Trženje vsebine
Trženje vsebine in ustvarjanje dobrih uporabniških izkušenj, je dandanes obveza.
Brez trženja pač ne gre.
In ko si postavljen/a pred dejstvo – tržiti je treba – je naslednje vprašanje prav logično: KAKO?
Kako tržim svojo vsebino? Kako poteka. kaj potrebujem za to? Kaj dobim od tega?
Dobra in dragocena, informativna vsebina daje možnost večji verjetnosti, da jo bo občinstvo opazilo.
In dobra vsebine daje dodatno vrednost in verodostojnost tvoji blagovni znamki.
V morju konkurence lahko z izvirno vsebino dosežeš to,
- da si viden/a,
- slišan/a
- izstopaš izven morja konkurence
- in pridobiš na verodostojnosti, vrednosti ter pridobiš zaupanje občinstva.
Navsezadnje – tako se bo občinstvo prej ali slej spremenilo v kupce.
Kaj počne tvoja konkurenca? To si preberi TU
Zamisel o blagovni znamki, ki se približuje in hkrati vabi angažiranje strank, zagotavlja izobraževanja, zadovoljstvo in dobre uporabniške izkušnje. Ponuja tudi obogatitev interakcij s strankami na vsek nakupovalnih stopnjah.
Ne izgubi se v vesolju konkurence in neštetih priporočil kako in kaj.
Tu ti je tu na voljo Priročnik in delovni zvezek: pomagal ti bo pri oblikovanju strategije kreiranja prave vsebine.
Poteka po fazah in različnih korakih.
Priročnik si prenesi TU