Rešitve

Spremembe in samozavest

 

 

Samozavest in spremembe so pogosto na bojnem polju. Čim se pojavijo spremembe, se marsikomu samozavest skrije. Večino ljudi zato raje ostaja v svojih conah udobja. Pa vendar:

 

Začetek novega leta je nedvomno čas za spremembe.

 

Med prazniki smo doma s svojimi družinami, zdaj pa je spet čas za službo in utečene aktivnosti.

A med prostimi dnevi je večina razmišljala o tem, kako srečni smo v resnici. Naredila se je ti. revizija samega sebe.

  • Kako si srečna v svoji vlogi?
  • Kako se znajdeš v tej vlogi?
  • Kaj si do sedaj naredila, da bi ti bilo bolje?

 

 

Ne, nisi edini/a, ki razmišlja o spremembah na tem področju. 1 od 5 ljudi začne po novem letu iskati novo službo. Veliko je tudi takih, ki se bo odločilo za samostojno pot.

 

 

Vendar pa to pomeni veliko sprememb. Ne gre le za spremembo področja dela, pač pa tudi miselnosti.

Spremembe in previdnost

Ljudje  smo naravnana tako, da smo glede sprememb nekoliko previdni.

Želimo jasnost in trdno osnovo. Ni nam všeč, če imamo le polovične možnosti. Podzavestno se borimo s samozavestjo, ki jo seveda pri spremembah več kot dovolj potrebujemo. Brez samozavesti in samozaupanja se spremembe težko zgodijo.

Kje tiči razlog, da smo tako zelo zadržani?

 

 

Spremembe in samozavest
Spremembe pogosto močno vplivajo na samozavest. Večkrat se vprašamo: “Ali zmorem? Mi bo uspelo? Sem dovolj sposobna?” Samozavest je takrat na preizkušnji.

 

 

Spremembe in možgani

Da bi bolje razumeli, zakaj so lahko spremembe strašljive, je prav da najprej razumemo, kaj se dogaja v naših možganih.  Naši možgani so naravnani na to, da so odporni  in se negativno odzivajo na spremembe.

Ta reakcija (po številnih študijah, in tebi tudi že zelo znano) izvira iz preteklosti. Korenine segajo v obdobja naših prednikov, ki jim je odziv služil kot pomoč pri preživetju. Odvisni do bili od pripadnosti, hrane in zatočišča. Vsaka sprememba bi lahko ogrozila njihov obstoj in možnost preživetja.

 

Možgani še dandanes vidijo spremembe kot grožnjo obstoju in tako tudi odreagirajo.

Torej, ko se naše družbeno socialno okolje spremeni,  možgani odločijo, da je to grožnja za preživetje. Glavni del možganov, ki je odgovoren za take interpretacije sprememb je Amigdala. Spremembo bo prepoznala kot grožnjo in spustila hormone, ki do odgovorni za reakcijo. Reakcija je seveda znana : boj , beg ali zamrznitev.

Telo bo odreagiralo. Dobronamerno, kajti dejansko nas bo zaščitilo pred nevarnostjo  – spremembo.

 

To je eden od razlogov, zakaj je lahko kakršna koli sprememba za nas celo strašljiva stvar.

Pravim kakršna koli? Seveda. Lahko je sprememba okolja , selitev, opustitev nezdrave navade (kajenje), hujšanje ali sprememba delovnega mesta.

Telo preplavijo hormoni strahu, ker možgani ne želijo spremeniti statusa quo (stanja udobja). Zanje je stanje udobja v redu, druge možnosti ne poznajo.

 

V večini primerih je ta odpor dovolj, da začneš dvomiti vase in svoje odločitve. Enostavno dobiš občutek, da sprememba ni prava zate, da nimaš dovolj orodij ali znanja, ki  bi to lahko dala trn podlago za napredovanje.

 

Eden od citatov pravi:

“Ne pretvarjaj se, dokler ti ne uspe. Pretvarjaj se dokler ne postaneš.”

 

 

To pa več kot drži.

Zaupanje je stanje duha in če se obnašaš in razmišljaš, kot da si res samozavesten, dejansko tudi to postaneš.

To je cikel, ki se sam ponavlja. Bolj kot se “pretvarjaš”, da veš kaj počneš, bolj dejansko veš kaj počneš.

 

Kompliciram? Beri naprej:

 

Drža super-junaka:

Način kako sediš, in stojiš, lahko močno vpliva, ne le na sam videz, pač pa tudi na občutke. Spuščena ramena. Prekrižane roke, pokrčeno telo, da jasno vedeti, da tu presneto močno manjka samozavest.

Ko pa stojiš pokonci, vzravnano, ramena nazaj in odprt prsni koš. Se v možganih začne reakcija: Sprosti se val kemikalij (hormonov), zaradi katerih se počutiš močnejše in bolj samozavestno. Zato vdihni svojo drži super-junaka v telo – kadarkoli lahko in opazuj spremembo.

