Tvoja idealna stranka – AVATAR
Kdo je tvoja idealna stranka?
Na to vprašanje si najlažje odgovoriš tako, da si ustvariš AVATAR.
Kaj je avatar?
Avatar je namišljena osebnost kupca.
Osebnost kupca so izmišljene, posplošene in abstraktne predstave naših idealnih strank. Pomagajo nam bolje razumeti stranke (in bodoče stranke) in nam olajšajo prilagajanje vsebine posebnim potrebam, vedenju in zanimanjem različnih skupin.
Prenesi si načrt iskanja idealne stranke – AVATARJA
Zakaj je osebnost kupca pomembna za poslovanje?
Potem, ko raziščeš trg, je naslednji – logični korak določitev osebnosti kupca. Navsezadnje je razvoj poslovanja in produktov odvisno od poznavanja ciljne publike. Osebnosti kupcev so tiste, ki ti pomagajo pri odločanju:
Kam usmeriti razvoj izdelka
Kakšne vrste vsebin ustvariti
Kako slediti potencialnim strankam
Kako se soočati z nekaterimi zadevami, povezanimi s pridobivanjem in zadrževanjem strank
Končni rezultat vsega tega je pridobivanje pozornosti obiskovalcev z visoko vrednostjo, pritegniti potencialne stranke in olajšati njihov proces konverzije.