najboljse prakse za spletne trgovine 1
SEO-namig

Najboljše prakse za spletne trgovine

Najboljše prakse za spletne trgovine, ki so edinstvene strategije. Prakse so vredne posnemanja.

Strani z izdelki so spletne trgovine,  namenjene prodaji izdelkov na spletu. Običajno vključujejo opis, sliko, ceno in gumb “dodaj v košarico”.
Toda na spletnih straneh trgovin lahko opazimo veliko različnih strategij. Od privabljanja občinstva do načina prodaje.

Tu navajam nekaj znanih spletnih trgovin in njihovih edinstvenih strategij

  • Amazon – najbolj obiskana spletna trgovina v svetovnem merilu.
  • Apple – prefinjen, eleganten in minimalistični stil se kaže tudi v načinu prodaje
  • ZARA – manj besedila in več fotografij.
  • NIKE – strategija, ki vabi k brskanju po spletni trgovini

 

 

 

AMAZON / Zagotavljaj poglobljene informacije

Amazon je najbolj obiskano spletno mesto v svetovnem merilu. Zasnova strani ni najbolj privlačna, vendar deluje
V tem primeru opisno ime izdelka ponuja ključne značilnosti. Pomaga strani izstopiti in pritegniti klike
Povprečna ocena in število ocen sta na vidnem mestu. Amazon razume, kako pomembne so ocene in povratne informacije.

 

Najboljše prakse za spletne trgovine
AMAZON Zagotavlja poglobljene informacije

 

 

APPLE /Kupce usmeri na blagajno

Apple je znan po svoji elegantni, minimalistični estetiki. Stran ji nič drugačna.
Prečiščena zasnova, fotografija izdelka je v ospredju in kupci so usmerjeni k izbori
namesto da bi imel ločene strani za posamezne modele, barvo in kombinacije, Apple združi vse možnosti na eno samo mesto. To izboljša uporabniško izkušnjo in omogoči lažje nakupovanje.
Apple je prilagojen na ljudi, ki so pripravljeni kupiti. Specifikacije in cene izdelkov so na drugih ciljnih straneh.
Oznaka “novo” je vedno na samem vrhu.

 

 

Apple 1
APPLE Kupce usmeri na blagajno Prečiščena zasnova, fotografija izdelka je v ospredju in kupci so usmerjeni k izbori

 

 

ZARA / ustvarjalnost je na prvem mestu

 

Spletna trgovina ZARA ima kratke opise izdelkov. zato pa ima bogate fotografije, ki spregovorijo kar same.
Nenavadne drže (poze) modelov pritegnejo pozornost spletnih nakupovalcev.
ta pristop je Zari prinesel veliko brezplačne reklame.
Namig: Najdi kreativen pristop objave izdelka, Morda bodo tu prišli v poštev še drugi elementi in ne samo izdelek sam – to najbolj velja za spletne trgovine z oblačilo (kot je Zara).

 

 

Najboljše prakse za spletne trgovine
Zara – slika pove več, kot besedilo.

NIKE/ oglašuj še druge izdelke

Oglašuj sorodne izdelke
Nike daje poudarek na vizualnih elementih Fotografije pokažejo izdelek od blizu. Prikazane so vse podrobnosti in vrste materialov. Poleg tega pa se ob samem izdelku, ki je predmet prodajne strani, pojavi še naslednji izdelek – kot dodatek k garderobi. Tako sama slika predstavlja glavni element in še nekaj dodatnih (telovadni copati in komplet trenerja ali torba in podobno).
Namig: dokončni videz pomaga kupcem vizualizirati izdelek v svoji garderobni omari in spodbuja k nadaljnjem brskanju po spletni trgovini.

