Naslovna oznaka
SEO-namig

Naslovna oznaka – pripravi popolno naslovno oznako

 

Večina ljudi misli, da je naslovna oznaka nekaj povsem enostavnega – naslov pač.
Vendar je to veliko več. Resnica je, da ima naslovna oznaka večji potencial, kot večina misli.

 

 

 

Naslovna oznaka je element HTML, ki se uporablja za določanje naslova spletne strani,
Primarna naloga naslovne oznake je, povedati obiskovalcu in iskalnikom, kaj lahko pričakuje od spletne strani. Informacijo ponudi na jedrnat in najkrajši način.
Poleg tega pa se naslovna oznaka prikaže v SERP (Rezultati iskanja).

Pomembno je, da je naslovna oznaka napisana na način, ki bo privabil bralce.

 

 

Zakaj je pomembna naslovna oznaka

Nekaj razlogov zakaj je naslovna oznaka pomembna:

Prvi vtis šteje: prva stvar, ki jo iskalec najde je naslovna oznaka. To je tvoja priložnost, da jo bo potencialni obiskovalec opazil pri iskanju. Je priložnost da narediš dober vtis.
Vzvod blagovne znamke: ljudje zaupajo blagovnim znamkam. Če je tvoja blagovna znamka priljubljena, poskrbi, da te bodo ljudje našli. Ime blagovne znamke naj bo prisotno v naslovni oznaki.
Google pregleda naslovno oznako, da razume spletno stran.

 

Kakšna je razlika med naslovno oznako in naslovno oznako H1

H1 je glavni naslov v telesu besedila spletne strani. viden je tako uporabniku spletnega mesta, kot tudi robotom. Pomemben je za samo strukturo zapisa, kot tudi za zagotavljanje informacij o vsebini.

Naslovna oznaka (Title Tag) pa je prvi element, HTML, ki ni viden na sami spletni strani. Je pa viden, če preveriš kodo HTML. Prikazan je v SERP, da uporabnikom pomaga najti pravi rezultat za njihovo poizvedbo. ta element je glavni del HTML za iskalnike.
Skratka: Cilj naslovne oznake je privabiti ljudi da kliknejo na strani iz SERP-a, medtem ko ᐸH1ᐳ deluje kot glavni naslov ko bralec pride na spletno stran.

 

 

Kako ustvariti dobo naslovno oznako

Poišči primarno ključno besedo.

Primarna ključna beseda mora ciljati na vsebino.

 

Poišči primarno ključno besedo z dolgim repom
Ključne besede z dolgim repom si tiste, ki so specifične. Imajo sicer manjši iskalni obseg, vendar je zanje veliko večje povpraševanje. Oseba ki natančno ve kaj išče, bo v iskalnik vpisala specifično ključno besedo z dolgim repom (primer: hiša z veliko teraso; manj verjetno je, da bo vtipkala hiša ali terasa.)

Dejstvo je da ima glavna ključna beseda “SEO nasveti” 3.800 iskanj/mesec .Ključna beseda z dolgim repom “SEO nasveti za začetnike” pa 100 iskanj/mesec). Vendar je kljub manjšemu izkupičku klikov, precej več konverzije.

 

Osnutek naslovne oznake
Naslednji korak je osnutek osnovne naslovne oznake. Pravila so naslednja:
Osredotoči se na opisnost – natančno naj opiše, o čem govori stran / objava in kaj pričakovati
naj bo kratko in sladko: končna naslovna oznaka ne sme presegati 60 znakov
Vključi ključno besedo: najbolje je, da vsebuje glavno ključno besedo.

 

Preveri, kaj je edinstvenega v tvoji vsebini (to povej ljudem)
Ljudje ponavadi iščejo določene kvalitetne rezultate. Cenijo globino/temeljitost vsebine.
Radi imajo sezname
ne želijo zapravljati časa za iskanje informacij. zato naj bo kratko in jedrnato. na enem mestu podaj čim več kvalitetnih informacij
Tudi ažurnost nikoli ne bo odveč. ne ponujaj zastarelih informacij. Take so dandanes neuporabne.

 

In za konec:
Naslovne oznake niso zapletene, Potreben pa je čas in nekaj truda.

Nikoli nismo popolni. Zato je prav, da testiraš in izboljšuješ.

Več o tem izveš TUKAJ – SEO ponudba