Povezave – vhodne in izhodne
Imamo zelo zmogljive iskalnike, ki nam pomagajo poiskati prave informacije. Vendar so tukaj pomembne tudi povezave med stranmi in spletnimi mesti pri tem zelo pomembne.
Povezave združujejo pomembna spletna mesta, kar daje še večjo moč iskalnikom, ko če povezav nebi bilo.
Pri tem velja, da ni dovolj le, da se tu pa tam ustvari neka povezave. Obstajajo kar različne vrste povezav, ki se različno tudi “registrirajo” v iskalnikih. celo več – lahko povzročijo popolno odstranitev spletnega mesta iz iskalnikov, če niso pravilno nastavljene ali z njimi ne ravnaš pravilno.
Povezave so glavna pot pri iskanju.
Ko iščeš določen izraz, ti iskalnik ponudi spletno stran z rezultatom, Ko se sprehajajo po strani, morda naletiš na določeno povezavo, ki te pripelje na drugo stran ali spletno mesto. Ta postopek se nadaljuje vse dokler ne odnehaš z iskanjem.
Kako povezave vplivajo na SEO
Če je ključna beseda, beseda ki jo najpogosteje slišiš pri SEO, potem je povezava ključna beseda, ki jo najdeš na drugem spletnem mestu.
Kako povezave vplivajo na SEO
Če je ključna beseda, beseda ki jo najpogosteje slišiš pri SEO, potem je povezava ključna beseda, ki jo najdeš na drugem spletnem mestu.
- Najprej povezati tvoje spletno mesto z drugimi mesti, ki so pomembna za informacije vključene v tvojem spletnem mestu.
- Povezave na druga spletna mesta služijo tudi kot “signali ali glasovi” o vrednosti tvojega spletnega mesta, Več povezav, kot vodi do tvojega spletnega mesta, večjo težo ima spletno mesto.
- Poveča se promet, kajti povezave vodijo mes spletnimi stranmi in mesti. vsekakor je to dobro, daj te na tak način občinstvo najde.
Povezave so v SEO podcenjene. Zato ni nenavadno, da obstajajo spletna mesta, ki povezav sploh nimajo. Obstajajo tudi spletna mesta z nešteto povezavami, a na žalost so te nepravilne, vodijo v slepe ulice ali napačno urejene.
Preden nadaljujem, ne morem mimo delovanja povezav.
Kako delujejo povezave in povezovanje.
Povezave, kot je vidno, so pomembni del SEO strategij. Vendar, kako bodo povezave delovale na SEO tvojega spletnega mesta?
Kot že omenjeno, povezave so glasovi (ali signali) glede ustreznosti spletnega mesta,
Če se povežeš z drugim spletnim mestom, mu daš glas – mesto je ustrezno, saj še daje še dodatne informacije glede teme, ji ne obravnavana v tvoje zapisu (spletni strani).
Notranje povezave so povezave znotraj spletnega mesta. ustvarjajo mrežo, ki pajkom omogoča raziskovanje.
Obstaja še ena vrsta povezav – Viseče povezave ali dangling links. To so povezave do spletnih strani, ki nimajo povezav. podobne so slepim ulicam.
Farma povezav?
Vsaka od teh povezav drugače vpliva na uvrstitve spletnega mesta v iskalnikih. iskalnik vedno in povsod upošteva arhitekturo spletnega mesta.
Iskalnik lahko v celoti prezre visečo povezavo ali pa bi stran na katero vodi povezava dosegla nižje rezultate, ker vse povezave vodijo vanjo, nobena pa ne iz nje.
Pomembno je tudi vedeti, kako ustvariti povezave. Če jih je preveč, bo spletno mesto razumljeno kot farma povezav.
Skoraj vsako spletno mesto ima povezave, ki vodijo do drugih spletnih mest. Redko se najde mesto, ki nima povezav.
Povezave omogočijo, da se med sabo povezujejo spletna mesta, ki pokrivajo podobne tematike in spadajo v podobne ali iste panoge.
Izhodna in vhodna povezava
Izhodna povezava – povezava na drugo spletno mesto, Z njo daš glas mestu o ustreznosti.
Na tak način se ustvarjajo skupine spletnih mest, ki so jim skupne teme in spadajo v podobne ali iste panoge. Te povezave so pomembne.
Je pa res, da niso niti približno toliko vredne, kot so povezave na tvoje spletno mesto ( od drugega spletnega mesta do tvojega) to so vhodne povezave
Vhodna povezava je glas za tvoje spletno mesto.
Kako priti do vhodnih povezav
In ker so vhodne povezave bolj pomembne, se postavi vprašanje: Kako priti do vhodnih povezav?
Načinov je več:
- Zahtevaj povezavo
- Blogi
- Sporočila za javnost – e.maili
- Partnerki programi
Ustvarjanje izhodnih povezav
Izhodne povezave so pogosto stvar žolčnih razprav. Pošiljanje bralcev na drugo stran (mesto) ki ni tvoja, last mnogim diši po odhajanju bralcev in potencialih kupcev k sosedom.
