On Page vs. Off Page SEO
SEO-namig

SEO na strani

 

SEO na strani in 7 preprostih korakov do optimizacije spletne strani

 

Optimizacija (Search Engine Optimization ) brez optimizacije (izboljšave) na strani, je kot gradnja hiše v puščavi. Ne glede na to, kako lepa je tvoja hiša (vsebina spletne strani), je brez kakovostnega SEO na strani tako rekoč na spletu nihče in povsem nevidna.

SEO na strani se drugače imenuje tudi SEO On-page.

S tem članku bom razložile, kaj je SEO na strani (SEO On-page) in zakaj je pomemben, da te iskalniki najdejo in uvrstijo na vidno mesto,
Tu je 7 preprostih korakov za SEO na strani do brezhibne optimizacije. Torej:

 

  1. Kaj je optimizacija na strani
  2. Zakaj je na strani pomembna
  3. SEO na strani / SEO Off-page/ tehnična optimizacija
  4. 7 preprostih korakov za boljšo optimizacijo strani

 

 

1.Kaj je SEO na strani (SEO On-page)?

On-page SEO (včasih imenovan tudi on-sit SEO) je praksa optimizacije vsebine spletnega mesta za iskalnike. Na tak način se lahko tvoja spletna stran uvrsti višje v iskalniku. Tako se na tvoji spletni strani zgodi  več organskega prometa (to je promet obiskovalcev, ki obiščejo spletno stran s pomočjo iskanja preko iskalnika in rezultate iščejo s pomočjo ključnih besed).

 

Tu je vključenih 7 elementov. To so:

  1. Vsebina strani
  2. Naslovi strani
  3. Meta oznake (opis, ključne besede, roboti)
  4. Povezave (notranje in zunanje)
  5. Hierarhija naslovov
  6. URL-ji
  7. Optimizacija slik

 

2. Zakaj je optimizacija na strani pomembna?

Optimizacija na strani je pomembna zato, ker pomaga iskalnikom –  kot je Google –  razumeti

  • kontekst,
  • pomen in
  • ustreznost tvoje vsebine.

 

Bolje  iskalnik to razume, več možnosti imaš, da se bo tvoja stran uvrstila na vidno mesto. Seveda je vsem najbolj mikavno mesto pri vrhu ali vsaj na prvi strani iskalnika. Na teh pozicijah se zgodi največ klikov, medtem ko je druga stran iskalnika precej manj obiskana  -Zato:  Get on first page

Poleg tega pa so določeni elementi na strani neposredno odgovorni za razvrščanje.

Google na primer razvršča spletne strani s pomočjo signalov, kot so ključne besede v naslovu, ključne besede v besedilu, povezane ključne besede v besedilu ter ključne besede v naslovih in podnaslovih.

 

3. SEO  izven strani (Off-page) in Tehnični SEO

Znani sta še dve drugi obliki optimizacije: Optimizacija izven strani (Off-page) in tehnična optimizacija. Razlika je odvisna  od tega, koga vprašaš.

Tehnična optimizacija se nanaša na »skrite« dele spletne strani, ki občinstvi niso vidne. To so na primer: hitrost spletne strani in struktura. Uporablja univerzalni pristop k izboljšavam  vsebine celotnega spletnega mesta.

Optimizacija  na strani pa se loteva posameznih strani na spletnem mestu. Obe skupaj pa močno prispevata k vidnosti in obiskanosti spletnega mesta na sploh.

SEO On-page vs. SEO Off-page sta v sodelovanju. Dobro opravljen SEO na obeh področjih bo dal dobre rezultate
SEO optimizacija na strani ima velik pomen pri uvrstitvi spletne strani. Enako velja tudi ga SEO Off-page (optimizacija zunaj spletne strani. Vir: HubSpot

Optimizacija  izven strani (Off-page SEO)se nanaša na vse dejavnike, ki pomagajo izboljšati uvrstitev, vendar se izvajajo zunaj spletnega mesta. To so zunanje povezave (povezave na druga spletna mesta) ocene ali omembe blagovnih znamk, distribucija na družbena omrežja, gostujoči blogi, trženje vplivnežev in podobno..
Tu je točka, kamor ciljaš.

 

 

In za konec: Sledi naslednjim prispevkom:

 

7 preprostih korakov za boljšo optimizacijo strani

 

Ne pozabi pa na mojo ponudbo: Najdeš jo tukaj