Vrste e-mail trženja
Vrste e-mail trženja bo zanimiva tema.
Mnogi so prepričani, da obstaja le ena vrsta e-mailov ali e- sporočil. Napišejo vsebino, dodajo sličico ali dve in kliknejo na pošlji.
Kot oseba na e-mailing listi, ti postanejo taka sporočila dokaj dolgočasna. Le koga zanima, kaj je pošiljatelj počel te dni, ali kateri praznik sledi in podobno.
Ljudem postanejo taka sporočila dolgočasna. Verjetno je le stvar časa, kdaj bodo kliknili na “Odjavi se“.
In če pogledava skozi oči nekoga, ki se trudi obdržati svoje občinstvo na svoji listi, kaj storiti?
Odgovore dobiš v spodaj – prenesi si dokument.
Prenesi si ta seznam najbolj popularnih in zaželenih oblik e-sporočil. to niso le sporočila, pač pa e-mail trženje. Gre za pridobivanje zaupanja obstoječih strank in gojenje pristnega odnosa z njimi.
Klikni in prenesi.