 

Reči hala namesto oprosti: to je malenkost, a lahko naredi veliko spremembo. Ko zamudiš na sestanek, reci Hvala za vašo potrpežljivost. To ti prepreči, da se ponižaš.  Sprejmeš dejstvo, da si naredil/a nekaj narobe, drugim pa se zahvališ, da so to sprejeli. S tem zaobideš občutke sramu in krivde.

 

 

Spremeni pogled na neuspeh

Večina nas je navajenih, da  je neuspeh slaba zadeva, Temu naj bi se kolikor se da izogibali. Mnogi raje niti ne poskusijo, če le posumijo, da bo neuspeh možen. Za vsako ceno se izogibajo neuspehu – zaradi strahu pred njim. Postanejo paralizirani. Ostanejo na mestu – življenje ostaja isto.

Neuspeh je del življenja. Neuspeh poveča možnosti učenja in izgradnje  spretnosti.

Zato: neuspeh preoblikuj v pozitivno izkušnji. Naj bo neuspeh nekaj, kar te popelje korak bližje uspehu.

 

 

Ali lahko hipnoterapija pomaga pri samozavesti?

Hipnoterapija je fantastično orodje, ki poveča samozavest in spremeni slabe občutke pri določenih situacijah.

S kombinacijo pogovora, osredotočenosti na  rešitve in globoke sprostitve, ti hipnoterapija pomaga razkriti situacije in  miselne procese, ki so takrat moteči.

Odstranijo se mentalne blokade, ki te vedno znova pahnejo v negativna čustva in misli.

 

Samozavest je stanje duha. Je tudi stanje, ko veš nekaj, kar tvoji možgani ne vedo – ta sprememba je lahko zelo dobra stvar zate, Torej, ključ do samozavesti, ko ustvarjaš nove spremembe in navade, je verjeti vase.

 

 

Spremembe in samozavest
Pretvarjaj se, da ti je že uspelo. Kako se vidiš, vedeš, misliš? Kako zgleda tvoj dan?

 

Kateri so znaki nizke samozavesti:

Mnogi (tudi moje stranke) se tako ali drugače spopadajo z težavami glede  samozaupanja in samozavesti.

Ko ti manjka samozavest se avtomatično osredotočaš na kritike. Pozabiš pa na izrečene pohvale ali pozitivne povratne informacije. Tako vedenje pa gotovo vpliva  na to, da bi lahko življenje jela s polno žlico in v njem užival.

Se ti spodaj navedeno zdi znano?

 

  • Težko sprejemam odločitve in se jih potem držim
  • Izogibam se izražanju svojega mnenje. Raje sprejmem stališča drugih
  • Ne upoštevam pohval in komplimentov
  • Strah me je neuspeha in zlahka preneham
  • Nenehno se primerjam z drugimi
  • Izogibam se socialnim interakcijam (druženju z drugimi)
  • Nenehno se opravičujem
  • Vedno iščem potrditve pri drugih

 

 

Kaj je samozaupanje, samozavest?

Samozaupanje je stanje duha, ko verjameš vase, v svoje sposobnosti, talente in prednosti.

Samozavest ti pomaga pridobiti verodostojnost, narediti močan vtis, se soočiti s pritiski ter osebnimi in poklicnimi izzivi.

Močna samozavest pomeni, da lahko opraviš predstavitev v službi ali zaprosiš za napredovanje. Lahko ti pomaga uporabiti svojo notranjo moč, da začneš živeti tako, kot si zaslužiš.

Dobra novica je, da so te spremembe možne. Teh občutkov, ki jih vzbuja pomanjkanje samozavesti, se lahko rešiš. Samozavest je možno ponovno odkriti, nadgraditi in jo negovati. Hipnoterapija, za dvig samozavesti je usmerjena v rešitve in pomaga doseči tvoj pravi potencial.

 

 

Spremembe in samozavest
Samozaupanje in samozavest gresta z roko v roki. Sta nerazdružljivi. Sta neverjetna podpornika med spremembami. Brez samozaupanja in samozavesti si redko upamo narediti spremembe v življenju.

 

Ali hipnoterapija pomaga pri gradnji samozavesti?

 

Hipnoterapija je usmerjena k rešitvam. Pomaga pri gradnji samozavesti. Pomaga ti prepoznati tvoje potenciale in prednosti. Osredotočena je na to kar zmoreš in ne na to, česar ne zmoreš.

Tehnike osredotočene na rešitve te popeljejo k vizualiziranju, kako bodo stvari potekale, ko postaneš bolj samozavesten/na. Kakšni bodo tvoji cilji?

 

Nato te podpre, da narediš prve majhne korake izven cone udobja.

 

Si upaš iz cone udobja brez strahu?

Imaš s tem težave? Prijavi se na posvet:

 

Please enter your email, so we can follow up with you.

 

 

Spremembe se dogajajo na podzavestni ravni. Pri tem se ne more mimo izvrstnih načinov globoke sprostitve. Um se umiri in pomaga k oblikovanju novih koristnih vzorcev vedenja in razmišljanja.

Posledično pa se pojavijo večja samozavest, zaupanje vase in pozitiven pogled na vse situacije.

Tudi samohipnoza– če se je naučiš izvajati pravilno, bo odličen pripomoček za gradnjo samozavesti in samozaupanja.