Napake piscev objav
Blog

Napake piscev objav

Napake  piscev  objav in blog zapisov. Katere so najpogostejše in kako jih odpravit

Ne dovoli, da bi te napake ovirale pri pisanju spletnih vsebin. Zavedam ser, da vsaka objava zahteva svoj čas. In prav škoda se mi zdi, da se čas porabi brez efekta. Torej – če se lotiš priprave objave, pa naj bo to v spletnem dnevniku ali na družbenih omrežjih, ti predlagam, dasi ogledaš naslednje najpogostejše (ubijalske) napake.

Dodala sem tudi rešitve, ki ti morda pridejo prav.

 

 

 

Pisanje – vsi mislijo, da zmorejo, a nihče tega noče narediti, ker se boji napak. Pisanje je težka “obrt” Tudi ko pritisneš zadnjo piko, še naprej  se dogaja, da  dvomiš o popolnosti brez napak.

Prav tako pisanje tudi zahteva samodisciplino. Predvsem pa disciplino misli, ki niso raztresene.

 

Torej, naslednjič, ko boš naredil/a napako ali ugotovil/a da odlašaš z vsebino, namenjeno tržnim objavam, se ne obremenjuj. Tudi profesionalni pisci delajo nekatere od teh naštetih napak.

 

 

1. Ne poznaš svoje ciljne publike 

Vsebina zahteva osredotočenost  in namen.

Na žalost je tudi izkušenemu veterani v marketinški industriji enostavno napisati zelo široko vsebino, ki temelji na nekaj ključnih besedah, ki pa niso pomembne.

Pisanje vsebine brez  razumevanja občinstva je kot metanje denarja v steno in upanje, da se bo na njo prilepil.

 

Rešitev:

Spoznaj svoje občinstvo tam, kjer se nahaja.  Uporabi orodja za poslušanje na družbenih medijih. Lahko je to znano spletišče Reddit, oglej si priljubljene bloge, publikacije v tvoji panogi in preveri katere ključne besede uporabljajo za razprave in raziskovanje tem.

Dodatni nasvet: Če ustvarjaš vsebino za stranke ali podjetja in jih želiš navdušiti, se najprej osredotoči na njihove izdelke in storitve, ki so najbolj donosne.

 

 

2. Preozko razmišljanje

Pisanje hitrih objav v spletnem dnevniku, ki vključuje le eno samo ključno besedo, ne bo pritegnilo želene mase bralcev.  Če je tvoj vsebina preozka ali ne nudi edinstvene vsebine, je enako dragocena, kot če ne  napišeš nič.

 

Rešitev

Ustvari visoko kakovostno vsebino. Razišči visoko kakovostne vsebine drugih piscev iz tvojega področja. Vsebini dodaj dodatno in edinstveno vrednost. Ne kopiraš, pač pa le modeliraš – spreminjaš na svoj način.

 

 

3. Dolgočasen naslov?

Nič ni hujšega, kot neuspeh pri delu, ki je od tebe zahteval dolge ure dela. Bralcev ni in prispevek sameva na spletu.

Pogosto je težava v naslovi in ne v vsebini.

 

Rešitev:

Če želiš pridobiti bralce, ugotovi katere ključne besede jih bodo pritegnile. Od tu naprej pa oblikuj dober naslov. Naj ti ponudim nekaj smernic, ki ne veljajo le za pisanje v bloge, pač pa tudi za pisanje objav na družbenih omrežjih.

 

  • Naslovi naj bodo primerno dolgi (55–60 znakov).
  • Vstavi ustrezno ključno besedo pred naslovom.
  • Navedi rešitev ali razlog za branje (npr. Postanite boljši pisatelj danes).
  • Uporabi močne besede, da pritegneš klike.

Napake piscev objav
Izurjen pisec objav ve, da dober naslov pritegne bralce. Vzbudi zanimanje

 

 

4. Ni močnega magneta

Dva najpogostejša razloga, zakaj ljudje kliknejo vsebino, sta hitri odgovori in zgodbe. Idealno bi bilo torej, če bi tvoja vsebina zagotovila hitre odgovore na vprašanja in imela močan magnet, da bo bralca pritegnil k branju.

Tako kot naslov, bo tudi magnet vsebine zagotavljal klike na vsebino.

Rešitev:

Naredi vtis na bralca. Seveda je lažje reč, kot narediti, kaj ne? Bistvo je da se izogneš neposrednemu prehodu na zgodbo ali opis. Bralcu daj razlog, da bo nadaljeval z branjem tvoje objave.

  • Navedi noro divjo statistiko. (npr. Ali ste vedeli, da 50 % piscev sploh ne zna pisati magneta?)
  • Podaj presenetljivo ali kontroverzno izjavo.
  • Zastavi vprašanje, ki spodbuja razmišljanje.
  • Uporabi pronicljiv citat.

Dodatni nasvet : Uporabi  prvi odstavek ali dva, da ljudi usmeriš v zgodbo. Ni nujno, da se že takoj potopiš v zgodbo.

 

Napake piscev objav
Ko magneta ni, ni privlaka. Fizika? Res je. Vendar to velja tudi pri pisanju objav

 

 

5. Neoptimiziranje naslova in meta oznak

Pogosto se pojavljajo članki, sicer v zelo uglednih publikacijah, z neoptimatiziranimi naslovi in meta oznakami. Optimizacija naslova omogoča bralcem, da lažje pregleda članek in najde prave podteme, ki ga znimajo-

Poleg tega pa bo optimiziran naslov in meta oznake pripeljal zapis na višjo stopničko v Google iskalniku.

 

Rešitev:

Poišči glavno ključno besedo in nato dodaj fraze, ki odgovarjajo na vprašanja bralcev.

Ustvari tudi podteme za sorodne ključne besede. Če na primer pišeš nakutu, bo navajanje posebnosti, specifikacij dalo bralcu natančne informacije, ki jih išče.

Dodatni nasvet: Upoštevaj piramidni sistem pisanja, Začni z glavno temo na vrhi članka, nato pa nadaljij s podtemami, ki se nanašajo nanjo.

 

6. Ne omogoča skeniranja vsebine  

Dobra vsebina mora biti enostavna za skeniranje in uporabo. Namreč: naši možgani ne berejo, pač pa skenirajo.

 Večina ljudi bo takoj zavrnilo objavo, ki vsebuje dolge odstavke brez premora.

Rešitev:

Ustvari vsebino, ki ima kratke odstavke. Vmesne prostore zapolni s slikami, video posnetki, infografikami ali čem podobnim. To daje vsebini pisano raznolikost in berljivost. Ljudje vso različni bralci – vizualni, kinestetični in avditivni. Zato jim ponudi kar največ možnosti.

 

Napake piscev objav
Vsebina naj bo berljiva. Odstavki in presledki, Slike, infografike. video posnetki, podcasti.

 

7. Ne vložiš dovolj v urejanje

Po mnenju Stephena Kinga je približno 10 % pisanja montaža. dostikrat pa se sliši, da je tega veliko več. Potrebno je obvladati postopek urejanja vsebine.

 

Rešitev:

Si že slišal/a stavek: “ Work smarter, not Harder”?  V urejanje vloži čas. Pri tem mislim na optimizacijo besedila. lahko si omisliš nekoga, ki bo vsebino pregledal in podal mnenja.

Dodaten nasvet:

Napisan članek shrani kot osnutek in ga ponovno preglej čez dan ali dva. S to strategijo bo postopek urejanja učinkovitejši.

 

8. Uporaba zapletenega žargona in besed

Ta točka se nanaša na nepoznavanje svojega občinstva. To je napaka, ki jo delajo/mo vsi pisci. 

Bralci  lahko razumejo vsebino, če je ta napisana v zanje nerazumljivem žargonu. Veliko besed bo napačno razumljenih. Če mora bralec vsakič iskati razlage besed v Googlu, bo hitro zapustil tvoj zapis.

 

Rešitev:

Zapletene besede nadomesti z enostavnimi. Pozabi na žargon in ne pretiravaj strokovnimi besedami brez dodatnih razlag.

Jezik naj bo preprost, stavki pa kratki in jedrnati.

Dodatna rešitev: 

Če že moraš uporabiti žargon, vedno dodaj razlago ali link do drugega zapisa, kjer se nahaja razlaga. 

 

Napake piscev objav
Kratka vsebin pritegne – dolga dolgočasi

 

9. Predolga vsebina

Ena najtežjih navad, je ustvarjanje dolgih stavkov in zapisov. na žalost imamo vsi naravno danost – razložiti čim več in čim bolj na dolgo in široko. Pretirana razlaga dolgočasi. Dolgi zapisi pa tratijo čas. 

