
SEO in prodaja – Ali SEO zagotavlja večjo prodajo?
SEO in prodaja – ampak: Ali SEO res zagotavlja večjo prodajo?
Optimizacija za iskalnike je strategija digitalnega trženja. Njen cilj je izboljšati vidnost in ustreznost spletnega mesta v iskalnikih.
SEO vključuje optimizacijo različnih vidikov spletnega mesta – vsebine, strukture, hitrosti in povratne povezave. Tako se spletno mesto ujame z namenom iskanja ciljne publike.
Toda, ali SEO zagotavlja večjo prodajo?
V tem članku bom pojasnila, ali SEO res zagotavlja večjo prodajo podjetju ( ali blagovni znamki) in kateri dejavniki vplivajo na spletni prodajni proces.
Ali SEO zagotavlja večjo prodajo?
SEO ne zagotavlja večje prodaje. SEO poveča verjetnost za večjo prodajo, Pomaga ti doseči potencialne stranke, privabiti prave bralce na tvojo spletno stran in poenostavi prodajni proces.
SEO lahko zagotovi več organskega prometa
SEO lahko pomaga povečati prodajo tako, da poveča organski promet na spletno mesto. To pomeni več potencialnih strank, ki jih zanimajo izdelki ali storitve, ki jih ponija tvoje podjetje (ali blagovna znamka).
Glede na študijo BrightEdge je organsko iskanje leta 2021 predstavljalo 52% vsega prometa na spletnih mestih. Kot kaže, je SEO lahko močan vir potencialnih strank in prodaje .
Za uporabo učinkovitih SEO strategij si lahko zagotoviš več organskega prometa. SEO velja tudi za najbolj donosno naložbo časa in denarja.
Gotovo se zdaj sprašuješ, ali se splača plačati za SEO optimizacijo?

SEO in prodaja
SEO ne more zagotoviti večje prodaje čisto vsem podjetjem
Sam SEO ni dovolj za zagotavljanje večje prodaje prav vsakemu podjetju. Promet je le en del prodajne enačbe. Drugi del je konverzija – spreminjanje obiskovalcev v kupce.
Konverzije so odvisne od tega, kako spletna stran dobro izpolnjuje potrebe in pričakovanja obiskovalcev. Odvisne so tudi od tega:
- Kako enostavna je navigacija
- Privlačnosti vsebine
- Privlačnosti ponudbe
- Zaupanja v blagovno znamko
- Verodostojnosti podjetja (ali blagovne znamke)
Zato SEO ne bi smeli gledati kot na ločeno taktiko, temveč kot na del celotne strategije trženja, ki je osredotočena na zagotavljanje varnosti in reševanja težav za ciljno publiko.
SEO bi moral delovati v harmoniji z drugimi elementi, kot so:
- Oblikovanje spletnega mesta,
- Uporabniška izkušnja,
- Tržne vsebine
- Trženje na družbenih omrežjih
- e-poštno trženje
- Upravljanje ugleda podjetja (ali blagovne znamke)

SEO lahko pomaga povečati prodajo
SEO pomaga povečati prodajo z izboljšanjem prepoznavnosti in avtoritete blagovne znamke.
SEO pomaga povečati prodajo tudi z izboljšanjem prepoznavnosti in avtoritete blagovne znamke. Z visoko uvrstitvijo v iskalnikih, kot je Google, za ustrezne ključne besede, lahko podjetje pridobi večjo izpostavljenost pred konkurenco in prepoznavnost med potencialnimi kupci, strankami.
Po ocenah Brightlocal 87% potrošnikov prebere spletne ocenem preden opravi nakup pri lokalnih podjetjih. to pomeni, da lahko pozitivne ocene vplivajo na ugled podjetja in posledično na količino nakupov.
Povzetek:
SEO je močno orodje za povečanje prodaje, če se izvede pravilno in strateško, Ni pa čarobna palčka, ki bi lahko zagotavljala večjo prodajo čez noč. Za doseganje dolgoročnih rezultatov je porebem čas, trud, potrpežljivost in nenehno izboljševanje, SEO je potrebno vključiti tudi v druge taktike digitalnega trženja, da se ustvari celovita in učinkovita spletna prisotnost, ki pritegne stranke.

