinškega načrta prinaša številne prednosti. 1. Redno objavljaj sveže vsebine Redno objavljanje novih vsebin je ključno. Tako kot redna telovadba, tudi redno pisanje ohranja vašo vsebino svežo in privlačno. Jasno načrtovanje olajša ustvarjanje vsebin, saj imate vedno pri roki ideje in navdih. 2. Ugotovi, kaj deluje za tvoje občinstvo Več kot objavljaš, bolje razumeš, kaj tvoji bralci obožujejo. Analiziraj,…