Vsebina, ki premaga umetno inteligenco
News

Vsebina, ki premaga umetno inteligenco

Leta 2024 izstopi iz vsebine AI
Naj bo leto ki prihaja tisto, ko izstopiš iz vsebine, ki je ustvarjena s pomočjo umetne inteligence. Vsebina, ki jo oblikuješ naj pritegne tvoje občinstvo. To je vsebina, ki jo bodo ljudje cenili, delile med prijatelji in po družbenih omrežjih in seveda tudi ukrepali – to je seveda cilj vsake vsebine.

 

Vsebina, ki premaga umetno inteligenco

katera vsebina bo premagala umetno inteligenco in izstopila iz okvirjev AI?

Tukaj je nekaj nasvetov, kako to lahko narediš:

Izpolni namen iskanja ljudi – občinstva.
Vsak podnaslov naj bo mini članek, ki lahko stoji samostojno, kot zgodba ali bogat vir informacij.

 

Preden napišeš besedilo, si odgovori na naslednja vprašanja:

  • Kakšen je namen tega podnaslova?
  • Kaj ve uporabnik in s kakšnimi dodatnimi vprašanji se sooča?
  • Katere primere lahko vključiš v zapis, da lažje predstaviš rešitev?
  • Ali obstajajo študije primerov ali statistika, ki potrjuje napisano?

 

 

Loti se poglobljenih odgovorov 

Nato se loti poglavitnih vprašanj, na katere odgovarjaš v sestavku.
Naredi seznam vprašanj. Osredotoči se na rešitve težav, s katerimi se bralec sooča. Naj ti pri tem ne pomagajo klepetavi roboti.

 

 

Strategija naj se usmerja na ustvarjanje kratkih vsebin, kjer je vsak podnaslov poglavje zase. poudarek naj bo na občinstvu in vprašanjih (težavah) ki jih ima.

  • Piši na podlagi lastnih izkušenj
  • Pozabi na umetno inteligenco.
  • Predstavi svoje strokovno znanje
  • Pomembna je pristnost. Pristnost je najhitrejši način za povezovanje z občinstvom. Uporabi lastne izkušnje in prve roke. S tem bralcu dokažeš, da razumeš skozi katere težave gre, s katerimi ovirami se sooča in kaj pri tem najbolje deluje.

 

 

Pritegni občinstvo

Ustvari izvirne formate vsebin.

Od umetne inteligence, ki vsako sekundo ustvari nove članke, se loči z ustvarjanjem izvirnih formatov vsebin.
Tvoje vsebine naj imajo človeški dotik. Ta pristop bo pritegnil zveste uporabnike.

 

Kateri formati vsebin bodo  najbolj pritegnili občinstvo?

Vsekakor bodo na piedestal stopili izvirni formati vsebin.

  • Izobraževalni seminarji s praktičnimi vpogledi.
  • Poglobljena raziskovalna poročila, ki zagotavljajo globlje razumevanje problema in pomagajo občinstvu sprejeti boljše odločitve.
  • Povzetki objav z vpogledi strokovnjakov iz določene panoge.
  • Podcast intervjuji s strokovnjaki z določenega področja.
  • Študije primerov, ki temeljijo na podatkih.

 

 

 

Zaključek:

Dvigni svojo blagovno znamko nad umetno inteligenco in izstopi iz okvirjev

Ko bo objavljenih več vsebin z umetno inteligenco, se bodo uporabniki za koristno vsebino obrnili na blagovne znamke in posameznike, ki jim zaupajo.
Že sedaj velja prepričanje – ki je sicer napačno – da umetna inteligenca zavaja ali usmerja miselnost ljudi na svojstven način. Seveda se s tem ne morem strinjati. Vseeno pa opažam dokaj veliko zadržanost okoli AI.

 

Umetna inteligenca je med nami. Veliko vsebin se ustvarja zgolj na ta način. Žal se to tudi opazi in taka vsebina izgublja na vrednosti (če jo sploh ima) in zaupanju občinstva. kakor koli že, za vsako vprašanje bo AI vedno našla svoj odgovor. Zakaj bi potem prebirali zapise na spletnih straneh?

 

Moj odgovor je naslednji:
Blagovna znamka, ki bo izstopila iz okvirjev AI, bo cenjena. Taka blagovna znamka bo ponujala resnične zgodbe in rešitve iz prve roke.
Resnične zgodbe pa vedno odmevajo med občinstvom, kar se odraža v zaupanju in zvestobi.

Mozova metrika avtoritete blagovne znamke količinsko ovrednoti to zaupanje. zagotavlja načrt, s katerim lahko okrepiš glas svoje blagovne znamke in bolj pristno sodeluješ z občinstvom.