SEO-namig
SEO-namig , ki ti razkriva SEO optimizacijo.
-
Arhitektura spletnega mesta za e-trgovino
Arhitektura spletnega mesta je pomembne vidik SEO optimizacije. Še bolj pa to velja za spletno trgovino. Arhitektura spletnega mesta za e-trgovino mora biti jasna in preprosta. Ker ima e-trgovina ogromno spletnih strani – bistveno več, kot jih ima…
-
Povezave – vhodne in izhodne
Imamo zelo zmogljive iskalnike, ki nam pomagajo poiskati prave informacije. Vendar so tukaj pomembne tudi povezave med stranmi in spletnimi mesti pri tem zelo pomembne. Povezave združujejo pomembna spletna mesta, kar daje še večjo moč iskalnikom, ko če povezav nebi…
-
Naslovna oznaka – Title Tag
Naslovna oznaka je del kode pod razdelkom <head> dokumenta HTML, ki predstavlja naslov spletne strani. Običajno se pojavi v SERP kot moder naslov, na katerega je mogoče klikniti. Uporabnike in iskalnike obvešča o vsebini strani. Tukaj je primer, kako je…
-
Razlika med unique obiskovalci in obiski
Če si nov/a v SEO in digitalnem trženju, morda nisi najbolj na jasnem, kakšna je razlika med edinstveni – enkratni (unique) obiskovalci.in te najbolj prepričani o razliki med edinstvenimi obiskovalci in obiski. Oboje sta meritve, ki ju Google Analitics…
-
Analiza konkurence
Analiza konkurence / analiza konkurentov, lastnikom podjetij pove, kaj počnejo njihovi konkurenti in pomaga prepoznati priložnosti, da jih presežejo. Pri izvajanju analize konkurence gre za iskanje prednosti in slabosti podjetij v tvoji panogi. Z raziskavo izdelkov , prodaje in trženja…
-
Optimizacija slik v WordPress-u
Optimizacija slik v WordPress-u je lahko zoprna zadeva. Če pa poznaš vtičnike, ki ti služijo namenu, potem postane to enostavno. Kako optimizirati slike za WordPress Optimizacija slik za WordPress bo naredila čudeže. Spletno mesto v WordPress-u z…