SEO-namig
SEO-namig , ki ti razkriva SEO optimizacijo.
-
Povezave – vhodne in izhodne
Imamo zelo zmogljive iskalnike, ki nam pomagajo poiskati prave informacije. Vendar so tukaj pomembne tudi povezave med stranmi in spletnimi mesti pri tem zelo pomembne. Povezave združujejo pomembna spletna mesta, kar daje še večjo moč iskalnikom, ko če povezav nebi…
-
Razlika med unique obiskovalci in obiski
Če si nov/a v SEO in digitalnem trženju, morda nisi najbolj na jasnem, kakšna je razlika med edinstveni – enkratni (unique) obiskovalci.in te najbolj prepričani o razliki med edinstvenimi obiskovalci in obiski. Oboje sta meritve, ki ju Google Analitics…
-
Analiza konkurence
Analiza konkurence / analiza konkurentov, lastnikom podjetij pove, kaj počnejo njihovi konkurenti in pomaga prepoznati priložnosti, da jih presežejo. Pri izvajanju analize konkurence gre za iskanje prednosti in slabosti podjetij v tvoji panogi. Z raziskavo izdelkov , prodaje in trženja…
-
Ključne besede z dolgim repom
Ključne besede z dolgim repom so ključ do uspeha. Ampak, kako jih najdeš? In zakaj so ključne besede z dolgim repom ključ do uspeha? V tem zapisu ti bom razložila, zakaj je pomembno iskanje ključnih besed z dolgim repom. In…
-
Spletna trgovina in organski promet
Spletna trgovina in organski promet sta neločljivo povezana. SEO je vedno vključeval iskanje ravnovesja med potrebami iskalnikov in željami uporabnikov.Strani e- trgovin (ali spletnih trgovin) morajo doseči to ravnovesje. Poveča se vidnost in promet, ter hkrati tudi konverzija.V tem zapisu…
-
Organske ključne besede
Organske ključne besede – kaj je to? Sodobni internetni svet je izjemno konkurenčen. Ne morem zanikati pomena optimizacije za iskalnike. Pa če si strokovnjak za digitalno trženje, podjetnik, ki pomaga drugim podjetnikom pri pridobivanju spletnih spretnosti, ali pa si ti…