Pisanje besedil za spletno trgovino
Pisanje besedil za spletno trgovino
Pisanje besedil za spletno trgovino ni le nizanje stavkov. Gre za ustvarjanje čustev, dodajanje skrbi in navsezadnje tudi za spodbujanje konverzije.
Dobro besedilo za spletno trgovino ni enostavno sestaviti. Blagovne znamke imajo pogosto težave z berljivostjo vsebine. Kako pritegniti občinstvo?
Tukaj bom delila nasvete, kako ustvariti dobro besedilo za spletno trgovino. Od uporabe domačega jezika do ustvarjanja občutka nujnosti in potrebe. Poleg tega pa bom na ogled postavila nekatere znane blagovne znamke, ki točno vedo, kako pritegniti svoje potencialne kupce.
Pokazala pa bom tudi, kako lahko svoj zapis spremeniš v zmogljivo prodajno orodje.
Ključni povzetki:
- Prilagodi svoje pisanje tako, da bo odmevalo med ciljnimi strankami. To storiš tako da najprej jasno opredeliš svojo idealno stranko in uporabiš prepričljiv jezik, ki jo pritegne.
- Poudari, kako tvoj izdelek ali storitev rešuje težave ki jih stranka ima in kako ji lahko izboljša življenje.
- Ustvari subtilno nujnost, zagotovi berljivost, da spodbudiš takojšnje ukrepanje in izboljšanje uporabniške izkušnje.
Kaj je pisanje besedil za spletno trgovino in zakaj je pomembno?
Pisanje besedil za spletno trgovino pomeni pisanje prepričljive in privlačne vsebine. Potencialne stranke spodbudi k takojšnjem ukrepanju. to je seveda nakup.
Kje to lahko vključiš:
- Naslov izdelka
- Pristajalne strani
- Promocijske ponudbe
- Poziv k dejanju (CTA)
- Objave na socialnih omrežjih
- Ocene izdelkov in pričevanja zadovoljnih strank
- E-poštno trženje
- Ocene izdelkov in pričevanja E-poštno trženje
- In več
Prepričljivo pisanje besedil za e-trgovino je pomembno, ker na koncu spodbuja konverzije in prodajo. Pomaga ti lahko doseči ciljno publiko, se pojavi na Google iskalnih rezultatih in ustvari močan ugled blagovne znamke. Vse to pa prispeva k pridobivanju novih potencialnih strank in ohranjanju obstoječih.
Spoznajte svoje občinstvo
Srce učinkovitega pisanja besedil je globoko razumevanje tvoje ciljne publike. Če želiš pokazati, da jih res razumeš, uporabi njihov jezih, ton in stil sporočanja.
Blagovna znamka za nego kože Fresh to res dobro počne. Podjetje ve, da njihove stranke dajo veliko pouornosti na sestavine izdelkov za nego kože. zato želijo jasne informacije o tem, kako jim bodo produkti koristili.
Zato Skin Fresh v svojih opisih izdelkov doda še razdelek, ki predstavlja “Kaj je to” in “Zakaj to potrebujem”
Blagovna znamka za nego kože Fresh to res dobro počne. Podjetje ve, da njegove stranke skrbijo za sestavine v njegovih izdelkih in želijo jasne informacije o tem, kako jim bo to koristilo. Zato Fresh svoj opis izdelka razdeli na razdelka »Kaj je to« in »Zakaj ga potrebujete«, da neposredno spregovori svojemu občinstvu.
Blagovna znamka izdelkov za nego kože Fresh pozna svoje občinstvo in z njim komunicira neposredno. Če želiš to narediti pri pisanju besedil za e-trgovino, sledite tem korakom:
Neposredna komunikacija z občinstvom
- Najprej moraš določiti, kdo je tvoje občinstvo. In seveda tudi koga bi še želela da postane del tega občinstva.
- Nato prilagodi ton glasu blagovne znamke z občinstvom.
- Upoštevaj te informacije, ko pišeš objavo za spletno trgovino.
