News
News Dnevne doze novic.
-
Anketa WordPress 2023
Anketa WordPress 2023 ali Povej WordPressu, kako naj se izboljša Če si že kdaj posilil/a, da bi bil lahko WordPress boljši in se tako prilagodil SEO, objavljanju receptov ali bolje prikazoval tvoje podjetjem je zdaj pravi trenutek. Priložnost, da WP poveš, kaj potrebuješ iz CMS, se pojavi samo enkrat letno. Letos si WP želi prisluhniti strokovnjakom za SEO, bolgerjem, lastnikom malih podjetij, oglaševalcem in drugim, ki so odvisni od dobrega delovanja WP. Anketa WordPress 2023 daje besedo uporabniku? Ljudje, ki gradijo WordPress, enkrat letno izvedejo anketo, da pridobijo povratne informacije od tistih, ki WP potrebujejo. Toda, v resnici ne gre za ljudi, ki gradijo WP. Gre za tvojo…
-
Adobe napoveduje izboljšanja v ločljivosti z AI
Adobe napoveduje izboljšanja v ločljivosti z AI. Adobe sedaj napoveduje povečanje ločljivosti z umetno inteligenco, tako da bodo stari videoposnetki in GIF-i videti bolj sveži. Project Res-Up lahko dramatično poveča ločljivost in doda naravne podrobnosti, kot so poudarki in kožne gube, da vdahne novo življenje starim videoposnetkom in GIF-om Adobe je razvil eksperimentalno orodje za povečanje ločljivosti, ki ga poganja umetna inteligenca. Zanimivo je, da močno izboljša kakovost GIF-ov in videoposnetkov z nizko ločljivostjo. Aplikacija še ni popolnoma razvite in še ni na voljo za beta testiranje. Vendar, če so predstavitve, ki jih je videti na The Verge, potem ima to resni potencial. Adobejev »Prduct Res-Up« Adobejev…
-
TikTok prejel kazen v višini 370 milijonov dolarjev
TikTok prejel kazen v višini 370 milijonov dolarjev zaradi napačnih korakov v zvezi z zasebnostjo otrok. Evropski regulatorji so Tik Toku zaradi napačnega ravnanja s podatki zadali vekih finančni udarec. Vodilni regulatorji v evropski uniji so TikToku naložili globo v višini 345 milijonov evrov (približno 366 milijonov dolarjev)zaradi kršitve pomembnega evropskega zakona o zasebnosti – Splošna uredba o varstvu podatkov. Kazen v višini skoraj 370 milijona dolarjev, ki jo je včeraj objavila irska komisija za varstvo podatkov, je povezana s TikTokovim ravnanjem z občutljivimi podatki mladostnikov starih od 13 do 17 let, ki so uporabljali omenjeno aplikacijo. Poleg tega gre še za otroke mlajše…
-
LinkedIn napoveduje novo orodje
LinkedIn napoveduje novo orodje – AI za izboljšanje zaposlovanja in učenja Namen teh je izboljšanje uporabniških izkušenj in pomoč pri učenji. Orodja so še v pilotski fazi, vendar brez strahu – LinkedIn to že postopno uvaja. Pred kratkim je LinkedIn napovedal nove produkte, ki jih poganja AI in so namenjeni preoblikovanju zaposlovanja in usposabljanja zaposlenih Platforma za profesionalno mreženje se odziva na podlagi zahtev po znanju in spretnostih delovne sile in vlog, ki jih imajo kadrovski oddelki pri upravljanju teh sprememb. LinkedIn je že lansiral pilotske različice svojega orodja za zaposlovanje – Recruiter 2024. Izboljšanj je z dodatkom AI za pomoč kadrovskim ekipam. Dodana je še nova funkcija…
-
Nova AI orodja za oglaševalce
Nova AI orodja za oglaševalce, tokrat jih predstavlja Meta. Meta uvaja novo funkcijo AI , ki bo pomagala pri večji produktivnosti oglaševalcev Oglaševalska industrija se sooča z naraščajočim pomanjkanjem ustvarjalnosti in s pritiski po čim več in več. Pomanjkanje ustvarjalnih idej je postalo velik problem. Meta začenja uvajati AI, ki bo skušala to olajšati. Meta oglaševalcem daje naslednja orodja: Ustvarjalna ozadja – omogoča samodejno ustvarjanje več ozadij, ki dopolnjujejo slike z izdelki Razširitev slike – Brezhibno prilagodi velikost slik, ki se prilagajajo različnim oblikam oglasov (na primer na Facebook Feed ali Instagram Reels) Različna besedila – omogoča ustvarjanje različnih besedil oglasa. AI poudari lastnosti izdelka in…
-
Kako lahko protimonopolna tožba Googla vpliva na oglaševalce
Kako lahko protimonopolna tožba Googlova vpliva na oglaševalce? Razišči potencialni vpliv tožbe Googla – Gre za tožbo proti monopolnim oglaševalcem (področje digitalnega oglaševanja). Digitalno oglaševanje bi lahko bilo tik pred spremembami. Tožba proti Googlu je ena najpomembnejših, ki jo je vložilo ameriško ministrstvo za pravosodje (DOJ) Čeprav obstaja veliko ponudnikov digitalnega oglaševanja, Google še vedno zajema 28% porabe za digitalno oglaševanje. Zato tudi prednjači pred vsemi v tej industriji. Če DOJ zmaga v tožbi, se bo področje digitalnega oglaševanja zavedno spremenilo. Kaj zajema tožba? Uradna izjava je javno dostopna Uradne obtožbe proti Googlovemu protikonkurenčnemu ravnanju vključujejo: Pridobivanje konkurentov Prisiljevanje sprejemanja Googlovih orodij Izkrivljanje konkurence Možni izidi tožbe: Zmaga…