ian schneider TamMbr4okv4 unsplash
Blog

Ugled blagovne znamke

Ugled blagovne znamke

Ugled tvoje blagovne znamke je sedaj še bolj pomemben, kot kdaj koli prej. Ohranjanje pozitivnega ugleda znamke poveča zvestobo strank, gradi zaupanje na trgu in ti pomaga, da postaneš vodila na svojem področju. S strateškimi taktikami upravljanja ugleda blagovne znamke lahko preprosto izboljšaš svoj ugled.

Biti pozicionirana kot blagovna znamka s pozitivnim slovesom je ključnega pomena v današnjem neusmiljenem konkurenčnim okolju. V povprečju bodo potrošniki pred nakupom prebrali okoli 10 ocen izdelkov, preden se bodo odločili za nakup. Ravno zato je izjemnega pomena ugled znamke, ki ga skrbno neguješ.

 

ian schneider TamMbr4okv4 unsplash

 

 

Ključne najboljše prakse upravljanja ugleda blagovne znamke

Spodaj sem ti navedla nekaj zelo pomembnih taktik upravljanja ugleda blagovne znamke za izboljšanje ugleda blagovne znamke in za rast tvoje dejavnosti – podjetja.

 

1. Vsebinski marketing za blagovno znamko

Vsebinski marketing je element učinkovitega upravljanja in vzdrževanja ugleda znamke. Ključna komponenta trženja je trženje vsebine in je sestavljena iz produkcije izobraževalnih vsebin, ki rešujejo običajne težave tvojega občinstva.

Sem spada priprava e-knjig, zapisov v blogih, infografike in podobno. Vse to pa ima namen izobraževati in ne prodajati. Nikar se ne usmerjaj v prodajo – izobražuj.

Ko bo tvoja vsebina začela krožiti in jo bodo ljudje opazili, jo bodo delili med prijatelji, znanci ali sodelavci. Tako bodo širili glas o tvoji blagovni znamki.

In ko bodo potrošniki vedeli tvojo znamko kot tisto, ki rešuje težave ali pomaga z idejami ali nasveti, ne da bi v zameno zahtevala plačilo, se bo ugled znamke izboljšal

 

clark tibbs oqStl2L5oxI unsplash 1

 

2. Izboljšaj zadovoljstvo strank

Zadovoljne stranke ti bodo ostale zveste dlje časa, porabile bodo več časa za ogled tvojih izdelkov /storitev in ti zagotovile dolgoročen in zanesljiv dotok prihodkov.

Zadovoljstvo strank ni le ključno za rast podjetja /dejavnosti, ampak neposredno vpliva na ugled blagovne znamke.

Zadovoljna stranka bo delila pozitivne izkušnje s prijatelji. To pa spet dvigne ugled blagovne znamke.

 

 

Ugled blagovne znamke
Osredotoči se na zadovoljstvo strank

 

3. Osredotoči se na pozitivno uporabniško izkušnjo

Izkušnja kupca hitro prehiti ceno izdelka. Cena izdelka je najpomembnejša spremljevalka pri odločitvah, a tu jo bo prekosila pozitivna izkušnja. Če stranki ne zagotoviš odlične pozitivne izkušnje, se bo ta umaknila in potrkala na vrata konkurence.

Obstaja veliko načinov zagotavljanja odlične pozitivne izkušnje. Naštevam le nekaj primerov:

  • Individualni stik z vsako stranko na določeno obdobje (primer vsake 4 mesece)
  • Pošiljanje anket strankam, da ugotoviš področja, kjer lahko dodatno izboljšaš svojo ponudbo
  • Ohranjanje stalnega stika s strankami preko e-novic ali drugih načinov obveščanja o novostih.
  • Zagotavljanje podpore strankam

 

 

4. Ugled blagovne znamke in zagotavljanje podpore strankam

Hitreje in učinkoviteje boš reševala težave s podporo strankam, boljši bo ugled tvoje blagovne znamke. Ponudi več kanalov za komunikacijo – klepet v živo, e-pošta, družbeni mediji, SMS sporočila in podobno. Tako te bodo stranke, ki naletijo na težave, lažje dosegle. Pri tem pa na pozabi na hitro posredovanje odgovorov na zastavljena vprašanja. Brez dvoma se bo na ta način dvigal ugled blagovne znamke.

 

Ugled blagovne znamke
Izkušnja stran je pri gradnji ugleda blagovne znamke ključnega pomena

 

 

5. Neguj zagovornike blagovne znamke

Zagovorniki blagovne znamke s nedvomno najučinkovitejše orodje, ki ga lahko imaš. To so zadovoljne stranke, ki so tvoji blagovni znamki zveste. Tvojo ponudbo obožujejo in jo zato nemalokrat omenjajo in priporočajo drugim – prijateljem, sodelavcem ali znancem.

Zagotovi odlično izkušnjo strankam in potrudi se, da to karseda ohranjaš.

Zavedaj se dejstva, da ko bo zadovoljna stranka delila glas tvoje blagovne znamke med ljudi, bo to zate najboljše brezplačno oglaševanje. Tako oglaševanje pa je izjemno učinkovito. Pozitivne izkušnje se bodo razširile naokoli, ugled znamke pa močno povečal. Torej, od ust do ust je vedno najboljša brezplačna reklama.

 

Ugled blagovne znamke
Najboljša reklama so stranke s pozitivnimi uporabniškimi izkušnjami

 

6. Ustvari zgodbe o uspehu

Raziskave kažejo, da današnji potrošniki veliko bolj zaupajo priporočilom izdelkov ali blagovnih znamk s strani prijateljev, znancev ali sodelavcev kot tradicionalnemu oglaševanju. V širšem pomenu so si vse trenutne in potencialne stranke enake, Razvijanje pričevanj zadovoljnih strank in zgodb o uspehu omogoča trenutnim strankam, da svoje pozitivne izkušnje delijo med ljudi. Ti ljudje pa lahko v vsakem trenutku postanejo tvoje nove zveste stranke.

Eno je, ko trgu poveš, kako odličen je tvoj izdelek. Drugo pa je, ko o njem govori zadovoljni kupec. To ima precej večjo vrednost in splača se investirati čas v ta namen. Torej zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo.

 

Ugled blagovne znamke
Prisotnost na družbenih omrežjih naj bo konstanta

 

7. Povečaj angažiranost družbenih omrežij da dvigneš ugled blagovne znamke

Trenutno je več kot 3 milijarde uporabnikov družbenih omrežij – ena tretjina prebivalstva na svetu. Logično je, da se bo ta številka še povečala. Aktivna prisotnost na družbenih omrežjih je nedvomno ključni gonilni dejavnik za dvig ugleda blagovne znamke.

Zato razišči, na katerih družbenih omrežjih se nahaja največ potencialnih kupcev. Kje imaš največ sledilcev, in kje se nahajajo stranke, ki so že imele pozitivno uporabniško izkušnjo.

Vsa ta mesta izkoristi za dvig ugleda blagovne znamke – bodi kar se da konsistentno prisotna.

 

 

In za konec:

V poplavi konkurence je ugled blagovne znamke izjemnega pomena. Če ugleda ni, tudi prisotnosti ni, kajti znamka se bo potopila v morju konkurence.

Uporabi zgornje taktike v praksi, Osredotoči se na uporabniško izkušnjo in zadovoljstvo strank.

Tako bo ugled tvoje blagovne znamke vztrajno rastel.

 

Ne pozabi se prijaviti na novice in novosti

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja