Sladki smoothie
Inspiracije

S čim sladkam smoothie?

Smoothie
Smoothie je odlična “pijača” poletnega časa. Hladna, zdrava in sladka
beenhere

 

S čim jaz sladkam svoje smoothie? Povem ti trik: Večina poletnih smoothie – jev ki jih naredim, kot osnovo vsebujejo zamrznjeno sadje. Moje priporočilo je, da zmešaš svoj smoothie brez dodanega sladila in nato okusiš. Po želji dodaj med ali javorjev sirup. Velikokrat mi ni treba ničesar dodati! T

Še ena odlična naravna možnost za sladkanje: Datlji Poišči tiste brez koščic. Eden ali dva bosta dovolj osladkala tvoj smoothie. Presenečena boš nad sladkostjo, ki jo data.  

Imam pa še eno skrito karto:

Ko grem po nakupih, kupim največji zrel šop banan, ki ga najdem. Potem, ko pridem domov, jih olupim, nalomim na koščke in jih nato zamrznem na pekaču. Ko se strdijo, jih vstavim v vrečko za zamrzovanje. Tako so mi vedno na voljo. Hladne in sladke.

 

Skoči na Recept
Zeleni tropski smoothie

Zeleni Tropski Smoothie

TROPSKI ZELENI SMOOTHIE ZA ZDRAVO PREBAVO IN KOŽO
Čas Priprave 5 mins
Čas kuhanja 5 mins
Vrsta Drinks
Porcije 1 porcija

SESTAVINE
  

  • 1 žlica kokosove smetane
  • 1 skodelica špinače ali ohrovta
  • 1/2 manga zamrznjenega
  • 1 pomaranča sok
  • 1 kivi
  • chia semena ni obvezno

Navodila
 

  •    Špinačo/ohrovt, mango, pomarančni sok, kivi in ​​zvrhano žlico kokosove smetane (zgornji del pločevinke kokosovega mleka) dajte v blender.
  • Dodaj 1/2 skodelice vode in mešaj, dokler ni super gladko (približno minuto). Tukaj boš morda morala dodati še malo vode.
  • Postrezi
  • Po želji pa lahko dodaš še chia semena – da postane smoothie bolj hranljiv in nasiten

Opombe

Enostaven in zdrav zeleni smoothie s tropskim pridihom! Ta hranljiva pijača je dobra za  prebavo, kožo in možgane!

Zeleni tropski smoothie
Zelen Tropski Smoothie ima tropski navdih in je poln vitaminov, ki jih vsi vedno potrebujemo.
Poleg tega so vse sestavine napolnjene s hranili, kot so vitamin C, vlaknine, vitamin A, K, magnezij, kalij, zdrave maščobe in še in še . Na primer tudi fitohranila, ki niso bistvena, so pa izjemno koristna za ohranjanje zdravje na dolgi rok. 
Uporabi  zamrznjen mango, ker naredi teksturo bolj gladko in pijačo ohladi, vendar lahko namesto manga dodaš zamrznjeno banano ali ananas. 

Rating: 1 out of 5.