Vsebina izboljša uporabniško izkušnjo
MediSpot nasveti

Vsebina in zgodba o bateriji

Vsebina, ki  izboljša izkušnjo strank

 

Kako pomembna je vsebina ali zgodba o bateriji.

Nakup prenosnika priljubljene znamke se je takrat izplača. A leto kasneje, le nekaj dni po poteku garancije, se je baterija ustavila. Ni več delovala. Odpravim se na spletno stran za podporo blagovne znamke, da izvem kaj več o težavi, poskusim najti novo baterijo in navodila, kako jo zamenjati.

Našla nisem nič. Popolnoma nič. Desno spodaj zagledam klepetalnico spletnega mesta. Podam prošnjo za pomoč. Po uri čakanja dobim odgovor ki mi predlaga, naj prenosnik pošljem nazaj z proizvajalcu in plačam popravilo.

Tega namenoma nisem naredila, saj je bil moj namen le poiskati novo baterijo, ki bi jo zamenjala sama. Zato sem zaprla spletno mesto dotične znamke in pokukala v Google brskalnik Trajalo je le nekaj sekund da sem  našla objavo, ki sem jo iskala. Dobila sem vse informacije glede nakupa baterije, navodila kako jo zamenjam in opozorilo, katera orodja bom pri tem potrebovala. Poleg tega pa sem dobila jasne nasvete, kako izbrati baterijo in kje kupiti.

Po navodilih in priporočilih sem kupila baterijo, potrebna orodja in baterijo zamenjala sama.

 

 

Izkušnja, ki sem jo dobila kot stranka v spletni trgovini dotične znamke prenosnika, je bila slaba. Seveda tudi nikoli več nisem zavila na to spletno stran. Po drugi strani, pa sen v spletni trgovini, kjer sem kupila baterijo, nakupila še kar nekaj zanimivih produktov. Ta spletna stran mi je dal dobro uporabniško izkušnjo. Zanimivo je, da z uslužbenci nisem spregovorila niti besede. – spletna stran mi je dala dovolj informacij in res dobro uporabniško izkušnjo, saj je bila vsebina uporabna in koristna.

Izkušnja stranke opredeljuje odnos, ki ga ima stranka s tvojim podjetjem. Vsebina pa lahko zelo pozitivno vpliva na stranko – v vsakem koraku vse do nakupa.

 

 

Pomembna je vsebina
Tvoja vsebina lahko izboljša ugled blagovne znamke in prepreči negativne ocene.
  • Vsebina vzbuja zaupanje

Zaupanje prepričuje, da bo tvoja storitev ali izdelek naredil to, kar trdiš da bo storil – in da je tvoje podjetje takšno, za katerega meniš da je zaupanja vredno Zaupanje je ključni dejavnik pri kupčevem procesu odločanja.

Vsebina daje priložnost, da navdihneš izobraziš in informiraš ljudi, ki odkrijejo tvojo blagovno znamko – da svoje podjetje dvigneš na sam vrh zaupanja. Namesto klepetalnika na desni strani spodaj, so vse informacije navedena na spletni strani ponudbe. Tu pa seveda ne potrebuješ zaposlenih ljudi, ki bodo odgovarjali na vprašanja.

  • Tvoja vsebina lahko izboljša ugled blagovne znamke in prepreči negativne ocene

Ugled blagovne znamke je prepričanje, ki je korak pred izkušnjo. Tvoja ciljna publika ima v naprej pripravljene ideje o tvoje podjetju, izdelku ali storitvi. Slabe ocene strank lahko negativno vplivajo na tvojo blagovno znamko. In še več – vplivajo tudi na moč konkurence, ki te želi prehiteti. Danes se slabe ocene kar vrstijo. Ne moreš se jih izogniti, neglede na to, kako odlično ponudiš svoj produkt. Najboljši način, da se jim postaviš po robu je da se zavežeš zagotavljanju odlične uporabniške izkušnje – takšne, ki bo stranke navdušila in jo bodo tudi z veseljem delile naprej. Zagotavljanje dobre uporabniške izkušnje pomeni zagotoviti dobre vsebine, ki bodo publiki koristile Zapomni si: tvoja vsebina je pogovor, ki ga vodi tvoje podjetje s stranko, ko tebe ni v bližini. Zato ne skopari s koristnimi vsebinami. Daj svojim strankam navdih, vire, orodja, navodila porive, tudi zgodbe o uspehu – karkoli, kar bo strankam koristilo. Odlična izkušnja z vsebino samo prepreči nastanek slabih ocen.

 

  • Tvoja vsebina naj pomirja

Če tudi se odločim za nakup nove baterije, ki je sicer zelo draga, se počutim pomirjena. Prijazna vsebina z vsemi navodili, informacijami in vsem potrebnim, kar sem za menjavo potrebovala, mi je dala občutek neke pomirjenosti, brez občutka sramu ali kesanja, ker sem zapravila kar nekaj denarja.

Kot kupec sem se počutila OK, daj mi je podjetje dalo vse, kar sem potrebovala – morda še več kot samo to.

 

  • Vsebina in uporabniška izkušnja gresta z roko v roki

Veliko je podjetij, ki se tega ne zaveda. Pisanje objav se jim zdi le nepotrebno klatenje misli in besed, ki naj nebi koristilo. A to ne bo držalo Podjetja, ki skrbno oblikujejo vsebine objav, se zavedajo kako velik pomen pri prodajni poti stranke ima vsebina- dobra vsebina. In kot taka mimogrede in nevede zdravi trdno zaupanje in pozitivne uporabniške izkušnje.

 

 

Zdaj si na vrsti ti. Pripravi dobro, koristno, informativno vsebino, ki bo stranko pritegnila in ji dala prijeten občutek.

Ali pa pokukaj tu