news 8 1
SEO-namig

SEO Score vpliva na uvrstitev?

SEO Score vpliva na uvrstitev?

Ali si se kdaj vprašal/a, kako pomembne so ocene SEO, ki jih ponudijo različna orodja za ocenjevanje spletne strani, spletnega mesta ali prispevka?

Ali so rezultati SEO (SEO Score) skrivnostni ključ do uspeha, ali le marketinški mit?

 

 

Obstaja namreč prepričanje, da so rezultati orodij za SEO zelo pomembni. Vplivajo na avtoriteto spletnega mesta in posledično tudi na uvrstitev na Googlovi lestvici najboljših.

Večina, če ne že vsi imajo nameščene SEO vtičnike, ali pa svoje prispevke najprej vnašajo na platforme, ki pomagajo dosegati najvišje SEO ocene. To je že dolgo v modi in verjetno brez tega ne gre, kaj ne? Sploh ko si želimo biti med prvimi v SERP.

Ampak – Google ne uporablja rezultatov nekaterih svojih orodij (tako je na primer Lighthouse). John Muller – je končno daj svoje mnenje, Potrdil je, da ti rezultati niso čarobna palčka v katero večina verjame.

Samo številke, ki je SEO Score, ne bo kaj dosti vplivala na uvrstitev,

 

 

Kaj je SEO Score?

 

Rezultati ali SEO Score so numerične ocene, ki jih zagotavljajo orodja za SEO. Odražajo stopnjo optimizacije spletne strani na podlagi določenih meril.
Ponujajo vpogled v možnosti izboljšav, vendar je pri tem potrebno vedeti, da so ocene le okvirne.

Tukaj so primeri orodij, ki ti pomagajo pri oceni:

 

SEO Score
Ti rezultati te lahko vodijo v pravo smer pri ustvarjanju uporabnejše vsebine. Čeprav morda niso neposreden dejavnik razvrščanja, pa jih nikar ne zanemari.

 

 

 

Vendar naj te rezultati ne zvedejo. Nikoli niso in ne bodo garancija za visoko uvrstitev. Ocene so le posreden dejavnih uvrstitve.

»Čeprav Google teh rezultatov morda ne bo uporabil neposredno za razvrščanje, lahko še vedno služijo kot uporabni kazalniki za ustvarjalce vsebine. Obravnavajte jih kot vodilo, ne kot evangelij. Nanje pomislite kot na smerokaze na poti – ne bodo vam pomagali pešačiti po poti, vendar vas lahko zagotovo usmerijo v pravo smer. Zato namesto da se osredotočaš na te številke, jih uporabite kot referenco, pri tem pa imejte v mislih širšo pokrajino SEO.«

– Torbjørn Flensted, ustanovitelj SEO.ai

 

 

 

SEO Score in ves ta hrup? Zakaj?

Seveda se zdaj lahko sprašuješ, zakaj ves ta hrup okoli SEO ocen. Ocene so le vodilo za izboljšave. Čeprav bo ocena avtoritete spletnega mesta dokaj visoka, bo slaba vsebina vplivala n uvrstitev. Ali povedano drugače: Avtoriteta spletnega mesta odraža kvaliteto in ustreznost vsebine. To je pokazatelj in ne jamstvo.

 

Vedno dajaj prednost ustvarjanju dragocene in kvalitetne vsebine. naj bo edinstvena in bogata dobrih informacij. Vsekakor pa naj bo prilagojena tvojemu občinstvu.
Dobra uporabniška izkušnja je bistvenega pomena.

 

 

 

SEO Score lahko zavede.

 

Osredotočenost na visoko oceno lahko zavede. namesto dragocene vsebine, ki je namenjena občinstvu (bralcu), nastaja vsebina, ki je namenjena visoki oceni. Videti je seveda dobro. če ne celo vrhunsko. Vendar: kako to vidi tvoj bralec? Ne pozablja nanj.

Orodja in rezultati so tam, da ti služijo, ne pa da narekujejo vsak naslednji korak.

Nasvet za SEO:

Vedno naj bodo potrebe občinstva v ospredju vsebinske strategije. Zakaj?
Ker na koncu dneva, če tvoja vsebina ne odmeva pri ciljni publiki ali ne odgovarja na njihova vprašanja, je ne more rešiti nobena ocena SEO ali orodje.
Prednost daj namenu uporabnikov, ustvari vsebino, ki resnično pomaga in izobražuje.

 

SEO Score

 

 

 

 

 

Nekaj pogosto zastavljenih vprašanj:

Pogosta vprašanja o rezultatih SEO

1. Ali visoka avtoriteta zagotavlja vrhunske uvrstitve?
Ne, ne gre. Čeprav lahko dober rezultat pomeni kakovostno vsebino, Google uporablja na stotine dejavnikov za razvrščanje spletnih mest na straneh z rezultati iskalnika.

2. Ali so potem rezultati orodja SEO neuporabni?
Sploh ne! Lahko nudijo smernice, vendar je bistveno, da jih vidiš kot eno izmed mnogih orodij v kompletu orodij za SEO.

3. Kako lahko izboljšam delovanje svojega spletnega mesta, ne da bi bil obseden z rezultati?
Osredotoči se na uporabniško izkušnjo, ustvarite visokokakovostno vsebino in redno spremljaj razmerja med prikazi in kliki ter druge meritve v Google Search Console.

4. Čemu naj dam prednost: kakovosti vsebine ali visokim rezultatom SEO?
Kakovost vsebine, vedno! Visokokakovostna vsebina lahko vodi do izboljšanega razmerja med prikazi in kliki, angažiranosti uporabnikov in na koncu do boljših uvrstitev.

5. Ali obstajajo kakšne zanesljive meritve, ki bi jih moral upoštevati pri SEO?
Da, osredotoči se na donosnost naložbe, rast organskega prometa in na uspešnost tvoje vsebine na straneh z rezultati iskalnika.