Razlika med unique obiskovalci in obiski
Če si nov/a v SEO in digitalnem trženju, morda nisi najbolj na jasnem, kakšna je razlika med edinstveni – enkratni (unique) obiskovalci.
in te najbolj prepričani o razliki med edinstvenimi obiskovalci in obiski.
Oboje sta meritve, ki ju Google Analitics uporablja za sledenje dejavnosti na spletnem mestu. Slišita se podobno, na nista enaki.
V tem zapisu izveš, kaj pomenita oba izraza in kako vplivata na trženje in SEO spletnega mesta.
Kaj so obiski
Obiski so skupno število ljudi, ki so obiskali tvoje spletno mesto v določenem časovnem obdobju. nanašajo se na vsako osebo, ki je obiskala tvoje spletno mesto.
Če gledaš tedenske obiske – ista oseba je lahko tvojo spletno stran obiskala 4 alo 5 krat. Če so tvoje spletno mesto obiskale še 3 druge osebe, je to že 7 ali 8 obiskov. To pa pripada 4 edinstvenim obiskom.
Obiski štejejo vstope na tvoje spletno mesto. Če oseba pride na tvojo spletno mesto in si ogleda 3 strani na njem, se to šteje kot 1 sam obisk.
Če pa se vrne naslednji dan in še dan potem, so to že trije obiski.
Kaj so enkratni – unique obiskovalci
Unique obiskovalci so posamezniki, kot je ta primer:
Če se oseba vrača – vsak dan v tednu obišče tvoje spletno mesto, je to v enem tednu 7 unique obiskov.
Pomembno je vedeti, kako si obiski sledijo. Iskalniki, kot je Google, dejansko ne morejo identificirati posamezne osebe. Zato uporabimo piškotke. Z njimi spremljajo ljudi. Če ista oseba vstopi na tvoje spletno mesto preko drugega brskalnika, bo uporabila druge piškotke in nenadoma bosta postala to 2 edinstvena obiskovalca.
Sledenje edinstvenim obiskovalcem je lahko nekoliko netočno v naslednjih primerih:
• Brskanje brez beleženja zgodovine
• Brskanje brez beleženja zgodovine
• Blokiranje piškotkov
• Uporaba različnih brskalnikov istočasno
• Uporaba različnih naprav
• Brisanje piškotkov iz brskalnika
V večini primerov bo število edinstvenih obiskovalcev napihnjeno, saj štetje piškotkov ni enako štetju ljudi.
Unique – Edinstveni obiskovalci
Zakaj so pomembni obiskovalci in obiski?
Pomembno je, da spremljaš enkratne (unique) obiskovalce in skupne obiske iz več razlogov:
Število enkratnih obiskovalcev ti pove, kako veliko v resnici je tvoje občinstvo.
Število ljudi, ki se nenehno vračajo na tvoje spletno mesto, ti bo povedalo, kako dobra je tvoja vsebina in kako dobro se ujema z namenom iskanja.
Odvisno od narave tvojega spletnega mesta je lahko povsem normalno, da obiskovalci pridejo na spletno mesto le enkrat. Morda jim je vsebina dal vse, kar so potrebovali. Nazaj se ne vračajo. torej, če uspešno rešuješ problem obiskovalcev, ne ne vračajo. najbolj pogosto se to zgodi v primerih blog zapisov.
Na splošno pa želiš, da se ljudje vračajo – bodisi preko organskega iskanja, družbenih omrežji ali neposredno.
Prav tako želiš. da se enkratni obiskovalci in število obiskov poveča in povečuje z meseca v mesec.
Kako slediti enkratnim (unique) obiskovalcem in obiskom?
Na Google Analytics lahko slediš unique obiskovalcem in obiskom.
Upoštevanje, da se unique obiskovalci dejansko imenujejo uporabniki, obiski pa so seje, Ti izrazi se lahko pojavijo v različnih poročilih – od posnetka poročil, ki ti dajejo splošni pogled na spletno mesto, do sej in ogledov.
Kako povečati število unique obiskovalcev?
Unique obiskovalci so pomembni
Kako do več unique obiskovalcev?
Uporabiš lahko taktike digitalnega trženja.
• Optimiziraj svojo vsebino za določene ključne besede
• Uporabi najboljše prakse optimizacije
• Prikazuj plačane oglase v iskalniku ali družbenih omrežjih
• Izboljšaj svojo prisotnost na družbenih omrežjih
• Vodi RP ali vplivne marketinške kampanje
• Predstavi se na drugih spletnih mestih
Seveda to ni vse. Obstaja še na desetine drugih možnosti za ustvarjanje prometa na spletnem mestu. Vse kar moraš narediti pa je spremljanje svojega občinstva in poiskati prave taktike.
Kako pridobiti več obiskov?
Mimogrede, način pridobivanja obiskov je tudi način pridobivanja enkratnih obiskovalcev. In če se držiš zgoraj navedenega, bo verjetno naraslo tudi število obiskov
Poleg tega pa lahko dodaš še naslednje aktivnosti:
• Ustvarjaj kvalitetne vsebine
• Usklajuj vsebino z namenom iskanja
• Obiskovalcem zagotovi edinstvene uporabniške izkušnje
• Izboljšaj notranjo strukturo spletnega mesta – povezave so pomembne.
Notranjo strukturo spletnega mesta ti pomaga storitev. ki jo ponuja Linkwisper . Pomaga ti oblikovati notranje povezave in obiskovalcu prijazno strukturo spletnega mesta.
• Ponuja ti predloge za notranje povezave in poročila.
• Notranje povezave so pogosto podcenjene, vendar zelo koristne,
• Notranje povezave so koristna SEO taktika, ki izboljša tako sodelovanje z uporabniki, kot tudi uvrstitev spletnega mesta.
Zdaj veš, zakaj so številke, ki se ti izpisujejo v Google Analytics tako različne. Veš pa tudi, kako povečati obisk – drži se teh navodil.
Povabilo
Več o tem in o drugih temah iz sveta SEO optimizacije, pa ponujam v SEO Optimizacije.
Klikni in si preberi več o tem – namesto dragih tečajev je to bistveno boljša rešitev.
Gre za interaktivno spletno članstvo, kjer se tedensko nalagajo
nove teme,
tehnike in orodja.
Vsekakor ne gre brez videoposnetkov. analiz in nasvetov za čim boljšo optimizacijo tvojega spletnega mesta (tudi e-trgovine).