MediSpot nasveti

Vsebina teksta naj ustreza potrebam in zahtevam potrošnika

 

Vsebina teksta naj ustreza potrebam in zahtevam potrošnika. Christoph Kastenholz je za Forbes povedal: »Potrošniki preprosto ne želijo videti oglaševanja.

 

“Potrošniki smo predvsem ljudje – in ljudi zanima predvsem vsebina.”

 

Gee Ranasinha  je dejal: »Leta 2022 in kasneje bomo priča rasti bolj kreativnega, na človeka osredotočenega trženja kot načina kako očarati in angažirati.. Pomembna bo vsebina teksta«

To je razlog, zakaj imajo dobri marketinški tekstopisci toliko moči v današnjem gospodarskem okolju in eden od razlogov, zakaj je ustvarjalno gospodarstvo v porastu.

 

Ustvarjalci tekstov so specializirani za ustvarjanje pristne, zabavne in zanimive vsebine, ki odmeva med kupci. Vzbuja pozornost in odzivnost. Kar so sanje vsakega tržnika, kaj ne?Blog

 

Še več, poročila kažejo, da je občinstvo v določeni tržni niši izjemno zvesto svojim najljubšim ustvarjalcem – celo njihovim priljubljenim blagovnim znamkam.

 

 

Vsebina teksta naj ustreza potrebam in zahtevam potrošnika

Tubular Labs je na primer preučil aktivno občinstvo družbenih medijev in trende zvestobe. Njeni raziskovalci so ugotovili, da so vrhunske ustvarjalce tekstov z odlično vsebino in širokim dosegom večkrat obiskali isti oboževalci.

Prava strategija
Vsebina teksta naj ustreza potrebam in zahtevam potrošnika

Tubular Labs je spremljal tudi stopnje zadrževanja za 1000 najboljših YouTube vplivnežev v primerjavi z 1000 najboljšimi medijskimi kanali. Rezultati? YouTubovo občinstvo je imelo veliko raje vsebine ustvarjalcev kot vsebine blagovnih znamk.

Smiselno je, zakaj se potrošniki identificirajo in dajejo prednost vsebini, ki jo ustvari pisec sporočila. Tako se začne graditi povezovanje in zaupanje.

 

 

Potrošniki želijo vsebino, ki odraža njihov življenjski slog

Shayla Price, ustanoviteljica PrimoStats,  je to idejo podrobneje razložila. Rekla je: »Potrošniki želijo vsebino, ki odraža njihov življenjski slog. To je eden redkih načinov, kako lahko kupci zaupajo temu, kar kupujejo.« In Lara Miller, ustanoviteljica Lara Miller PR , je dejala: “Uporaba nano vplivnežev je v porastu. Gre za  povezovanje blagovnih znamk s potrošniki, ker jim ljudje zaupajo.”

 

Predvsem pa so potrošniki zvesti ustvarjalcem, ker je njihova vsebina vse, kar običajni oglasi niso –  so jim blizu, so zabavni in pristni.

 

 

In za konec:

Potrošniki hrepenijo po pristni vsebini – vsebina teksta je pomembna

Potrošniki hrepenijo po pristni vsebini
Potrošniki hrepenijo po pristni vsebini

Potrošniki hrepenijo po pristni vsebini. Raje se počutijo razumljene kot prodane in zato  so na splošno manj skeptični. Ta čustvena povezava gradi odnos in zvestobo med blagovno znamko in potrošnikom. Minili so dnevi hladne in trde prodaje – leta 2022 si potrošniki želijo pristnosti.

To je jasno – potrošniki svojo pozornost namenjajo ustvarjalcem vsebine, kar ustvarja rezultate za blagovne znamke:

  • 60 % tržnikov pravi, da je vsebina, ki so jo ustvarili vplivneži, uspešnejša in spodbuja večjo angažiranost v primerjavi z objavami z blagovnimi znamkami.
  • 90 % anketirancev v poročilu Influencer Marketing Huba pravi, da je vplivno trženje učinkovito.
  • Skoraj 40 % uporabnikov Twitterja pravi, da so opravili nakup na podlagi tweeta vplivneža.
  • 86 % žensk se po nasvete in priporočila o tem, kaj kupiti, obrne na družbena omrežja.

 

Partnerstvo z ustvarjalci dobrih tekstov deluje. 

 

 

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen.