Najboljše SEO prakse
seo-namig

Najboljše SEO prakse

Najboljše SEO prakse

 

Digitalna pokrajina se nenehno razvija. ostati v prednosti na področju SEO zahteva sledenje najnovejših trendov in taktik.
Tukaj je vodnik za SEO najboljše prakse v letu 2023.

Najboljše SEO prakse zagotavljajo, da bo tvoje spletno mesto zablestelo v rezultatih organskega iskanja.
Moj namen in poslanstvo je, da te opremim z uporabnimi vpogledi in trdnim načrtom za:

Povečanje vidnosti v iskalnikih
Povečanje organskega prometa
Izboljšanje uporabniške izkušnje

 

Z uporabo teh preizkušenih taktik si na dobri poti, da hitro dosežeš zastavljene SEO cilje.

 

Najboljše SEO prakse – izboljšaj organsko uvrstitev

 

Izboljšaj učinkovitost lahko dosežeš z naslednjimi SEO praksami:

 

  • Raziskava ključnih besed:  Poišči ključne besede z velikim prometom in malo konkurence
  • Optimizacija na strani: Prilagodi vsebino, meta oznake in strukturo URL-jev za večji učinek,
  • Gradnja povezav: Usmeri se močne povezave z verodostojnimi in avtoritativnimi spletnimi mesti. S tem tudi ti pvečaš verodostojnost tvojega spletnega mesta.
  • Ustvarjanje dobre uporabniške izkušnje: Naj bodo obiskovalci presenečeni nad hitrostjo nalaganja , dobro navigacijo, intuitivnim dizajnom in privlačnimi vizualnimi elementi.
  • Prijaznost za mobilne naprave: Poskrbi, da bo spletno mesto prijazno tudi do mobilnih naprav.
  • Optimizacija vsebine: Zagotovi dragocene, poglobljene članke, ki odmevajo med publiko.

Bodi v koraku s časom in redno pregleduj svoje spletno mesto. Redno vnašaj izboljšave. Spremljaj posodobitve algoritmov in jih upoštevaj pri svoji strategiji.

Ne pozabi – počasne in enakomerne zmage v tekmi – daj prednost dolgoročnim dobičkom pred hitrimi rešitvami.

 

 

Seznam najboljših  SEO praks

 

1. Pospeši spletno mesto

Zagotovi spletnemu mestu ultimativno povečanje zmogljivosti in izboljšaj SEO s bliskovito hitrim nalaganjem. Spremljaj Core Web Vitalis

Upoštevaj nastavitve za optimizacijo hitrosti nalaganja spletnega mesta:

Zmanjšaj slike:  Zmanjšana velikost slik (slikovnih pik) ustvari boljše ravnovesje med kakovostjo in hitrostjo. Slike lahko stisneš s pomočjo Tinypng.
Predpomnilnik:  Manj olj je spletno mesto obremenjeno z arhiviranimi zadevami, hitreje bo delovalo.
Omrežje CDN: Izkoristi hitro omrežje za dostavo vsebine na splet.

Recimo, da tvoje spletno mesto ponuja galerijo fotografij. Slike visoke ločljivosti so morda videti fantastično, vendar lahko upočasnijo nalaganje spletne strani, S stiskanjem slik z orodjem kot je Tinypng, lahko ohraniš vizualno kakovost, hkrati pa zmanjšaš velikost datoteke in izboljšaš čas nalaganja.

 

Najboljše SEO prakse
Foto galerija

 

 

2. Spremljaj uporabniško izkušnjo

Izboljšaj SEO svojega spletnega mesta tako, da se osredotočiš na razširjeno uporabniško izkušnjo (UX), ki pritegne občinstvo. Na uporabnika osredotočen pristop zagotavlja nemoteno navigacijo, izjemno zasnovo in nepozabne interakcije. Izvedi naslednje prakse za vrhunsko UX:

Intuitivna postavitev: Ustvari logično strukturo spletnega mesta, ki vodi uporabnike brez zapletov in težav.
Optimizacija za mobilne naprave: Zagotovi dobro UX brskanja po spletnem mestu preko mobilnih naprav.
Dostopnost: Zadovolji različne potrebe občinstva.
Vizualna hierarhija: Ključne elemente postavi na pravilen – strateški način.
Privlačna vsebine: Ustvari vsebino, ki je zanimiva in privlačna. Ima vrednost, informira in zabava.

Razmisli o uporabi orodij, ki merijo vedenje uporabnikov, S sledenjem klikov in prikazov odkrivaj ozka grla uporabniških izkušenj, Rezultati ti bodo pomagali pri nadaljnjih spremembah.

Osredotoči se na uporabnika in njegovo izkušnji, Dobre UX bodo okrepile zadovoljstvo, zvestobo in na koncu spodbudile konverzijo.

 

 

3. Brezčasni zaklad – Zimzelene vsebine.

 

O tem si lahko več prebereš tukaj: Zimzelena vsebina in kako jo lahko uporabiš za SEO Tu sem pisala o vrstah Zimzelenih vsebin, kako nastajajo, kdaj nastajajo in kako jih lahko uporabiš.

Prepoznaj brezčasne teme:

Osredotoči se na teme, ki so trajno privlačne.

Izogibaj se pravočasnosti: Izogibaj se kratkotrajnim trendom in časovno občutljivim temam
Preprost jezik: Piši v preprostem jeziku, ki pritegne širšo množico.
Izogibaj se pravočasnosti: Izogibaj se kratkotrajnim trendom in časovno občutljivim temam.
Piši v preprostem jeziku: Preprost jezik privlači širšo množico.
Periodično posodabljaj: Večkrat (periodično) obišči spletne strani in stare zapise osveži z novejšimi informacijami.