Na primer: če prodajaš luksuzne ročne ure, uporabi izraze kot so ; “Izvrstna izdelava” ali “Brezčasna eleganca” ki govorijo o prefinjenosti in kakovosti, ki ju tvoje občinstvo pričakuje.
Osredotoči se na prednosti
Osredotoči se na prednosti in ne na funkcionalnost. Funkcije opiši kasneje. Pomembno je, Kako lahko ta izdelek koristi stranki in/ali Kakšno težavo rešuje.
Poudari prednosti uporabe izdelka v smislu: priročnosti, prihranka stroškov, prihranka časa, kakovosti, izboljšanja življenjskega sloga in podobno.
Neposredno obravnavaj ugovore
Predvidi in obravnavaj morebitne pomisleke ali ugovore. S tem zgradiš zaupanje. Kot primer lahko navedem zagotavljanje strankam, da dobijo vrednost za svoj denar. Ponudi vračilo, jamstvo na zadovoljstvo ali navedi pričevanja.
Ustvari (subtilen) občutek nujnosti
Spodbujaj k takojšnjem ukrepanju. to je lahko v obliki omejene ponudbe ali opozorilu na majhno zalogo.
Brooklinen se odlično znajde pri dodajanju nujnosti svojemu izdelkov Istočasno pa ni vsiljiv.
Zanimivo je naslednje besedilo: »Naredite zalogo izbranih stilov za posteljo, kopalnico in salonarje, preden jih za vedno ne bo več! Vsi artikli so skoraj prodani.”
Tukaj gre za ustvarjanje subtilne nujnosti, ki kupce spodbuja k ukrepanju. Izraz kot je “izberi” daje občutek prefinjenosti in ekskluzivnosti. Po drugi strani pa “Stock up on select bed and bath styles before they’re gone for good! All items are final sale.” daje občutek nujnosti.
Toda pozor: Občutek nujnosti naj se pojavi le pri nekaterih produktih, nikakor pa ne pri vseh.
Preveri berljivost
Naj bo pisanje jasno in preprosto. Nikar ne uporabljaj žargona. naj bo besedilo jasno že na prvi pogled.
Pomagaš si lahko z urejevalnikom besedila Hemingway Editor, ki ti ponudi tudi oceno berljivosti. Pomaga pa tudi z nasveti za izboljšane besedila.
Zanimiv primer barvitega in razigranega besedila je Happy Socks. Lastniki blagovne znamke so se odločili za ohranjanje preprostega in hkrati igrivega besedila. Pisane barve nogavic se lepo podajo igrivim opisom. Jezik je preprost – “lepo”, “udobno” in “barvito”
CTA – Povabilo /poziv k dejanju
CTA naj bo jasen in viden. Poziva naj naj se dejanje izvrši – Naj uporabnik izvede želeno dejanje.
Gumbov, ki kličejo po dejanju je veliko. Nekateri samo pozvejo “Klikni tu”, drugi “Kipi zdaj”, tretji so celo personalizirani glede na ciljne stranke. Izogibaj se splošnim gumbom v stilu “Kupi zdaj” Uporabi bolj specifične in personalizirane. Ugotovili so, da ti budi personalizirani gumbi prinesli precej več nakupov (tuti 200%).
To bi bilo verjetno za danes kar dovolj, Kaj ne?
In da ne zaključim prehitro – dve ključni vprašanji z odgovori:
Kako pisati besedilo za e-trgovino?
Pisanje besedila za e-trgovino vključuje podrobne opise izdelkov, ciljne strani, domače strani, pozive k dejanju (CTA) in drugo. Dobra objava e-trgovine poudarja funkcije, promovira ponudbe in govori neposredno ciljnemu občinstvu.
Kaj počne pisec besedil za e-trgovino?
Pisec besedil za e-trgovino ustvarja privlačne opise izdelkov, domače strani, ciljne strani, pozive k dejanjem (CTA) in e-poštne kampanje – skupaj s promocijami v družabnih omrežjih in besedilom ponudbe.