Zapis omeji na eno samo temo . eno vprašanje na katerega kar se da kratko in jedrnato odgovoriš. Objave v spletnem dnevniku naj ne presegajo 2500 besed ( v redkih primerih lahko več).

 

Rešitev:

Odstavki naj bodo sestavljeni iz največ treh stavkov. Seveda je to odvisno tudi od mesta, kjer bo članek objavljen. A kljub vsemu, ustvari odstavke, ki so kratki 

Dodatni nasvet:

Kljub temi da je vsebina kralj, naj bo kratka in jasna. razumljiva. Berljiva z ločenimi odstavki.

 

Napake piscev objav
CTA je stara pesem, ki se vrti znova in znova. Brez tega bo zapis le zapis v množici slepih ulic.

 

10. Ni jasnega poziva k dejanju

Vsebina bi morala ponujati rešitve ali naslednji korak za motiviranje bralca k želenemu dejanju. Če vsebina ne vsebuje poziva k dejanju (CTA) ali povezave do vsebine, tvegaš, da izgubiš obiskovalce. tu mislim na tiste, ki so tvoje potencialne stranke, ki imajo namen opraviti določen korak in ne ljubitelji (zbiralci) brezplačnikov.

Rešitev:

Dodaj bralcu razlog, da ostane na tvojem spletnem mestu. Ponudi povezavo do prijave na novice ali strani, ki vodi do prodaje. Preko jasnega CTA ga pripelji do nakupa (z razlogom)

Pripelji ga do nakupa.

 

 

11. Nepravilno povezovanje med vsebinami

V svoji vsebini naj bodo vsebine med sabo povezane. Tako se na najbolj enostaven način ustvarja avtoriteta . Poleg tega se avtomatično podaljša čas obiska spletne strani in poveča možnost konverzije.

 

Rešitev:

Pomagaj si z orodji za iskanje najbolj uspešnih objav na  spletnem mestu. Tako orodje je na primer Semrush

Dodatni nasvet:

Oblikuj gruče vsebin okoli glavne teme, Zagotovi podporne povezave do podtem na ločenih straneh. 

 

 

12. Pozabiš promovirati svojo vsebino 

Večina profesionalnih piscev je preprosto preveč lenih, da bi svoje vsebine promovirali. Vendar – vsebina, ki je širši publiki nevidna, ne bo prebrana in bo ostala sama sebi namen.

Rešitev:

Deli preko družbenih omrežij, da se vsebina postavi neposredno pred ciljno publiko.

Omisli si oglaševanje. Čeprav je veliko avtorjev skeptičnih glede oglaševanja, bo dobra vsebina vedno prinesla odličen rezultat.

 

 

 

13. Preveč časa za en zapis  

Upravljanje s časom je ena najtežjih veščin, ki jih pisec mora obvladati.  Odvisno od dolžine in teme lahko preživi kar lep del dneva za posamezni članek. 

Torej, kako porabiti manj časa, a brez žrtvovanja kvalitete?  Optimiziraj postopek 

Rešitev 

Optimizirajte svoj postopek z nekaj koristnimi namigi:

  • Odloči si določen čas v dnevu za pisanje.
  • Postavi cilj za vsako vsebino, skupaj s časom, ki ga moraš doseči.
  • V domači pisarni ustvarite ločen prostor za pisanje.
  • Izpopolni svoje znanje z nenehnim pisanjem (ne samo takrat, ko si na volji) naj to postane navada.
  • Ustvari predlogo in ji sledi
  • Odstrani vse motnje v svojem delovnem prostoru.

Dodatni nasvet: poišči stanje pretoka. Tu mislim na  popolno koncentracijo in fokus. Pomaga ti lahko redna meditacija, glasba ali kaj podobnega.

 

 

In za konec:

Vsi delamo napake. To pa je glavni vzrok, zakaj mnogi nikoli ne objavljajo. Strah pred … Tvoje pisanje, pa naj bo to blog zapisa ali objava na družbenih medijih, pa se bo izboljšalo le, ko bo to videl svet.

 

 

In moj CTA? 

Tu so različni pdf “papirči” v DigiStore

Tu je še moja ponudba, ko se pošteno naveličaš pisanja  – pišem jaz

Seveda pa ti z veseljem ponudim še to:

prijavi se na novice

The form you have selected does not exist.