Stroški slabe komunikacije
MediSpot nasveti

Stroški slabe komunikacije

 

Ko gre za učinkovitost komunikacije, pisanje prispevkov/zapisov na blogu ali na družbena omrežja – velja isto.

Jasna komunikacija je bistvo – sicer imaš stroške

 

 

Michael Pratt , profesor managementa in organizacije na Bostonski kolidžu, pravi takole:

»Če ljudje ne razumejo, kaj počnete, razvrednotijo to, kar počnete.«

Če je tvoj produkt ali storitev razvrednotena zaradi nerazumevanja, slabe komunikacije v obliko zapisa, opisa ali ponudbe, pomisli  na strošek, ki je pri tem nastal. Kolikšen je?

 

Avtorica Celeste Headlee v svoji knjigi We Need to Talk navaja, da slaba komunikacija stane podjetja 37 milijard dolarjev na leto. Če  pomislim, da je v podjetju vključenih 1000 delavcev je to 26,000dolarjev na osebo letno. Ne glede na to, da so podatki stari vsaj 3 leta, grem staviti, da je ta številka še višja.

 

Pisna komunikacija ni le list papirja ali zapis  na internetni strani. 

Pozor:  komuniciraš tudi preko embalaže produkta ali preko navodil za uporabo produkta.  Tu ne gre le za besede, pač pa glas, ki ga ima napisano besedilo. Je  tudi za način, kako so besede postavljene in kakšno sporočilo pošiljajo stranki.

Obstaja veliko razlogov, zakaj podjetja objavljajo slabo vsebino:

      • Pomanjkanje ljudi, ki so na tem področju izurjeni
      • Šteje, da to pišejo zaposleni, ki ne vedo veliko o pomenu besedilnih sporočil
      • Hitenje  pri ustvarjanju kampanj
      • Slabo načrtovanje in podobno.

 

Stranki je popolnoma vseeno, kakšno je ozadje slabo napisane objave

Vendar si zapomni eno stvar: Stranki je popolnoma vseeno, kakšno je ozadje slabo napisane objave, zapisa na embalaži ali slabo sestavljene kampanje. Njej je pomembno sporočilo. In če ne bo privlačno, bo odšla.

 

 

Dobri zapisi in vsebina, sta kot dobra komunikacija.

Stroški slabe komunikacije
Dobra komunikacija je tudi dobro napisan opis produkta ali ponudbe

Zahteva pravo mero razmisleka, čas in pravilno zgradbo.

Christian McEwen v svoji knjigi World Enough & Time pripomni, da so znanstvene študije pokazale, da »za zahtevno delo morda potrebujete več sanj«.   Zanimiv zapis, kaj ne? Ne poznam veliko podjetij, ki svojim piscem vsebin ponujajo čas za sanje – sanjarjenje.

Pa vendar so tako zelo pomembne, saj preprečujejo nastajanje nepotrebnih visokih stroškov. Pisanje in urejanje sta dva ločena procesa in zahtevata različno miselnost.

Priprava na osnutek želi radovednost z nizkimi filtri pozornosti.  Vključuje različne ideje, na čase celi meji na pravi kaos. Po drugi strani pa je urejanje metla, ki pomete vse nepotrebno, je ostro fokusirano in ne dovoli beganje misli.

Zanimivo je, in sama opažam tudi pri sebi, da zelo malo piscev v prvem poskusu pove, kaj skuša povedati. Šele nato, ko se pridruži še urejanje, postane zapis pravi.  Velikokrat pa je urejanje izpuščeno, in premnogi zapisi ostanejo podobni osnutkov, ki ne povedo veliko. Sporočilo ostane nerazumljeno, delo pa razvrednoteno.

 

 

 

Zato si vedno vzemi čas, najdi vire in napiše pravilno.  Stroški slabe komunikacije so previsoki.

Sanjari in nato uredi.

Ne pozabi pa, da sem tu tudi jaz tu  – vedno na voljo za nasvet