SEO in druzbena omrezja
seo-namig

SEO in družbena omrežja

SEO in družbena omrežja so neločljivo povezani. Tudi na družbenih omrežjih veljajo SEO taktike.

Ali SEO deluje za družbena omrežja?

SEO ali optimizacija za iskalnike je postopek izboljšanja vidnosti in ustreznosti spletnega mesta ali spletnih strani na njem v organskih rezultatih iskanja (Google, Yahoo, Bing). Družbeni mediji so niz interaktivnih tehnologij, ki omogočajo ustvarjanje in deljenje informacij, idej, zanimanj in drugih oblik izražanja preko besedil, slik ali video posnetkov.

 

Toda, ali SEO deluje za družbena obrežja?
Ali lahko SEO pomaga vsebini, da jo odkrijejo tudi na različnih družbenih platformah in tako poveča promet na spletnem mestu?

 

V tem prispevku razkrivam, kako SEO deluje za družbena omrežja.
Kako lahko SEO izkoristiš za povečanje prepoznavnosti tvoje vsebine in uspešnosti spletnega mesta.

 

 

 

 

 

SEO in družbena omrežja so povezani

SEO deluje za družbena omrežja, ker algoritmi družbenih medijev delujejo podobno kot pri tradicionalnih iskalnikih. Taktike SEO pomagajo, da se vsebine družbenih medijev uvrstijo in jih uporabniki odkrijejo.

 

 

SEO in družbena omrežja
                                                                        Kako družbeni mediji podpirajo SEO Vir: infografika via Life Marketing

Tukaj je nekaj načinov, kako SEO deluje za družbena omrežje in kako lahko te taktike uporabiš za izboljšanje vidnosti in uspešnosti spletnega mesta.

Profili na družbenih medijih so prikazani v rezultatih SERP (Search Engine Results Page / stran z rezultati iskanja)
Tvoj profil na družbenih medijih je pogosto med najboljšimi rezultati. Ko nekoga iščeš ali iščeš določeno blagovno znamko, se pogosto prikaže.
Pri iskanju bo Google ponudil profil na Twitterju, Instagramu, Facebooku. Ta rezultat bo prikazal tudi najnovejše twite, slike na Instagramu ali pa objave na Facebooku.

 

SEO taktike

Če želiš optimizirati svoje profile na družbenih omrežjih za SEO, moraš:

  • Uporabi ime blagovne znamke ali ustrezno ključno besedo kot svoje uporabniško ime
  • Uporabi jasno in prepoznavno profilno sliko ali logotip
  • Napiši privlačen življenjepis, ki vsebuje ponudbo in poziv k akciji
  • Dodaj povezavo so spletnega mesta
  • V svojih objavah in napisih /naslovih uporabi ustrezne ključne besede in hashtage

Preveri tudi tu: Obvladaj družbena omrežja – 16 idej.

 

 

Vsebina družbenih medijev se uvršča med iskanje

Tvoje vsebina na družbenih medijih se lahko uvrsti med organske rezultate iskanja, še posebej če je privlačna, priljubljena ali v trendu in ustrezna. Na primer: Video posnetki na YouTube so pogosto dobro uvrščeni za poizvedbe po informacijah – “kako narediti…” ali “kako uporabiti…”
Če želiš optimizirati vsebino na družbenih omrežjih naredi naslednje:

  • Izvedi raziskavo ključnih besed. Uporabi tiste ključne besede, ki ustrezajo nameni iskanja uporabnika
  • Ustvari visoko kakovostno vsebino, ki zagotavlja vrednost in rešuje težave občinstva.
  • Uporabi privlačne in opisne naslove, opise, oznake in slike, ki vključujejo ključne besede in pritegnejo klike.
  • Sodbujaj všečke, deljenje, komentiranje in ocenjevanje, da se poveča angažiranost občinstva.
  • Uporabi oznake sheme ali strukturne podatke za zagotavljanje dodatnih informacij o svoji vsebini. To so na primer: avtor, datum, ocena, cena, lokacija in podobno.

 

Družbeni mediji izboljšajo SEO tvojega spletnega mesta.

Tvoja prisotnost na družbenih medijih ti pomaga tudi izboljšati SEO tako, da se poveča vidnost v iskalnikih, izpostavljenost blagovne znamke.
Izpostavljenost blagovne znamke: Z deljenjem vsebine na platformah družbenih medijev lahko dosežeš večjo širino in raznolikost občinstva, ki morda še ne pozna tvoje blagovne znamke. To pomaga povečati prepoznavnost in zvestobo, izboljšati spletni ugled in avtoriteto. Preveri vsebinsko strategijo

  • Promet: z dodajanjem povezav do svojega spletnega mesta ali ciljne spletne strani v profil družbenega omrežja , lahko spletno mesto pridobi večji promet. Poveča se izpostavljenost, priljubljenost in konverzija. Izboljša se tudi uvrstitev spletnega mesta, daj je promet eden od glavnih dejavnikov, ki jih iskalniki upoštevajo pri razvrščanju.
  • Povezave: Z ustvarjanjem in deljenjem povezav do visoko kakovostnih vsebin na platforme družbenih omrežij lahko pritegneš več povezav z drugimi spletnimi mesti. To pa pomaga povečati avtoriteto in spletnega mesta.
  • Spletni ugled: Če sodeluješ s svojim občinstvom in odgovarjaš na njihova vprašanja, povratne informacije in ocene, lahko izboljšaš spletni ugled. Poveča se zadovoljstvo občinstva, zaupanje in zvestoba. Vsekakor pa to vodi do konverzij.

 

SEO povečuje angažiranost družbenih medijev

SEO  lahko poveča angažiranosti družbenih medijev z optimizacijo vsebine za razvrščanje glede na ključne besede na platformah.

Tukaj je opisano, kako uporabiti SEO, da bo deloval za družbena omrežja:

  • Izvedi raziskavo ključnih besed. Uporabi tiste, ki ustrezajo namenu uporabnika, Za dostop do njih lahko uporabiš različna orodja, kkot so Ahrefs, Semrush ali
  • Google Keyword Planer.
  • Uporabi privlačne in opislove, oznake in slike. Vse to naj vključuje ključne besede. Lahko uporabiš orodja, kot so Yoast SEO ali CoSchedule Headline Analyzer, da izboljšaš svoje naslove in opise.
  • V svojih objavah uporabi ključne besede in hashtage. Hashtagi ti pomagajo povečati vidnost in obseg na družbenih omrežjih. uporabi tudi orodja kot so: Hashtagify ali RiteTag.com, ga najdeš najboljše hashtage za svojo nišo.
  • Spodbujaj všečke, deljenje, komentarje in ocene občinstva, da povečaš angažiranost.

 

Povzetek:
SEO deluje tudi za družbena omrežja. Deluje tako, da ti pomaga optimizirati profil in vsebino na družbenih platformah za iskalnike in uporabnike, SEO deluje tudi tako, da pomaga izkoristiti prisotnost na platfrmah in povezovanje s spletnim mestom. Z upoštevanjem nasvetov v tem prispevku, bo SEO dobro deloval tudi na družbenih omrežjih.

Nenazadnje pa sem ti tukaj na razpolago: Poglej ponudbo