• Organski promet
    SEO - Namig

    Organski promet in zakaj je pomemben?

    Kaj je organski promet in zakaj je pomemben? Ko pogledaš statistiko spletnega mesta se izpiše vrsta izrazov, ki opisujejo promet na spletnem mesti (ali spletni strani) Organski promet Plačani promet Neposredni promet in podobno. V tej objavi bom razložila: Kaj…

  • Zimzelena vsebina
    SEO - Namig

    Zimzelena vsebina in kako jo izkoristiš za SEO

    Zimzelena vsebina je večno aktualna. Drži se tematike, ki  ne zbledi..   Kaj je zimzelena vsebina in zakaj je pomembna za SEO? Zakaj je ustvarjanje zimzelene vsebine ključno za zmagovito mešanico tržne vsebine?   Zimzelena vsebina je dolgoživa zadeva. Prav…

  • SEO - Namig

    Berljivost vsebine – sedem nasvetov

    Berljivost vsebine – kaj je to  in kako narediti svojo vsebino lažjo za branje Vsebina, ki se ne prebere, je neuporabna. Nauči se ustvariti vsebino, ki jo bo tvoje občinstvo bralo. in ne le preletelo.   Vsebina, ki ni berljiva,…

  • kako optimizirati vsebino na spletni strani
    SEO - Namig

    Kako optimizirati vsebino na spletni strani

      Kako optimizirat vsebino da bo ustrezala namenu iskanja? NI tako težko, kot se zdi. Tu so napotki in ideje. Brez ustrezne , kakovostne vsebine ni dobre strani. Dobra stran se začne z vsebino, ki zadovolji potrebe, namen iskanja uporabnika:…

  • SEO - Namig

    SEO na strani

      SEO na strani in 7 preprostih korakov do optimizacije spletne strani   Optimizacija (Search Engine Optimization ) brez optimizacije (izboljšave) na strani, je kot gradnja hiše v puščavi. Ne glede na to, kako lepa je tvoja hiša (vsebina spletne…

  • SEO - Namig

    Najboljše prakse za spletne trgovine

    Najboljše prakse za spletne trgovine, ki so edinstvene strategije. Prakse so vredne posnemanja. Strani z izdelki so spletne trgovine,  namenjene prodaji izdelkov na spletu. Običajno vključujejo opis, sliko, ceno in gumb “dodaj v košarico”. Toda na spletnih straneh trgovin lahko…