SEO-namig

SEO-namig , ki ti razkriva SEO optimizacijo.

  • ALT besedilo
    SEO-namig

    Nadomestno besedilo – dejavnik razvrščanja

      Nadomestno besedilo – dejavnik razvrščanja________________________________________Ali lahko oznake ALT vplivajo na našo uvrstitev v organskem iskanju Google? Preberi si tole: Nadomestno besedilo se uporablja za pomoč pri branju pomena slik. Nadomestno besedilo je dejavnik razvrščanja.   Kaj je nadomestno besedilo?…

  • news 1
    SEO-namig

    Arhitektura spletnega mesta za e-trgovino

      Arhitektura spletnega mesta je pomembne vidik SEO optimizacije. Še bolj pa to velja za spletno trgovino. Arhitektura spletnega mesta za e-trgovino mora biti jasna in preprosta.   Ker ima e-trgovina ogromno spletnih strani – bistveno več, kot jih ima…

  • povezave vhodne in izhodne 1 1
    SEO-namig

    Povezave – vhodne in izhodne

    Imamo zelo zmogljive iskalnike, ki nam pomagajo poiskati prave informacije. Vendar so tukaj pomembne tudi povezave med stranmi in spletnimi mesti pri tem zelo pomembne. Povezave združujejo pomembna spletna mesta, kar daje še večjo moč iskalnikom, ko če povezav nebi…

  • Naslovna oznaka
    SEO-namig

    Naslovna oznaka – Title Tag

    Naslovna oznaka je del kode pod razdelkom <head> dokumenta HTML, ki predstavlja naslov spletne strani. Običajno se pojavi v SERP kot moder naslov, na katerega je mogoče klikniti. Uporabnike in iskalnike obvešča o vsebini strani. Tukaj je primer, kako je…

  • Kaj je SEO 4
    SEO-namig

    Razlika med unique obiskovalci in obiski

      Če si nov/a v SEO in digitalnem trženju, morda nisi najbolj na jasnem, kakšna je razlika med edinstveni – enkratni (unique) obiskovalci.in te najbolj prepričani o razliki med edinstvenimi obiskovalci in obiski. Oboje sta meritve, ki ju Google Analitics…

  • Analiza konkurence 2
    SEO-namig

    Analiza konkurence

    Analiza konkurence / analiza konkurentov, lastnikom podjetij pove, kaj počnejo njihovi konkurenti in pomaga prepoznati priložnosti, da jih presežejo. Pri izvajanju analize konkurence gre za iskanje prednosti in slabosti podjetij v tvoji panogi. Z raziskavo izdelkov , prodaje in trženja…