Na primer: Članek z naslovom “10 preverjenih taktik za izboljšanje spretnosti javnega nastopanja” ima zimzeleni potencial, saj bodo ljudje vedno iskali načine in nasvete za javno nastopanje.

 

 

4. Zgradi notranjo povezovalno struktur

Povečanje organskega prometa z izgradnjo notranje povezovalne strukture je ena najboljših SEO praks. Vsebine so med sabo smiselno povezane, kar omogoči gladko navigacijo po tvojem spletnem mestu.

Ključne prednosti :

 

  • Izboljšana uporabniška izkušnja
  • Izboljšana možnost pajkanja za bote iskalnika
  • Pretok med povezavami

Če želiš ustvariti notranjo povezovalno strukturo, upoštevaj naslednje smernica:

  1. Ustvari dragoceno vsebino: ustvari vrhunsko vsebino, ki zahteva povezave
  2. Prepoznaj ustrezne povezave: Objave, povezane s povezavami, da ustvariš brezhibno potovanje bralca.
  3. Optimizacija sidrnega besedila: Sidrno besedilo naj vsebuje pomembno ključno besedo, kar ima dober vpliv tudi za iskalnike.

Primer: Recimo, da imaš blog o fitnesu. Objavljen je članek o vadbi za moč, v katerem je omenjena tudi primerna prehrana. Če želiš ustvariti notranjo povezavo, poveži frazi “uravnotežena prehrana”  z ustrezno objavo na blogu, ki navaja načrtovanje uravnoteženih obrokov. Ta strateška poteza bo vodila bralca še na spletno stran s koristnimi informacijami o uravnoteženi prehrani. Taka povezava dodatno krepi SEO tvojega spletnega mesta.

 

 

5. Izkoristi Google Search Consolo

Kako lahko izkoristiš Google Search Consolo:
Na tem mestu najdeš naslednje rezultate – analize, ki jih lahko izkoristiš:

  • Poročilo o uspešnosti
  • Pokritost indeksa
  • Zemljevid spletnega mesta
  • Mobilna uporabnost – ali prijaznost do mobilnih naprav
  • Osnovni spletni kazalniki.

Poročilo o uspešnosti lahko na primer razkrije, da ima objava v spletnem dnevniku nizek povprečni položaj, Ta vpogled te lahko spodbudi k nadaljnji optimizaciji vsebine ali ustvarjanju visoko kakovostnih povezav, da se izboljša uvrstitev.

 

Najboljše SEO prakse
Google Search Conslole

 

6. Moč blagovne znamke – povečaj promet

Okrepi prisotnost svoje blagovne znamke na spletu in opazuj, kako se uporabniki “zgrinjajo” na tvoje spletno mesto. Sledi naslednjim preizkušenim strategijam:

Doslednost blagovne znamke:  Poenoti vizualno podobo in identiteto na vseh kanalih za takojšnjo prepoznavnost.
Privlačna vsebina:  Ustvarjaj privlačno vsebino, ki se nanaša na tvojo blagovno znamko,
Prisotnost na družbenih omrežjih: Vzpostavi močno povezavo z družbenimi omrežji.
E-poštno trženje: Izkoristi e-poštne kampanje za negovanje odnosa z naročniki
Partnerstva z vplivneži: Sodelovanje z vplivneži je še dodatna vrednost, ki poveča obseg in zaupanje v tvojo blagovno znamko.

Na primer: če se tvoja blagovna znamka ukvarja s fitnesom, najdi vplivneže na tem področju. Poveži se z njimi. to sodelovanje bi lahko vzbudilo zanimanje za blagovno znamko. Seveda lahko pripelje tudi do dodatnega kanala priliva prometa

 

 

7. EAT – tvoja pot do uspeha

Poteši apetite Googla z EAT. To predstavlja naslednje sestavine: strokovnost, avtoriteta in zaupanje. So  ključne sestavine oblikujejo ugled spletnega mesta in odločajo o uspešnosti organskega iskanja.

Prakse EAT so tiste, ki so Googlu všeč:
Strokovnost: Pokaži svoje znanje in spospbnosti v svoji niši z dobro raziskano in poglobljeno vsebino
Avtoriteta: Izkaži verodostojnost s prikazovanjem kredibilnih povezav, nagrad, in zaznamkov.
Zanesljivost: Zgradi zaupanje z varnim spletnim mestom, preglednimi pravilniki o zasebnosti in verodostojnimi pričevanji.

Z upoštevanjem načel EAT ustvarjaš vsebino, ki odmeva pri uporabnikih in na iskalnikih.

 

 

8. Starim vsebinam vdihni novo življenje.

Oživi stare vsebine tako, da jim dodaš svežino. Optimiziraj jih dodaj posodobitve in odstrani zastarele podatke
Posodobi dejstva in številke: Zagotovi sveže podatke, dejstva in reference
Izboljšaj berljivost: Dolge odstavke razdeli na manjše odseke, dodaj podnaslove in uporabi oznake za lažjo berljivost
Vključi ključne besede: Prilagodi vsebino, da bo vključevala trenutno uspešne (v trendu) ključne besede.

 

In za konec:

To so le nekatere od dobrih praks.  Vendar bodo za dober organski promet povsem dovolj.

Če ti ni povem jasno, kje je vrzel in kaj je dobro spremeniti ali dopolniti, ti ponujal brezplačno SEO analizo spletnega mesta.

Sicer pa vse to lahko naredim jaz – poglej ponudbo