Prepoznavnost blagovne znamke
MediSpot nasveti

Prepoznavnost blagovne znamke

5 inovativnih načinov za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke

 

 

 

Imeti trdno, zaupanja vredno blagovno znamko je bistvenega pomena za tvoj uspeh. Če ciljno občinstvo ne prepozna tvoje blagovne znamke ali pa ji ne zaupa, kako boš potem lahko povečala bazo svojih strank? Prepoznavnost blagovne znamke je pomemben element vsakega podjetja.

 

Tukaj je 5 načinov, kako povečati prepoznavnost blagovne znamke in

omogočiti svojemu podjetju večjo prodajo izdelkov ali storitev.

 

 

Kako povečati prepoznavnost blagovne znamke

 

1. Povabi vplivneže

Povabilo vplivnežev v svojo nišo je odlična taktika. Pomagali ti bodo povečati prepoznavnost blagovne znamke. Z njihovo pomočjo bo glas blagovne znamke prišel na ušesa vsem njihovim zvestim sledilcem. In teh ni malo. Vplivnežem so zvesti in jim zaupajo. Zato bo omemba tvoje blagovne znamke sprejeta z zaupanjem. Velika verjetnost pa je, da bodo hitro postali tvoji kupci.

IKONICK je odličen primer podjetje, ki neposredno sodeluje z vplivneži: prodaja umetnine na platnu za dom ali pisarno. Način, s katerim Ikonick uporablja vplivneže, je tak: Vplivnežu posreduje sliko, plakat ali podobno, ta pa izdelek predstavi na družbenih omrežjih. Ker so vplivneži večinoma znani športniki, je verjetnost prodaje veliko večja.

 

Druga podjetja pa sponzorirajo svoje vplivneže na različnih dogodkih in jih uporabijo celo kot predstavnike blagovne znamke. Prepričana sem, da poznaš povezavo NIKE – Michael Jordan Cristiano Ronaldo, Zlatan Ibrahimović in še in še. Z njihovo pomočjo si je Nike povečal prepoznavnost znamke in brez posebno dragih oglasov povečal prodajo.

 

Prepoznavnost blagovne znamke

 

 

2. Embalaža ki sodeluje prepoznavnosti blagovne znamke

Si že kdaj prejela naročeno blago v embalaži z blagovno znamko? In, ali v trgovini že od daleč veš, katera znamka parfuma se skriva za določeno “škatlico”?

Bolj se embalaža nanaša na blagovno znamko, bolj je izdelek prepoznaven. Vedi, da ljudje ne kupujejo izdelka – kupujejo blagovno znamko. Znamki zaupajo, ker jo poznajo in tako se zgodi nakup.

naj te spomnim le na nekatera znana podjetja: L’Oreal, HP, Shopify in RedBull. Ali pa naše trgovsko podjetje Mimovrste – prodaja in razpošiljanje izdelkov z zelo prepoznano embalažo.

Razmisli o tej možnosti, kajti: Pošiljanje izdelka v običajni kuverti pomeni pošiljanje brez imena pošiljatelja. namesto tega si omisli za blagovno znamko primerno embalažo, ki lahko s ponosom vstopi na trg. Ne pozabi na logotip in barvne kombinacije značilne za tvojo znamko.

Namesto da pošiljaš izdelke v navadi kuverti – kar izgleda zalo pisto in suhoparno, si raje omisli embalažo, ki bo predstavila tvojo blagovno znamko.

Embalaža z blagovno znamko ponuja dodatno stično točko vrednosti, ki jo ima tvoja blagovna znamka. Ta ti pomaga izstopiti iz konkurence. In ne pozabi: Ko nekdo spregleda embalažo tvojega produkta, je to zate zamujena priložnost.

 

 

Prepoznavnost blagovne znamke
Prepoznavnost blagovne znamke – Embalaža je pomemben element

 

 

 

3. Razišči SEO

SEO (search engine optimisation) ali optimizacija strani za spletne brskalnike  se ti morda sliši zapleteno. Je pa koristno, da jo vneseš in tako dvigneš prepoznavnost blagovne znamke.

