-
Organski promet in zakaj je pomemben?
Kaj je organski promet in zakaj je pomemben? Ko pogledaš statistiko spletnega mesta se izpiše vrsta izrazov, ki opisujejo promet na spletnem mesti (ali spletni strani) Organski promet Plačani promet Neposredni promet in podobno. V tej objavi bom razložila: Kaj…
-
Zimzelena vsebina in kako jo izkoristiš za SEO
Zimzelena vsebina je večno aktualna. Drži se tematike, ki ne zbledi.. Kaj je zimzelena vsebina in zakaj je pomembna za SEO? Zakaj je ustvarjanje zimzelene vsebine ključno za zmagovito mešanico tržne vsebine? Zimzelena vsebina je dolgoživa zadeva. Prav…
-
Berljivost vsebine – sedem nasvetov
Berljivost vsebine – kaj je to in kako narediti svojo vsebino lažjo za branje Vsebina, ki se ne prebere, je neuporabna. Nauči se ustvariti vsebino, ki jo bo tvoje občinstvo bralo. in ne le preletelo. Vsebina, ki ni berljiva,…
-
Kako optimizirati vsebino na spletni strani
Kako optimizirat vsebino da bo ustrezala namenu iskanja? NI tako težko, kot se zdi. Tu so napotki in ideje. Brez ustrezne , kakovostne vsebine ni dobre strani. Dobra stran se začne z vsebino, ki zadovolji potrebe, namen iskanja uporabnika:…
-
SEO na strani
SEO na strani in 7 preprostih korakov do optimizacije spletne strani Optimizacija (Search Engine Optimization ) brez optimizacije (izboljšave) na strani, je kot gradnja hiše v puščavi. Ne glede na to, kako lepa je tvoja hiša (vsebina spletne…
-
Najboljše prakse za spletne trgovine
Najboljše prakse za spletne trgovine, ki so edinstvene strategije. Prakse so vredne posnemanja. Strani z izdelki so spletne trgovine, namenjene prodaji izdelkov na spletu. Običajno vključujejo opis, sliko, ceno in gumb “dodaj v košarico”. Toda na spletnih straneh trgovin lahko…