MediSpot nasveti

Nasveti za ustvarjanje vsebine

 

Nasveti za ustvarjanje vsebine ki prodaja. ti bodo pomagali, kajti: Vsi smo že bili tam – pritisneš na »Objavi« in čakaš, da se bo vsebina blog zapisa naenkrat začela širiti po družbenih omrežjih. Zapis bo imel ogromno ogledov in veliko pohvalnih komentarjev.

A na koncu vidiš, da se to sploh ne zgodi. Zapis ostane le zapis, osamljen. lahko ga imenuješ kar “prava potrata časa” brez efekta.

Zato beri dalje, kajti naslednji nasveti, ti lahko koristijo.

Uporaba družbenih omrežij in vsebine za trženje ni nov koncept.  Zato ne moreš mimo njega. Mi ne verjameš? Pomisli, kako pogosto se vsebina deli po spletu – na primer, na Twitterju je več kot 2,45 milijarde uporabnikov Facebooka in več kot 500 milijonov tvitov na dan. In to sta le dve od številnih družbenih platform. Se pravi – veliko vsebine in veliko hrupa, je tako?

Če želiš izstopati in biti vidna svoji ciljni publiki, je potrebno več kot samo objavljanje vsebine. Morda se ti to zdi težko in zoprno delo. Spodaj ti ponujam nekaj nasvetov, ki ti bodo pomagali preseči ta hrup na družbenih omrežjih in pomagali da bo tvoja vsebina vedno vidna ciljni publiki.

 

6 načinov za ustvarjanje vsebine, ki se trži sama

Spoštuj te nasvete, da bo tvoja vsebina izstopala, se širila in privlačila ciljno publiko.

 

1. Ne poskušaj ničesar novega.

Zanimivo, kaj ne? jaz mislim resno – ne poskušaj nič novega. Ni potrebe se vsakič lotiš nečesa novega iz nič.  Gotovo imaš na svojem spletnem mestu nekaj zapisov.

Vsebino že imaš, zato izhajaj iz nje. Preglej analizo spletnega mesta. Poišči objave, ki ustvarjajo največ ogledov in ugotovi kako lahko ponoviš ta uspeh.

Na primer, uporabi spletno analizo, da prepoznaš tiste sladke točke svojega spletnega mesta. Ustvari si UREDNIŠKI KOLEDAR spletnega dnevnika s temami, ki ti bodo pomagale ponoviti pretekle uspehe.

 

2. Preseneti ljudi

Preseneti ljudi ali pa jih osreči, prestraši ali pa razjezi. Zakaj? Ker je vsebina vezana na čustva. Vsebina vedno pusti sled v obliki čustev. Naj bo to čustvo sreče, zadovoljstva ali pa tudi katero koli negativno čustvo (jeza, strah, žalost). Vsebina, ki trži vedno pušča sledi in tako potisne občinstvo v čustveno reakcijo. Ko bodo ljudje »zaužili« tvojo vsebino, vodo imeli občutek, da morajo nekaj storiti. Pa čeprav le deliti z drugimi.

Razmisli o vsebini, ki si jo prebrala ali ustvarila in je v preteklosti izzvala čustva in dejanja. To vsebino uporabi kot navdih za nove vsebinske kreacije.

 

3. Postavi pravi naslov

Kako lahko povečaš verjetnost, da bo nekdo kliknil povezavo in prebral tvojo vsebino? Tako, da ustvariš odličen naslov, ki pritegne  pozornost Neglede na temo tvoje vsebine bo odličen naslov pomagal, da bo vsebina videna in brana.

Torej, … kaj je odličen naslov? Uporabi naslednje: naslov mora biti

  • Koristen – zakaj bi brala vsebino?
  • Ultra-specifičen – kaj lahko pričakujem od vsebine?
  • Edinstven – zakaj je ta objava prepričljiva in edinstvena?
  • Nujno – zakaj bi to morala prebrati … ravno sedaj?

To so 4 poglavitne lastnosti dobrega naslova, ki bo pritegnil občinstvo k branju.

 

4. Pokaži in ne povej

Današnje platforme družbenih omrežij se nagibajo k vizualni vsebini. Več vizualnih vsebin in manj teksta. Konec koncev, vizualni izdelki dokazano povečujejo deleže in sodelovanje.

Ne glede na to, ali gre za edinstvene fotografije, vsebino infografike, video vsebino ali vizualne elemente blagovne znamke, ki jih deliš preko spletnega mesta, e-pošte ali podobno … ti bo to pomagalo povečati konverzijo. Tudi vsebina bo postala bolj privlačna.

Naj omenim še to: da lahko ustvariš vizualno privlačne vsebine, ne potrebuješ profesionalnega oblikovalca.  Na spletu obstaja veliko brezplačnih orodij za oblikovanje    ORODJA ZA OBLIKOVANJE, ki so enostavna za uporabo

 

5. Svojemu blogu omogoči trženje vsebine

Dodaj gumbe za delitev vsebine, Ponudi ogled še drugih prispevkov.

Več objav blog zapisov na družbenih platformah pomeni več obiskovalcev. Ko deliš zapise na družbenih omrežjih, boš pritegnila k sebi nove obiskovalce. Novi obiskovalci verjetno ne poznajo tvojega podjetja. Zato poskusi pritegniti njihovo pozornost in zaupanje.

Razmisli o predstavitvi svoje blagovne znamke ali podjetja. Kako lahko izboljšaš predstavitev vsebine in ponudiš priporočila za ogled celotnega spletnega mesta

Na dno vsake objave dodaj povezave na druge sorodne prispevke. Tako bodo obiskovalci lahko izvedeli več o tvoji blagovni znamki, kaj ponujaš in  kako deluješ. Istočasno pa bodo porabili več časa na tvojem spletnem mestu. To pa je dobro, kaj ne?

Dodaj tudi gumbe za delitev na družbenih omrežjih, kar bo dodatno pripomoglo k širjenju vsebine. Pomisli, ali si že kdaj uporabila gumb Tweet?   GUMB

 

6. In za konec: CTA.

Brez tega ne gre, kaj ne? Ljudje, ki prebirajo tvoj zapis se bodo na koncu odločili za akcijo –  naročilo na novice preko e- pošte. Na tak način si povečaš bazo  naročnikov. Brez da bi karkoli naredila, se tvoja baza naročnikov na novice in novosti vsak dan povečuje. Dragoceno, kaj ne? In zelo enostavno.

 

Povzeto iz HubSpot