Trendi vsebine
MediSpot nasveti

Trendi vsebine marketinga

 

 

Trendi vsebine marketinga za leto 2023 so jasni:

Brez prave vsebine bo trženje/prodaja produkta kot galerija. Prideš, pogledaš, si ustvariš mnenje in odideš. Trendi vsebine marketinga pa so drugačni. Vsak produkt ima zgodbo. Ljudje ne kupujejo produkta. Ljudje kupijo efekt produkta, ki ga da vsebina opisa produkta.

 

Trendi vsebine marketinga
Trendi vsebine marketinga narekujejo radovednost.

Trendi vsebine marketinga – Kako napisati strategijo vsebine, ki letos trži

Brez napisane strategije vsebine, ki trži tvojo blagovno znamko, težko dosežeš potencialne stranke.

Brez napisane strategije si enako kot običajni trgovci, ki prodajajo in upajo na nakupe.

 

 

Kaj je dobro vedeti pri načrtovanju vsebine B2B za leto 2023

Raziskava, ki je bila narejena je razkrila področja, kjer lahko tržniki  vsebin še dodatno razširijo.

Razmisli o naslednji ugotovitvah:

  • 71% tržnikov B2B pravi, da je vsebinski marketing v zadnjem letu postal pomemben za njihovo blagovno znamko ali podjetje.
  • 40% tržnikov B3B ima oblikovano strategijo vsebinskega trženja, 30% tega nima dokumentirane, 27% pa  sploh niso oblikovali strategije. oblikovalo vsebine.
  • samo 29% tržnikov pravi, da je njihova organizacija izjemno uspešna  pri vsebinskem marketingu
  • 47% tržnikov meni, da so za namen vsebinskega trženja najeli nekoga, ki zanje pripravlja vsebine.

 

To so le delčki statistike raziskave. Bistvo vsega pa je, da brez dobre vsebine postane trženje zelo težko in naporno.

Kaj storiti?

 

 

Ali postaja vsebinski marketing kritičen za tvojo blagovno znamko?

 

Če ja, potem je vredno nadaljevati z branjem

Razložila ti bom, kako lahko ustvariš dobro vsebino, brez pretiranega zapravljanja časa.

 

Kako napisati strategijo vsebinskega trženja:

Tu je 6 korakov

Brez napisane strategije vsebinskega trženja tvoje blagovne znamke ne bo dosežen cilj – biti vidna in slišana med občinstvom, ki ima željo po nakupu.

Brez napisane strategije se zgodi naslednje;

  • Manj verjetno je, da bo tvoj vsebinski marketing usklajen s cilji blagovne znamke.
  • Brez napisane strategije si enostavno le trgovec, ki ponuja in upa na prodajo.

 

Dokumentirana strategija  je povezana z uspehom

 

Upoštevaj spodnjo statistiko za celostno trženje 

Že samo trendi iz leta 2022 so jasni:

 

Raziskava CMI kaže, da dokumentirana strategija trženja vsebine razlikuje najboljše od povprečnih ali slabih. Upoštevajte to statistiko za celotno trženje iz CoSchedule’s Trend Report – Marketinške strategije 2022: tržniki z dokumentirano strategijo imajo 414 % večjo verjetnost, da bodo poročali o uspehu kot tisti, ki je nimajo.

 

 

Zakaj se mnogi izogibajo pisanju strategije.

Zanje je to zapravljanje časa.

Sprašujejo se, ali se bo čas obrestoval. 

Sem zagovornica ustvarjanja strategije pisanja vsebin, Skrajšana oblika pomeni, da jo lahko hitro ustvarim, nato jo enostavno le razširim in pošljem v svet.

 

 

Sprehodiva se zdaj skozi 6 korakov ustvarjanja strategije trženja vsebine:

Še prej pa  razjasniva bistveno stvar: Kam ciljaš s svojo blagovno znamko?

Tvoj program vsebine naj bo usklajen z namenom blagovne znamke. Kaj želi tvoja blagovna znamka doseči?

 

Korak 1. Določi namen ali cilj tržne vsebine

Če veš. kaj doseči, bo vsebinski marketing v veliko pomoč. Na tej točki iščeš splošen cilj tržne vsebine. Tu ni potrebe po posebnih taktikah.

Primer: Podjetje, ki proizvaja čokolado – Čokoladnica. Cilj Čokoladnice je povečanje prodaje nove vrste čokoladnih tablic Trixy, ki so narejene prav za otroke. Brez dodanega sladkorja, z dodatkom pravega kakava in polnjene z kremastim nadevom iz lešnikov.

Kako izgleda prvi korak, ki ga je uporabila Čokoladnica?

  • Poslovni cilj : povečanje prodaje čokolade Trixy –  povečati prodajo za 30% v primerjavi s čokoladnimi tablicami Čokoladne Sanje
  • Cilj tržne vsebine: vsebino predstaviti mamicam z otroki

 

Poslovni cilj je specifičen (promocija nove Trixy čokolade) in merljiv (povečati prodajo za 30% v primerjavi s Čokoladnimi Sanjami)

 

 

 

Korak 2. Določi občinstvo

Podrobno opisovanje širokega občinstva je zanimivo – navsezadnje si lahko misliš, da več ljudi prebere vsebino, več ljudi tudi kupi produkt.

