Nasvet - Prodaja na družbenih omrežjih
MediSpot nasveti

Prodaja na družbenih omrežjih- Nasvet

Kratek  nasvet:  prodaja na družbenih omrežjih.

 

Prodaja na družbenih omrežjih ima svoja pravila. A ko si se končno odločila, na katerih družbenih omrežjih boš ponudila/prodala svoj izdelek  je to že super korak. Zdaj je čas, da se lotiš načrta, ki prodaja na družbenih omrežjih. In to je vsekakor tekst.

Približno ti je tudi jasno, kako družbena omrežja delujejo. Zato tudi veš, katere objave spadajo na Instagram, katere na FB , Twitter in podobno.

Greva naprej?

Zdaj je čas za TEKST, ki pritegne

Odloči se za kategorijo vsebine ali temo. Postavi si načrt teksta.

Na primer:

  • Informacija o izdelku, ki ga želiš ponuditi
  • SEO znanje ti tudi pride zelo prav – obveza
  • Pokaži svoje podjetje kot zaupanja vredno, verodostojno. Pomisli, kaj bo ljudi pritegnilo glede tvojega podjetja – vizija, naravnanost, kultura, stol?
  • Sodeluj s strankami. Naj obiskovalci dobijo čim več v čim krajšem času.

In da bo prodaja še lažja:

Seveda pa lahko dodajaš še najnovejše informacije ali pa napovej, kaj še načrtuješ. To so lahko načrtovani podkasti – kdo bo prisoten. Morda napoved novega videa, ali podobno. Ti ne gre za dodajanje vsebine, Tu gre za gradnjo zaupana v blagovno znamko, ki jo preko izdelka pokažeš.

 

In za konec:

Spremljaj me še naprej. Nikoli ne veš, morda najdeš še kaj uporabnega