Strategija vsebine
MediSpot nasveti

Strategija vsebine

STRATEGIJA VSEBINE

Kaj je strategija vsebine za družbena omrežja bloge ali e-maile?

Brez prave vsebine ne gre, A pomemben je tudi pravi načrt. kako objaviti, komu, zakaj in kaj želiš s tem doseči?

 

Strategija je pomembna.

 

Kar dvigni roki, če si se že kdaj počutila preobremenjena tako, da ti enostavno ni več bilo do pisanja še na družbenih omrežjih. Še to bi morala, pa se ti ni več dala?

No dvigni roko.. Pred nekaj časa sem se počutila kot polž – počasi in z naporom sem se pomikala naprej skozi svoj urnik. A seznam opravil je bil za »polža« predolg. Sledil je čas za spanje in lahko noč.

In tako se je nadaljevalo še naslednje dni, Vse dokler – KLIK. Čakaj malo – kaj počnem?

Čas je bil, da se polž prelevi v malo hitrejšo žival  … recimo jaguar?  Z namenom, jasnostjo, fokusom in kristalno čistimi cilji. Prevlada jasna strategija vsebine.

 

Ustvarjanje vsebine je lahko zabavno ali pa obremeni tako močno, da se ne premakne nikamor. Ne rečem da se ne premakne. V zameno ti servira nejevoljo, ki je na poti kar dober obrok.  Pa ne zate. Slabo voljo lahko premlevaš še nekaj časa, dokler ti končno ne kapne: »Tokrat pa zares. Tega  imam zdaj več kot dovolj.«

Ko narediš korak ven iz začaranega kroga nejasnosti in brezciljnosti, pogledaš predse:

 

Ob tem se morda zagledaš v svoj urnik in celo ugotoviš, da tega ne zmoreš sama. Lahko da je res in si za ta namen lahko privoščiš sodelovanje z osebo, ki ti pri tem pomaga. Če pa trmasto vztrajaš pri »To bom sama«, potem upam, da ti bodo naslednja vprašanja koristila:

Zanje si res vzemi čas, ne glede na časovno stisko-

Mali kupček  vprašanj, ki si jih zastaviš, da ti bo bistveno bolj jasno, zakaj in kako se pojaviti na spletu.

Vprašanja so v pdf obliki. Lahko si jih natisneš

 

Razdeljena so na sklope:

      1. Zakaj
      2. Kaj?
      3. Kdo?
      4. Kje?
      5. Kako?

Vsa pa so usmerjena v tvoj produkt ali storitev. Zakaj je pomembno, da ljudje poznajo tvojo storitev? Kako boš objavila in kako gradila zaupanje strank. Kako boš prišla do avtoritete, ki je bistvenega pomena pri zaupanju? In podobno.

 

 

 

 

 

 

Zastavi si ta vprašanja. So najboljši začetek vsebinske strategije za družbena omrežja, bloge ali e- pošto. Verjamem pa tudi, da ti bodo ta vprašanja natresla nekaj vprašanj glede obremenjenosti- Morda se boš zamislila in ugotovila, ta te bo vse to začelo preobremenjevati z dejavnostmi, ki jih zahteva dodatno delo na področju tvojega posla.  Zazdelo se ti bo celo, da ti bo postal dan bistveno prekratek.

Nič hudega – tu sem jaz. Lahko mi zapišeš, kej se ti zatika in rabiš pomoč. Če želiš da jaz popazim na tvojo stalno konsistentnost na družbenih omrežjih – javi.

Če se ti je porodila želja, da te dejavnosti preneseš na nekoga drugega, medtem pa se ti posvečaš svojemu deli – Javi.

Brez zadržkov lahko poveš, da je to zate preveč, da nimaš dovolj časa in ne boš zmogla. Zavedaj se, da ima skoraj vsak ob sebi še nekoga, ki mu pomaga graditi posel. To je del poslovanja in poslovne poti.