Upri  se tej skušnjavi, ker je neučinkovita. Težko, če že nemogoče je ustaviti tako vsebino, ki jo bodo oboževali vsi. Namesto tega raje razmisli o enem samem segmentu (delu) občinstva – kot glavno ciljno skupino. Po možnosti si lahko izbereš še drugo – sekundarno ciljno skupino. Če želiš to narediti pa najprej razišči občinstvo. Išči potencialne kandidate, ki jih bo tvoj produkt zanimal. Najdi podatke: starost, njihove želje in interese. ne pozabi tudi na njihove bolečine, težave in velike želje, da se otresejo svojih tegob.

Vse podrobnosti si zapiši in na svoj način oblikuj osebo – avatar, ki bo najbolj podobna tvoji ciljni publiki – ciljnemu bralcu vsebine.

Koga bo najbolj zanimala tvoja vsebina?

Primer: Čokoladne tablice bodo vsekakor zanimale mlade mamice, ki nekaj dajo na male zdrave razvadice svojih otročičkov. vsekakor ne v velikih količinah, a kljub vsemi. poleg mamic so tu še stari starši, ki  – kot veš – radi crkljajo vnučke s sladkimi priboljški.

 

 

Korak 3. Določi kategorije in teme vsebine.

Poznavanje in opis publike odpre okno do vsebine.

  • Kaj bi ta skupina ljudi rada prebrala?
  • Kaj si želi pogledati?
  • Kaj želi poslušati?

Vse to je povezano z oblikovanjem vsebine.

 

 

Razmisli o seznamu vsebine – velike zamisli. specifične zgodbe ali oboje hkrati. Ko pregleduješ seznam, označi dele, ki se ti zdijo najbolj primerni za tvojo ciljno publiko. Kaj bo zanjo najbolj koristno? Katere informacije bodo ….

Določi več širokih tem zgodb, ki bodo spadale v tvoje kategorije ciljnih bralcev.

Primer:

Čokoladnica se je odločila za 3 kategorije:  – doma, na poti in na zabavi. Ker so čokoladne tablice zdrave, jih lahko uporabimo tako doma, imamo s sabo 

  • Doma: Ko zmanjka idej in je lakota prehuda, je tablica zdrave čokolade najboljša hitra izbira – 
  • Na poti: vedno jo imaš s seboj, Je priročne velikosti, se ne topi in 
  • Na zabavi: kot prigrizek

 

Korak 4. Podrobnosti o vrstah  in oblikah vsebine vsebine

Odločanje o vrstah in oblikah vsebine je tesno povezano z petim korakom (distribucijski kanali). Postavi si dve naslednji vprašanj:

  • Kako bo ciljno občinstvo najraje želeno vsebino?
  • Kateri od treh formatov ustreza razpoložljivim virom in zmogljivostim, ki jih imaš?

 

Bodi realna –  Tvoje občinstvo bi lahko uživalo v videih, pa je to zate pretežko oz. nimaš znanja o snemanju video vsebin. 

Dajem ti dodatne ideje;

  • Blog zapisi
  • E- novice
  • objave na družbenih omrežjih
  • Video ali podcasti

 

Trendi vsebine marketinga
Na voljo so ti različni kanali družbenih omrežij

 

 

 

Korak 5.  Seznam distribucijskih kanalov in frekvenca objavljanja

Pogosto se format nagiba k splošnemu kanalu dostave. Vendar tu naj velja natančnost pri podrobnostih. Članek, ki ga objaviš na svoji spletni strani lahko razdeliš na manjše dele. Oblikuješ jih v zaključene celote in objaviš na družbenih omrežjih. Zavedaj se dejstva, da ima vsako omrežje svoja pravila pisanja in objavljanja. Pomemben je tudi čas in pogostost objav.

nasvet: jasno si določi kdaj in kako objavljaš na omrežjih. Pozabi 

Primer: Čokoladnica si je izbrala naslednje:

  • Blog zapisi 3x tedensko
  • E-novice 1x mesečno – vsem naročnikom na novice
  • Twitter 1x na dan 
  • Facebook: 3x tedensko
  • Video vsebina: 1x mesečno.

 

 

Korak 6. Poveži se s poslovnim namenom

Zdaj je čas, da se vrneš na začetek. Svojemu cilju dodaj vsebino

Razmisli:

  • Kdo sestavlja tvoje občinstvo – glede na produkt, ki ga imaš?
  • Kaj želiš, da tvoje občinstvo naredi, potem ko “zaužije” del vsebine?
  • Kako meriš uspeh?

 

In to je to – Trendi vsebine marketinga za leto 2023

 

Če te je zapis prepričal, se loti priprave strategije. Res je, da bo zanjo potreben določen čas. Vseeno pa ga porabiš manj,  kot ga lahko zapraviš z razmišljanjem “Kaj naj danes napišem?”

Ob tem pa se zavedaj, ga je letos v trendu dobra informativna in bogata vsebina.

 

In za konec:

Čas nameni poznavanju občinstva. Z vsemi informacijami lahko stkeš čudovite personaliziranih vsebine.

“Vidim te in poznam tvoje bolečine”.