MediSpot nasveti

Vsebinski marketing – začetni koraki

Vsebinski marketing-začetni koraki  in kako se ga lotiti?

 

Vsebinski marketing (vsebinsko trženje)  je strateški tržni pristop.

Osredotočen je na ustvarjanje in distribucijo dragocene, ustrezne in dosledne vsebine.

Tako pritegne občinstvo in ustvari zanimanje. Bralce pa spremeni v kupce.  Spodbuja sodelovanje in komunikacijo.

Vsebinsko trženje je kot  umetnost, ki jo z nekaj truda  lahko osvojiš.

Navedla bom devet začetnih korakov

 

1. Prvi in zelo pomemben korak je želja stranke

 

Mnogi tržniki se ne zavedajo, česa si stranke res želijo.

Predvidevajo, da dobro vedo, kdo je njihova ciljna publika in te se držijo. Ni pa nujno, da je to res. Mnogi imajo blagovno znamko, a ne vedo, kdo sestavlja njihovo ciljno publiko. Nekateri pa so zadovoljni s številnimi sledilci, a prodaja nikakor ne steče.  V čem je vzrok?

Odgovori si na vprašanje: Koga zanima tvoj produkt/storitev ali podobno. Ko dobiš odgovor, naletiš na različne skupine ljudi. Ti ljudje so tvoji sledilci, a potrebujejo različne pristope.  Vsak dober tržnik ima 3 do 4 ciljne skupine. Za vsako ciljno skupino ustvarja točno določeno vsebino. Nikoli pa ne ponuja iste vsebina vsem strankam – saj bodo na tak način ljudje odšli.

 

2. Dokumentiraj kako deluje tvoj vsebinski marketing

Da bi lažje spremljala učinkovitost strategij, jih ne pozabi dokumentirati. Katera strategije je delovala in katera ni. Ustvari si tudi jasen . resnično jasen in  načrt trženja. Vsebine, ki ne delujejo morda potrebujejo le majhne dodatke. Druge pa boš morala povsem spremeniti.

 

3. Ustvari izjavo o poslanstvu

Moja misija – poslanstvo je … nadaljuj stavek tako, da bo vsem jasno za koga, kaj in kako to počneš

Ljudje, ki ustvarijo izjavo o poslanstvu, so učinkovitejši.

Zapiši:

    • kdo si
    • Kaj želiš doseči
    • Kako boš to dosegla

Taka izjava deluje kot vodnik, ki aktivira in motivira. Deluje kot čarobna palica, ki te vodi naprej, ne glede na možne ovire.

»Vsebina, ki jo pripravljam izpolnjuje  /želje in potrebe/  in /želje in potrebe/  preko ponudbe  /tvoj produkt ali storitev/ in /tvoj produkt ali storitev/ ki ljudem /točno kateri ljudje so to/.  ki se počutijo /kako se počutijo sedaj/— in  / kako se počutijo sedaj/—-. Tako da na tak način lahko /kako se bodo počutili potem/—- ali /kaj bodo dosegli potem/ —- (naloga, cilj, sprememba)«

Izjavo si napiši. Naj te vedno spremlja in podpira. Pomagala ti bo, da se boš vedno znova vračala k svojem poslanstvu.

 

4. Ciljaj na stranke glede na njihove potrebe

Vsak tržnik ima po navadi 3 do 4 skupine strank. Vsaki od njih pa vedno ponudi njej primerno vsebino.

Med svojim delom se gotovo srečuješ s številnimi strankami, ko dobro pogledaš, so si stranke med sabo zelo različne, Lahko pa jih z malo truda in opazovanja postaviš v več skupim. Vsak tržnik ima po navadi 3 do 4 skupine strank. Vsaki od njih pa vedno ponudi njej primerno vsebino. Nikoli pa ne ponuja vsem iste vsebine. Zapomni si, da so določeni bralci šele v stanju zavedanja, da imajo težavo. Druga skupina so tisti, ki že izbirajo morebitne možnosti za rešitev težave. V tretji skupini so tisti, ki mrzlično iščejo rešitev, daj se težave dobro zavedajo. In zadnja skupina so tvoje zveste stranke, ki zaupajo tvojemu znanju, strokovnosti in avtoriteti.

 

5. Vsebino ustvarjaj dosledno

Vsebino ustvarjaj dosledno in pogosto.  Tisti, ki so uspešni, svojo vsebino objavljajo večkrat na dan. Raziskava HubSpot pravi naslednje: dobra podjetja, ki mesečno objavijo vsaj 16 blog zapisov, so 3,5 krat uspešnejša in imajo 4 do 5 krat več prometa od ostalih (ki objavljajo le 4 krat na mesec)

Naj ti ne bo težko prositi nekoga, ki je vešč pisanja blog zapisov. Ta ti bo v veliko pomoč pri prisotnosti na spletu. Postaneš bolj vidna.

 

6. Pripravljaj privlačno vsebino

Z leti so ljudje ugotovili, da je pomembna kvaliteta vsebine.  Poleg pogostega in doslednega objavljanja je pomembna tudi kvaliteta vsebine Vsebina naj bo privlačna – podobno kot magnet – privlači naj ljudi – bodoče stranke in kupce. Pomembni sestavni členi so: Privlačna vsebina,

pravi format vsebine. Prava platforma, kjer se vsebina objavi.

 

7. Uporabi učinkovite taktike  ki zajemajo vsebinski marketing

Učinkovitost in število uporabljenih taktik: Ni potrebe da poznaš vse taktike in vse tudi uporabiš. Uporabi tiste, ki delujejo- Ne gre za število – Manj je več. Če ena ne deluje dobro, jo spremeni ali pa uvedi novo taktiko. Kaj deluje dobro?

Ko ugotoviš, katere taktike delujejo, jih uporabljaj. Ustvari si seznam Check list.

 

8. Uporabi platforme

Katera platforma družbenih omrežij je prava za tvoj vsebinski marketing? Število družbenih omrežij je veliko. Dobri tržniki uporabijo le peščico razpoložljivih platform. Te pa uporabijo pravilno in efektivno. Vsebine objavljajo redno in glede na najbolj priporočljiv čas za objave.

 

 

9. Pomagaj strankam pridobiti dovolj informacij:

O pravem načinu podajanja informacij je že veliko napisanega.

Redko pa se omenja Mikro-moment.

Mikro – moment je trenutek, ko si stranka postavi vprašanje kar tako – mimogrede: Kaj pa naj sedaj naredim Ko se refleksivno obrne na napravo mobilnega telefona in želi informacijo. To so trenutki, bogati z namenom, ko se sprejemajo odločitve za nakup.

Tak mikro – moment (trenutek)  je na primer v trgovini, ko preveri ali obstaja še kakšen podoben, cenejši produkt. Stranka je tik pred nakupom, a vseeno še enkrat preveri ali obstaja boljša ponudba. V teh primerih stranka pričakuje, da jim bo blagovna znamka dostavila točno to, kar išče potrebuje.

Družbena omrežja se naravnost ponujajo
Družbena omrežja se naravnost ponujajo Pomisli, kako pogosto se vsebina deli po spletu – primer: na Twitterju je na primer več kot 2,45 milijarde uporabnikov Facebooka

 

 

 

 

Za konec: Svojim sledilcem ponudi dragocene informacije o produktih. Pa naj bodo to fizični produkti ali storitve. Podaj čim več informacij, ustvari avtoriteto na svojem področju in pridobi zaupanje sledilcev. Tako se bodo sledilci spremenili v tvoje zveste stranke.

To je vsebinski marketing

Ponudi strankam to, kar iščejo in potrebujejo