seo-namig
SEO-namig , ki ti razkriva SEO optimizacijo.
Tu najdeš namige in SEO "kraljestva"
SEO-namig so ideje za SEO optimizacijo spletnega mesta in spletnih strani To je ključ do več obiskov, prometa in konverzije na njem - poglej najnovejše
-
Nadomestno besedilo – dejavnik razvrščanja
Nadomestno besedilo – dejavnik razvrščanja________________________________________Ali lahko oznake ALT vplivajo na našo uvrstitev v organskem iskanju Google? Preberi si tole: Nadomestno besedilo se uporablja za pomoč pri branju pomena slik. Nadomestno besedilo je dejavnik razvrščanja. Kaj je nadomestno besedilo? Nadomestno besedilo je atribut slike HTML. Omogoča ti ustvarjanje alternativnega besedila slike, če se slika ne more naložiti ali pride do težave z dostopom. Zaradi svoje pomembnosti za Google Image Search se šteje za dejavnik razvrščanjaALT oznaka: optimizacija imena slikovnih datotek in nadomestna besedila olajšajo iskanje slik, kot je Google Slike in boljše razumevanje pomena slike. Kako uporabiti slike V napredni SEO dokumentaciji Google Search Central lahko najdeš najboljše…
-
Arhitektura spletnega mesta za e-trgovino
Arhitektura spletnega mesta je pomembne vidik SEO optimizacije. Še bolj pa to velja za spletno trgovino. Arhitektura spletnega mesta za e-trgovino mora biti jasna in preprosta. Ker ima e-trgovina ogromno spletnih strani – bistveno več, kot jih ima spletno mesto namenjeno blog zapisom ali spletno mesto namenjeno prikazu delovanja restavracije – mora biti postavitev uporabniku prijazna in enostavna za navigacijo. Toda kako postaviti pravilno strukturo? Dve zlati pravili arhitekture spletne trgovine Glede arhitekture spletne trgovine veljata dve zlati pravili. Prvo pravilo: Stvari naj bodo preproste. Drugo pravilo: Naj bodo na vsaki strani 3 kliki z domače strani. Arhitektura spletnega mesta za napako …
-
Povezave – vhodne in izhodne
Imamo zelo zmogljive iskalnike, ki nam pomagajo poiskati prave informacije. Vendar so tukaj pomembne tudi povezave med stranmi in spletnimi mesti pri tem zelo pomembne. Povezave združujejo pomembna spletna mesta, kar daje še večjo moč iskalnikom, ko če povezav nebi bilo. Pri tem velja, da ni dovolj le, da se tu pa tam ustvari neka povezave. Obstajajo kar različne vrste povezav, ki se različno tudi “registrirajo” v iskalnikih. celo več – lahko povzročijo popolno odstranitev spletnega mesta iz iskalnikov, če niso pravilno nastavljene ali z njimi ne ravnaš pravilno. Povezave so glavna pot pri iskanju. Ko iščeš določen izraz, ti iskalnik ponudi spletno stran z rezultatom, Ko se…
-
Naslovna oznaka – Title Tag
Naslovna oznaka je del kode pod razdelkom <head> dokumenta HTML, ki predstavlja naslov spletne strani. Običajno se pojavi v SERP kot moder naslov, na katerega je mogoče klikniti. Uporabnike in iskalnike obvešča o vsebini strani. Tukaj je primer, kako je videti v kodi HTML: Kakšna je razlika med naslovno oznako in oznako H1? Oznaka naslova je prikazana kot naslov v SERP. Ni pa dejansko prikazana na spletni strani. H1 oznaka pa je glavni naslov, ki ga uporabniki lahko vidijo. Mnogi pogosto zamenjujejo ta dva elementa HTML, saj sta običajno enaka ali podobna. Zakaj je naslovna oznaka pomembna? Naslovna oznaka pomembno vpliva na prisotnost spletnega mesta v SERP. Obstajajo 3 pomembni…
-
Razlika med unique obiskovalci in obiski
Če si nov/a v SEO in digitalnem trženju, morda nisi najbolj na jasnem, kakšna je razlika med edinstveni – enkratni (unique) obiskovalci.in te najbolj prepričani o razliki med edinstvenimi obiskovalci in obiski. Oboje sta meritve, ki ju Google Analitics uporablja za sledenje dejavnosti na spletnem mestu. Slišita se podobno, na nista enaki.V tem zapisu izveš, kaj pomenita oba izraza in kako vplivata na trženje in SEO spletnega mesta. Kaj so obiski Obiski so skupno število ljudi, ki so obiskali tvoje spletno mesto v določenem časovnem obdobju. nanašajo se na vsako osebo, ki je obiskala tvoje spletno mesto.Če gledaš tedenske obiske – ista oseba je lahko tvojo spletno stran obiskala…
-
Analiza konkurence
Analiza konkurence / analiza konkurentov, lastnikom podjetij pove, kaj počnejo njihovi konkurenti in pomaga prepoznati priložnosti, da jih presežejo. Pri izvajanju analize konkurence gre za iskanje prednosti in slabosti podjetij v tvoji panogi. Z raziskavo izdelkov , prodaje in trženja konkurentov se lahko odločiš, kako nadaljevati svojo poslovno strategijo. Konkurenčne analize do dragocene v katerikoli fazi poslovanja. Toda, kako jo izvesti? Ta objava pojasnjuje, kako izvesti analizo konkurence, da lahko dosežeš svoje cilje. Za lažji postopek, ti je na voljo tudi PDF analiza konkurence. Kaj je analiza konkurence? Analiza konkurence je vrsta tržne raziskave. Je proces ocenjevanja in razumevanja prednosti in slabosti konkurentov na tvojem trgu. Vključuje zbiranje in…