Povej zgodbo
MediSpot nasveti

Zlata pravila osebne blagovne znamke

 

Ustvarjanje osebne blagovne znamke je lahko zastrašujoče delo. Ali pa grozno garanje. En a najhujših stvari, ki pa se zgodijo je ta, da enostavno ne veš kje začeti. Celo Oprah W. je začela podobno. Večkrat je poskušala, preden je svoj glas ustoličila kot najvplivnejšo osebno blagovno znamko na svetu.

Lik osebne blagovne znamke je (skoraj) za vsakogar. Seveda, če prej ne odnehaš.

Tukaj je nekaj pravil, ki veljajo kot zlata pravila za ustvarjanje privlačne, edinstvene in vabljive osebne blagovne znamke.

Svetu kažem osebno blagovno znamko in pripovedujem zgodbe v digitalni obliki.

 

Fokus
Osredotoči se – Osebna blagovna znamka ustanoviteljice in izvršilne direktorice podjetja Klickly – Cooper Harris je doživela drastično spremembo, a šele ko se je osredotočila le na eno samo sporočilo na enkrat

   

    1.Osredotoči se

Veliko ljudi ni osredotočenih, ko gre za zapise, tisk, ali poročanje. Poskušajo biti vsi za vse. Odloči se, kaj je ključno sporočilo, ga daješ svetu. Osebna blagovna znamka ustanoviteljice in izvršilne direktorice podjetja Klickly –  Cooper Harris je doživela drastično spremembo, Od zaposlene igralke do cenjene podjetnice. Ta premik se je zgodil šele takrat, ko se je osredotočila le na eno samo sporočilo na enkrat. Če bo tvoje sporočilo osredotočeno na tvojo ciljno skupino ljudi, bo veliko lažje ustvariti vsebino okoli tvoje osebne blagovne znamke. Tako boš omogočila ljudem, da te spoznajo.

 

 

Pristnost
Ljudje lahko vidijo prav skozi neiskreno dejanje.” Bolj kot je očitno, da je blagovna znamka posnemovalka, bolj bo občinstvo nezaupljivo.

 

    2. Bodi pristna

Obstaja preprost način, da imaš lahko edinstveno osebno blagovno znamko. To je – bodi pristna. To ti bo olajšalo vsakodnevno  upravljanje blagovne znamke. Tvoja osebna blagovna znamka bi morala biti enostaven vir, iz katerega črpaš sestavne dele vsebine s katero daješ glas svetu.

Bodi mojster svoje obrti. Tako bo tvoja vsebina jasna, prepričljiva in gradila boš zaupanje občinstva in avtoriteto na svojem področju.

 

     3. Povej zgodbo osebne blagovne znamke

Če tvoja osebna blagovna znamka ne pripoveduje zgodbe, si že izgubila polovico potencialnega občinstva. Allen Gannett , glavni strateški direktor pri Skywordu in avtor The Creative Curve , pojasnjuje: Najučinkovitejša strategija osebne blagovne znake je gradnja zgodbe.  Nihče te ne bo poslušal, medtem ko bo tvoja blagovna znamka kričala v praznino družbenih medijev. Zato ustvari zgodbo o blagovni znamki, ki bo pritegnila poslušalce. Allen ser redno srečuje in klepeta s svojim občinstvom na letališčih po vsem svetu. Pri tem pa dodatno razvija pristne odnose z občinstvom.

 

 

Povej zgodbo

 

 

   4. Bodi dosledna

Biti dosledna je zelo podobno kot biti ostro fokusirana – veliko lažje je biti prepoznaven le na enem od področij in ne  tak kot deklica za vse. Če dosledno ustvarjaš vsebino in glas blagovne znamke, postane vse bolj enostavno.

 

 

 

   5. Pripravi se na neuspeh

Ja, red je. Neuspeh je rez težka preizkušnja in vsi se mi želimo izogniti. To je povsem naravno – človeško. A če si res želiš osebno blagovno znamko, ki se bo dvignila nad ostalimi, se pripravi na neuspeh. To je del rasti.

Walt Disney je o tem pogosto govoril, ko je obujal spomine na svoje neuspele prve poskuse ustvarjanja blagovne znamke animacije. »Mislim, da je pomembno, da imaš dober hud neuspeh, ko si mlad. Iz tega sem se veliko naučil. Ker se nekako zavedaš, kaj se ti lahko zgodi. ” In kar se lahko zgodi, ni nikoli tako strašljivo, kot če sploh ne poskusimo.

 

 

Uspeh
Neuspeh je del procesa in je vedno tu. Ne izogibaj se mu.

 

 

 6. Sledi uspešnemu vzgledu

»Ljudje, ki jih zanima osebna blagovna znamka se morajo začeti obnašati kot zvezdniki in vplivneži, ki jih gledamo vsak dan« pojasnjuje Jason Wong, izvršni direktor podjetja Wonghaus Ventures . Njegov uspeh izhaja iz preučevanja trendov  in priljubljenosti med posamezniki na  različnih platformah družbenih medijev.

Zaznanim trendom je dodal svoj pridih. Tako lahko tudi ti uporabiš trende, ki so sedaj aktualni. Vse to ti je na dosegu roke. Potrebno je le spremljati dogajanja na družbenih omrežjih.

 

   7. Živi svojo osebno blagovno znamko

Ni pomembno kateri dan je v tednu, niti ne katera ur, kaj počneš, kje si v službi in podobno. Slog in blagovna znamka sta eno in isto. Torej živi življenje blagovne znamke. Dejansko je tvoj življenjski slog in blagovna znamka eno in isto.

 

   8. Naj drugi govorijo tvojo zgodbo

Najboljši PR je od ust do ust.  Aaron Orendorff , glavni urednik pri Shopify Plus, pripoveduje svojo osebno zgodbo prek živahnih videoposnetkov in občasnega sogostitelja. In še : Osebna blagovna znamka je zgodba, ki jo ljudje pripovedujejo o vas, ko vas ni v sobi.” Jessie Maltin, sovoditeljica oddaje Maltin On Movies   “Vse, kar imaš v življenju, je tvoje ime in ugled, ki si ga pridobiš.

 

 

In z konec:

 

Osebna blagovna znamka je vseživljenjski projekt, ki se nenehno razvija in spreminja.

Celo strokovnjaki, ki gradijo ali krepijo največje blagovne znamke v poslu, vedo, da za ustvarjanje osebne blagovne znamke ni težko postavljenih pravil. Toda te splošne smernice ti bodo pomagale pri prvih korakih v gradnji osebne blagovne znamke ali spremembi le te.

Vsekakor pa se zavedaj, da pri tem nisi sama. Kadarkoli me lahko pocukaš za rokav ali pa se pridružiš Managerki