Zanimivo je dejstvo, da veliko število iskalcev na spletu pogleda le prvo stran, ki jo ponudi Google. Ta naj bi bila najbolj relevanten in zaupanja vreden vir informacije. Ostale strani pa ostanejo večinoma nedotaknjene.

Raziskovanje SEO strategij, povezanih s tvojo tržno nišo in izdelki/storitvami, ti bo močno povečalo prepoznavnost blagovne znamke. Višje kot se bodo ponudbe uvrstile na iskalniku, večji bo ogled in več kupcev lahko pridobiš. Tako se bodo prodajne poti skrajšale, saj se bodo iskalci lahko hitro spremenili v resne kupce.

SEO seveda zahteva postavitev ključnih besed. Ključne besede so tiste besede, ki jih uporabnik Googla vtipka v iskalnik. Njegov namen je poiskati to kar potrebuje, ga zanima ali le poizveduje in primerja.

V ta namen ti je na spletnih straneh na voljo nešteto možnosti. tu je nekaj primerov:

Google Ads načrtovalnik ključnih besed

Keyword.io

Moz KeyWord Explorer

SerpStat

 

 

Prepoznavnost blagovne zmanke

 

 

 

4. Družbena omrežja – spusti zavore pri blagovni znamki

Instagram je zmogljiva platforma družbenih medijev. Rečeno je in meni je povsem jasno, da slika pove več kot 1000 besed. Instagram je kot nalašč za to. Omogoča ti promocijo blagovne znamke s pomočjo fotografij ali v naprej pripravljenih slik. Zraven dodaš še nekaj besedila ki pripoveduje zgodbo blagovne znamke in izdelka/storitve, ki jo ponujaš. Je odlično orodje, ki deluje kot magnet. Ljudje, ki si le ogledujejo slike se lahko hitro spremenijo v nove stranke.

Ne pozabi na dejstvo, da ti Instagram ponuja tudi možnost prodaje preko spletne trgovine. In spet lahko izvršiš prodajo svoje storitve ali izdelkov.

Zelo dober primer take prodaje je firma AZAZIE, ki prodaja poročne obleke. Svojo prodajo so med drugim preselili tudi na to platformo. Neveste so prosili, da delijo poročne slike na Instagramu in podelijo izkušnje s firmo AZAZIE. Ni presenetljivo, da je prodaja naenkrat poskočila. Na tak način so se skrajšale prodajne poti in zadeva je stekla.

Tu je še Facebook, ki tako kot Instagram ponuja veliko možnosti promocije blagovne znamke in prodaje. Ker pa vem, da Facebook dobro poznaš, o njem ne bom izgubljala veliko “črnila”. Sistem je zelo podoben, le da ne temelji tako močno na slikah.

 

 

Prepoznavnost blagovne znamke
Instagram in Facebook – spusti zavore

 

5. Pospeši na Twitterju

Twitter je še ena velika platforma družbenih medijev za prepoznavnost blagovne znamke, saj ti pomaga objavljati novice in komunicirati s strankami, ki že govorijo o tvojem podjetju.

Wendy’s si je na primer ustvarila ugled na Twitterju in povečala prepoznavnost svoje blagovne znamke z odzivom na omembe svoje blagovne znamke ter objave konkurentov s šaljivimi, drznimi in smešnimi pripombami.  Eden najboljših primerov se je zgodil, ko je uporabnik poklical podjetje in vprašal, kje je najbližji McDonald’s .

Wendy je odgovorila s sliko smetnjaka.

 

 

Teh pet strategij je nekaj odličnih načinov za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke. Pomagajo ti pri prepoznavnosti, širjenju glasa tvoje blagovne znamke med ljudmi in nenazadnje tudi merjenje prepoznavnosti blagovne znamke.

 

 

In za konec: 

Katera strategija misliš, da bo zate najboljša?

Zapiši v komentar

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen.