Organske ključne besede
Organske ključne besede – kaj je to?
Sodobni internetni svet je izjemno konkurenčen. Ne morem zanikati pomena optimizacije za iskalnike. Pa če si strokovnjak za digitalno trženje, podjetnik, ki pomaga drugim podjetnikom pri pridobivanju spletnih spretnosti, ali pa si ti lastnik spletnega mesta, e-trgovine in podobno.
Ne glede na ve, so organske ključne besede pomemben temelj učinkovite SEO strategije.
Kaj so organske ključne besede
Organska ključna beseda se uporablja pri optimizaciji za iskalnike in pridobitev brezplačnih obiskovalcev, Te ključne besede lahko ciljaš brezplačno, medtem ko plačane ključne besede plačujejo za uvrstitev v iskalnike.
Organske ključne besede ti bodo dale največ za tvoj denar, Na primer: Tvojemu podjetju ni treba najti sredstev, da i ekipi zagotovili mesečno porabo za oglaševanje. Vse kar potrebuješ je čas. Ta časovna obveznost lahko vključuje vse – od učenja osnov SEO do razvoja strategij pisanja Seo objav.
Seznam povezav, ki se prikaže pod oglasi, ko vneseš poizvedbo v Google ali drug brskalnik, je znan kot “organski promet”.
Kako najti organske ključne besede
Organsko iskanje je izjemno učinkovito marketinško orodje, Samo Google prejme več kot 4,5 milijarde poizvedb na dan. Kako lahko torej del tega prometa preusmeriš na tvojo spletno stran?
Svojo spletno vsebino moraš optimizirati za organske ključne besede, da pripelješ obiskovalce nanjo.
Kljub temu, da Google spreminja algoritme, je optimizacija ključnih besed na strani eden najpomembnejših dejavnikov v Googlovih algoritmih za razvrščanje.
Če ključna beseda, ki jo ljudje iščejo, ni nikjer omenjena v tvoji spletni vsebini, je malo verjetno, da se po njej tudi uvrstiš.
Zato je raziskava ključnih besed pomembna: Identificirati moraš ključne besede, ki jih ljudje uporabljajo za iskanje vsebine, informacij, izdelkov ali storitev, podobnih tvojim. Nato lahko optimiziraš spletne strani za te organske ključne besede.
Ni dovolj samo ugibanje o tem, katere ključne besede uporabljati v vsebini spletnega mesta, Najbolje bi bilo uporabiti orodja za organske ključne besede da pridobiš prave in tako povečaš organski promet.
Uporabi Google Analytics 4 in Google Search Console
Obe Googlovi platformi lahko uporabiš za analizo ključnih besed, pretoka prometa, najbolj obiskanih spletnih strani na spletnem mesti in podobno.
Kako izboljšati svojo uvrstitev za organske ključne besede
Visoka uvrstitev spletne strani v seznamih organskega iskanja Google za pomembne ključne besede je lahko zelo dragocena za povečanje števila obiskovalcev spletnega mesta.
Medtem ko se Googlovi algoritmi nenehno spreminjajo ( to lahko spremljaš na spletni platformi Search Engine Journal ) , je tu nekaj osnovinih idej, ki ti bodo pomagale izboljšati uvrstitev v iskalnikih.
Ustvari zvezdniško vsebino
Zdi se, da mnogi ljudje spustijo žogo, ko razvijajo vsebino z organskimi ključnimi besedami, Preveč so osredotočeni na to, koliko ključnih besed lahko stlačijo in pozabijo, da jih bodo na konci prebrali ravno ljudje.
Vendar je vredno dati prednost visoko kakovostni vsebini. Ko gre za kakovost, ne varčuj, Tako iskalniki, kot uporabniki (bralci) dajejo prednost vsebini, ki je resnično edinstvena in izjemno koristna.
Prepričaj se, da si ti to; kar pišeš, vlagaš svoj čas in razmišljanja.
Nato, kot da dodajaš glazuro na torto, potresi ključne besede kot neke vrste bonus. Da povečaš svojo organsko uvrstitev.
Končno so lahko pridobiš sloves dobro podučenega, relevantnega vira, ki ti bo pomagal pri izboljšanju uvrstitve v SERP.
Na primer: Rank MathsContent AI ti bo lahko pomagal ustvariti SEO prijazno vsebino in zagotovil, da bi tvoja vsebina vredna iskalnikov
Upoštevaj, da uvrstitve visokokakovostne vsebine pritegne pozornost ljudi in jih spodbudi k dejanji (CTA) – kliku, nakupu in podobno. Tako povečaš promet na spletnem mestu.
Dobra vsebina ima največji potencial, da jo Googlovi algoritmi za razvrščanje potisnejo navzgor v SERP.
Izogibaj se nalaganju ključnih besed
Mamljivo je, da v vsojo vsebino dodaš čimveč iskalnih izrazov.
Toda tukaj je problem, Preveč dobre stvari pravzaprav niso dobre.
Kopišenje ključnih besed za namen čimboljše uvrstitve ni zanimivo:
Poglej si nasledni odstavek – primer kopičenja ključnih besed:
»Če iščete najboljšo usnjeno torbo , ne iščite več. Naša blagovna znamka ponuja najboljšo usnjeno torbo , ki si jo lahko želite za posel ali zabavo. S trakom, ki je podložen in nastavljiv za nošenje čez telo ali čez ramo, je to najboljša usnjena torba za potovanja.”
Optimiziraj naslove in meta podatke
Pomembni dejavnik SEO razvrščanja spletne strani sta meta naslovi in meta opisi. Slošno zani tudi kot naslovi in opisi strani.
Ljudje iščejo po spletu, ko vnesejo določeno ključno besedo je pojavi niz spletnih strani, ki v opisih in naslovih vsebijejo iskano ključno besedo.
Ko opremiš naslov in opis spletne strani z ključno vesedo, ki jo iskalec išče, se bo tudi tvoja spletna stran pojavila v rezultatih SERP.
Da se to lahko zgodi, pa je prav, če pri optimizaciji vneseš ključne besede v naslov in opis (meta opis).
Na primer: naslov strani in meta opis za enega od člankov v zbirki znanja sta videti tako:
Neglede nato, kako veliko je tvoje spletno mesto, ti bo funkcija Rank Math Title in Meta
Title in Meta pomagala optimizirati naslove in meta opise vseh vsebin
Začneš tako, da de pomakneš po možnostih naslovi in meta.
Dodaj notranje in zunanje povezave
Notranje povezave na spletnem mestu in zunanje povezave z drugimi spletnimi mesti vplivajo na uvrstitev. Poišči načine za povečanje notranjih povezav.
Še pomembneje je, da poiščeš priložnosti za dodajanje zunanjih povezav. Po možnosti naj bodo te povezave na strani , ki imajo dobre rezultate in imajo dovolj visoko avtoriteto. Avtoriteta se dviguje, ko so povezave usmerjene na spletna mesta z visoko avtoriteto. To daje znak, da so tudi tvoji zapisi relevantni in podprti s pravimi podatki ali informacijami.
Ko uporabljaš notranje povezave, uporabi sidrno besedilo v podobni različici ciljnih ključnih besed na strani, Vendar se izogibaj pretirani uporabi izrazov z natančnim ujemanjem. Podobne različice ti bodo pomagale izboljšati organske uvrstitve v Googlu za tvoje ključne besede.
Ne pozabi, da so na prvem mestu ljudje kot obiskovalci. Povezave naj bodo smiselne zanje.
Dodaj ALT oznake za povezave do slik
Za ljudi, ki se pomaknejo na sliko se ALT oznake uporabljajo za ponujanje informacij o tem, kaj je na sliki
Ko je slika uporabljena kot povezava, mora oznaka ALT posredovati več informacij o tem, kaj naj bi slika prikazovala. Vsekakor slike niso le za popestritev vsebine, pač pa tudi dodatni vir informacij.
Če lahko ustvariš nadomestne oznake, bogate s ključnimi besedami, za slikovne povezave, lahko povečaš uvrstitev strani, kjer so vdelane in strani, na katere vodi povezava.
Rank Math ponuja nekaj najboljših funkcij za optimizacijo slik, ki ti bodo še dodatno izboljšale uvrstitev. Poleg tega ti ponudi še dodatna orodja za raziskovanje ključnih besed. Prepričaj se, da uporabljašop isno oznako ALT s ciljnimi ključnimi besedami na to stran.
Ustvari dobri vsebino
Če imaš 10 strani vezane na isto ključno besedo, bo tu problem. Google s težavo prepozna, katera je ustrezna. Namesto tega, združi gradivo v eno samo, daljšo objavo, vsebino ali steber.
Če imaš eno stran, ki je verodostojna, temeljito in natančno pripravljena na podlagi jasno zastavljenih ključnih besed, potem ne bo zmede pri SEO. Uvrstitev bo bistveno lažja in boljša.
URL je pomemben
URL naj bo jasen in naj ustreza strani. Namreč, iskalniki imajo radi človeku berljive URL-je. Izogibaj se blokom številk in posebnih znakov. Upoštevaj, da so krajši URL-ji boljši pri uvrstitvi v iskalnik kot dolgi. Zmanjšaj količino poševnic v URL-ju. Ključne besede naj bodo prisotne.
Optimiziraj in posodabljaj vsebine
Optimiziraj obstoječe vsebine. To je dobra SEO praksa, ki jo je dobro izvajati redno. Najboljši so redni periodični pregledi vsebin (6 do 12 mesecev).
In za konec:
Naj ti namignem: Ključne besede vnesi v naslove vsebine, podnaslove (če to ne bo preveč moteče) in telo vsebine – ne pozabi na prvi odstavek.