Strah pred uhajanjem je dvojen:
- Ko ljudje odidejo, se morda ne vrnejo več.
- Ko se povežeš z drugim mestom, avtomatsko znižaš vrednost svojega mesta.
Nihče ne ve za pravo mešanico elementov razvrščanja. vendar samo vhodne povezave in nič izhodnih ne daje pravega signala. Najboljši način to, da najdeš ravnotežje.
Izhodne povezave iskalnikom pomagajo ugotoviti tvojo strokovnost na določenem področju. Seveda ti bodo vhodne povezava pri tem pomagale, a ne v tako veliki meri. Ko obiskovalec klikne ne povezavo, opazi tvojo strokovnost in začne zaupati spletnemu mesti, saj ponuja dragocene povezave.
Izhodne povezave pomagajo iskalnikom prepoznati tvoje strokovno znanje na določenem področju.
Na tak način se gradijo odnosi z občinstvom. Seveda – odnosi so glavni razlog za oblikovanje spletnega mesta. In prodaja, kaj ne?
Smernice za gradnjo izhodnih povezav
- Povezave naj bodo ustrezne. To pomeni, da se lahko povežeš le s stranmi, ki so v isti panogi kot je tvoja. Če povezava seže izven tvoje panoge, se prepričaj, da obstaja nek jasen in logični razlog za pošiljanje obiskovalcev na drugo spletno mesto.
- Ne pretiravaj s povezovanjem, Nič ni bolj frustrirajočega kot ugotovitev, da je vsaka druga beseda v članku povezava. Pravilo pravi: vsak zapis na spletni strani naj ima 2 do 3 zunanje povezave. lahko se dodajo še druge povezave, kot so reklame za storitev, vendar naj bo tega čim manj.
- Uporabi sidrno besedilo s ključnimi besedami, Uporaba besedne zveze “klikni tukaj” ne prinese nobene prednosti pri iskanju. Uporaba povezave, ki se glasi “SEO za Youtube” , ko je besedna zveza že ena od ključnih besed, bo pomagala izboljšati uvrstitev,
- Pazljivo pri povezovanju. “Ne povezuj se s slabimi soseskami” je znan stavek, ki velja tudi v SEO svetu. To pomeni, da se ne povezuj s slabimi spletnimi mesti, nizke kakovosti ali celo s slabimi nameni. za tako dejanje te iskalnik lahko tudi kaznuje. Če se povežeš z visoko uvrščenimi spletnimi mesto, se bo tudi tvoja uvrstitev dvignila. Visoko avtoritativna spletna mesta so zelo dobra izbira.
- Ne ustvarjaj strani, ki vsebuje le povezave, To je praksa, ki se je izvajala nekoč, a se je izkazala kot zelo neuporabna.
Spremljaj. Nekatera spletna mesta lahko svoje prispevke spremenijo, dodano nove ali celo izginejo. Ni hujšega, ko povezava ne deluje. prekinjena povezava se slabo pokaže v rezultatih uvrstitve. pajki naletijo na nedelujočo povezavo, iskalnik pa zniža uvrstitev.
Povezovanje je eden od dejavnikov uvrščanja spletnih strani.
Baclinko je navedel naslednje rezultate raziskave vpliva povezav:
- Splošna avtoriteta povezav spletnega mesta je močno povezana z višjimi uvrstitvami.
- Strani z veliko povratnimi povezavami se uvrščajo nad stranmi, ki nimajo toliko povezav.
- Izčrpna vsebina z visoko oceno (preko Clearscope ) je precej v prednosti v primerjavi z vsebino, ki določene teme ne pokriva dovolj.
- Google daje prednost povezavam pred hitrostjo nalaganja.
- Pridobivanje povratnih povezav močno vpliva na SEO, kar daje prednost pri uvrstitvah.
In za konec:
Brez dobre strategije gradnje notranjih povezav, seveda ne bo šlo. Spletno mesto mora biti pregledno. Ni dovolj le dober zemljevid spletnega mesta. Prisotne morajo biti tudi povezave med stranmi. So kot mostovi, ki vodijo med objavami.
Povezave lahko vneseš v besedilo (uporabi sidrne oznake), ali pa na koncu besedila (noga teksta).
Ne pozabi spremljati povezav. Naj bodo to notranje ali zunanje, se mimogrede lahko spremenijo ali postanejo nedelujoče.
Zelo nerodno je, ko nekdo obišče spletno stran in si želi nekaj več, a link ne deluje.
- Redno spremljanje delovanja povezav je del SEO strategije.
- Poleg tega je pomembno sledenje novosti. Zato poskrbi, da si s tem n tekočem.
- In končno – pokukaj v moje storitve in ponudbo. Te ti bodo pri tem močno olajšale delo: Zahteve glede dolžine so jasne.
Povezave se gradijo s pomočjo raziskovanja in iskanja najbolj primernih za tvoje področje.
Vnos povezav (zunanjih ali notranjih) vzame še nekaj časa.
In ko potegneš črto – dan postane prekratek
Zato sem jaz tu.
Na tem mestu pa tu ponujam še SEO kontrolni seznam – Infografika