
4 koraki za ustvarjanje kredibilnosti blagovne znamke
Pripravila sem ti 4 korake za ustvarjanje kredibilnosti tvoje blagovne znamke, ki se pojavlja na spletu. Brez tega pač ne gre. Tvegaš, da izgubiš nešteto potencialnih strank. Govorim torej o kredibilnosti (ugledu tvoje blagovne znamke, ki se pojavlja na spletu Če tega ni, bodo stranke šle mimo tebe in obšle tvoje spletno mesto.
Tukaj je opisano, kako leta 2022 lahko lotiš gradnje najboljše spletne kredibilnosti i (online reputation) da bo na visoki ravni.
Ali želiš zgraditi kredibilnost za tvojo blagovno znamko? Če je tako, vedi da nisi sama. Trenutno je na spletu več kot 1.9 milijarde spletnih strani. To je velika konkurenca, zato je prisotnost na spletu pomembnejša kot kdaj koli prej.
Od ustanovitve podjetja in do tega, da tvoja blagovna znamka izstopa kot ikona industrije 21,stoletja ti bo ustvarjanje pozitivnega spletnega ugleda samo koristilo. Toda, kaj točno je to?
Spletni ugled/kredibilnost pomeni kako ljudje dojemajo tvojo blagovno znamko (in podjetja). Torej, kako jo internetna skupnost sprejema. Na ato lahko vplivajo različni dejavniki: kako jo ocenjujejo stranke, kakšna je tvoje dejavnost na družbenih omrežjih, omembe na novicah in podobno. Vse to močno vpliva na pridobivanje novih strank in partnerjev. Prav tako vse to vpliva tudi na tvoj rezultat: negativni ugled blagovne znamke povzroči 20%zmanjšanje prihodkov.
Pomembno je, da ostaneš pri vrhu svojega spletnega ugleda in po potrebi še dodatno ukrepaš, da ga izboljšaš.

Verjetno se sedaj sprašuješ, kako ustvariti dobro kredibilnost?
Tu so 4 koraki za začetek gradnje kredibilnosti tvoje blagovne znamke.
1.Ustvari vsebino, ki bo podpora kredibilnosti blagovne znamke
Začni tako, na ustvariš svojo spletno stran ali blog, ki vključuje visoko kakovostno vsebino, povezano s tvojim strokovnim področjem. Da bo tvoja vsebina kakovostna, se osredotoči na naslednje:
Vključi vizualne elemente, kot so grafike, infografike in diagrami
Imej »trnek« da pritegne bralca
Vključi zunanje povezave do visoko kakovostnih virov (nikakor ne do Wikipedije)
Ne kopiraj
Ponudi nove informacije, ki jih bralec ne more najti drugje
Uporabi statistiko, študije in podatke.
Kako boš vedela, da je tvoja vsebina kakovostna?
Vsebina spletne strani ni edina vsebina, ki bi jo morala ustvarjati. Leta 2022 imajo svoje pomembno mesto tudi družbeni mediji (vanje je vključeno kar 4,59 milijarde ljudi). To število bi moralo vključevati tudi tebe. Družbeni mediji so odličen kraj za začetek razprav in ustvarjanje povezav s strankami. Če želiš narediti vtis na družbenih omrežjih:
Objavljaj vsaj 3-5 na teden … jaz objavljam vsaj 2 krat na dan.
Uporabi # (hashtage),
Komentiraj objave drugih in ustvarjaj vsebine, ki navdušijo.
Lahko sodeluješ tudi na spletnih forumih (teh je zadnje čase malo manj) in v skupinah na družbenih omrežjih. Povezuj se s tistimi, ki so blizu tvojemu strokovnemu znanju. Tudi mreženje je odlično mesto za dvig ugleda tvoje blagovne znamke. Vendar pazi na profesionalno in spoštljivo komunikacijo.

2. Sodelovanje z občinstvom prispeva k kredibilnosti tvoje blagovne znamke
Stranke in bodoči naročniki bodo raziskali vse o tebi in o tvoji blagovni znamki še preden bodo začeli sodelovati s tabo. Zato je bistvenega pomena, da daš vse od sebe, da bo ugled blagovne znamke na nivoju.
Pokaži ji, da ti ni vseeno zanje in za njihove bolečine in potrebe. Vzemi si čas in odgovori na zastavljena vprašanja, obravnavaj njihove povratne informacije in reši morebitne težave. Bodi vodja, poslušalka in glas razuma, ki mu ljudje zaupajo.
Obstaja veliko možnosti za sodelovanje z ljudmi preko spleta:
Ustvari FB anketo
Odgovarjaj na komentarje
Deli objave svojim sledilcem
Začni razpravo
Postavljaj vprašanja
Deli svoje mnenje o neki temi in spodbudi ljudi, da komentirajo
Pripravi nagradno igro
Vprašaj za nasvet …
Neglede nato, kako se boš odločila glede sodelovanja, poskrbi da boš dostopna (in hitra). Če pokažeš odzivnost in zanesljivost, boš naredila izjemen vtis in spodbudila bodoče stranke da sodelujejo s tabo.

3. Bodi dosledna pri objavljanju /sporočanju
Ena od pasti, v katero se mnogi ujamejo je, da pri objavljanju izgubijo rdečo nit. Zabavno je, ko vsakič objaviš nekaj novega, a nova področja ljudi hitro zmedejo.
Zagotovi si, da bodo tvoja sporočila jasna in dosledna na vseh platformah. To pomeni, da se držiš teme in ne nenehno spreminjaš tematiko. Pazi tudi na slog govora (pisanja) in sodelovanja z ljudmi. Ne spreminjaj ga, sicer bo izgledalo, kot da odgovarja povsem druga oseba. Ti se bodočim strankam zasveti rdeča luč.
Bodi ti TI

4. Spremljaj rezultate in napredek
Za ustvarjanje močnega spletnega ugleda – kredibilnosti tvoje blagovne znamke, so potrebna leta. Vendar potrebno je le nekaj minut, da se vse poruši. Tvoj digitalni odtis je za vedno in splača gojiti in negovati. Spremljaj napredek ugleda in ukrepaj, ko je potrebno.
Najprej si postavi meje, da boš na spletu ostala visoko profesionalna. Če si utrujena, razdražena ali slabe volje, morda ni pravi čas za ustvarjanje nove objave. Nič ni narobe, če dan mine brez da bi kaj objavila – morda nimaš idej in volje. Vse je OK.
Izkoristi Google Analytics in spremljaj obisk na spletni strani. Tu lahko preveriš, katere tematike ljudi najbolj zanimajo. Vanje vloži več časa.
Zaključek:
Gradnja pozitivne kredibilnosti je odličen način za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in za privabljanje strank. Potrebuješ pa čas in trud. A na koncu se vse povrne. Za najboljše rezultate poskrbi, da boš sodelovala s svojim občinstvom in pri tem bodi dosledna. Naj te ne bo strah da bi se izpostavila. A bodi korektna in ustvarjaj vsebino, za katero veš, da ti bo prinesla rezultate.
V pomoč pa ti dajem nekaj linkov, ki ti bodo morda prišli prav:
94 predlogov za promocijo biznisa
seznam spletnih orodij, ki so ti lahko v pomoč pri biznisu.
Tako. Upam, da sem ti razkrila par skrivnosti kako zgraditi in vzdrževati spletni kredibilnost /ugled tvoje blagovne znamke.
Spodaj lahko pustiš svoj komentar ali postavi vprašanje.