 

Najboljše prakse za spletne trgovine
NIKE – ob izdelku dobiš navdih – vizualizacija tvoje garderobne omare

 

 

 

Najboljše SEO prakse za spletne trgovine najdeš v priročniku, ki ti je na  voljo  – prenesi ga

 

 

Najboljše prakse spletnih trgovin

Oblikovanje strani z izdelki lahko izboljša ali pa uniči tvojo spletno trgovino.
Trženje e-trgovine vključuje nešteto taktik za pridobivanje strank. toda ta prizadevanja so neuporabna neplodna, če ni pretvorbe
Spodaj je nekaj nasvetov najboljših praks, ki ti bodo omogočile privabljanje večjega števila obiskovalcev in končno tudi kupcev.
(izboljša se stopnja konverzije).

 

1. Ostani pri svoji blagovni znamki

Zasnova strani z izdelki mora biti usklajena z identiteto tvoje blagovne znamke. To pomeni z osebnostjo, blagovne znamke, ki jo želiš pokazati. To ti bo pomagalo pritegniti ciljno publiko in ustvariti promet.
Lep primer je blagovna znamka Lego, Je zabavna in ustvarjalna, Zato je njena spletna stran barvita in navdihujoča.
Identiteta blagovne znamke lahko vpliva na vse, od postavitve do izbire posameznih besedil.
Nasvet: Nauči se določiti ton glasu blagovne znamke to je eden od ključnih korakov k izgradnji identitete tvoje blagovne znamke in pisanju besedila.

 

 

2. Optimiziraj imena in opise izdelkov

Vsak izdelek potrebuje edinstveno ime in opis. Vključi ime naslov strani z izdelkom (to je znan kot H1)
Tako bo tvoj izdelek visoko uvrščen v rezultatih iskanja. Pritegne tudi klike ciljnih kupcev.
Prav tako naj bo besedilo primerno zapisano, Ni potrebno posebej poudarjati, da ima tu SEO pomembno vlogo
Navedi vse podrobnosti, ki jih nekdo morda potrebuje, preden se bo odločil za nakup. Pomisli tudi na ugovore – zakaj bi lahko nekdo zapustil tvojo spletno trgovino.
Namig: pravilno oblikovana besedila si lahko privoščiš tu – Pisanje besedil.

 

3. Zagotovi kakovostno uporabniško izkušnjo

Najboljša spletna mesta z izdelki zagotavljajo visoko kakovostno UX (uporabniška izkušnja) na vsaki napravi – mobilni, tablici ali namizju.
To pomeni, da se spletna stran:

  • Hitro naloži
  • Je vizualno privlačna
  • Uporablja HTTPS varnost
  • Ponuja poenostavljeno “dodajanje” v nakupovalni voziček
  • Posreduje koristne in točne informacije
  • Ima jasno postavitev, po kateri je enostavno krmariti
  • Ni motečih Popup – povabil za oddajo e-maila, brezplačnih priročnikov in podobno.

Namig: Preveri hitrost nalaganja spletnega mesta preko naslednjega linka (TU) Dobro je tudi izvesti revizijo, ki pomaga odstraniti krivce za počasno nalaganje.

 

 

4. Dodaj gumb CTA

Oblikovanje spletne strani z izdelki je namenjeno temu, da obiskovalec kupi. Zato je CTA gumb pomemben. naj izstopa.
Večina spletnih mest z izdelki uporablja privlačno barvno ozadje in preprost gumb CTA – koz je dodaj v košarico ali kupo zdaj.
Postavi gumb blizu vrha zaslona. Idealno je na vrhu strani, tako da nakupovalcu ni potrebno premikanje navzdol ali iskanje gumba za nakup.

 

 

5. Zagotovi si kvalitetne vizualne elemente

Če je fotografija izdelka kakovostna, bo izdelek tudi bolj zaželen. Stranki pomaga razumeti, kaj točno dobi z nakupom. Fotografije naj pokažejo izdelke v najboljši luči
Zagotovi velike, jasne fotografije na praznem ozadju. Prepričaj se, da pokrivajo različne funkcije in kote, Lahko si umisliš tudi 360-stopinjski pogled – vrtljiva fotografija.
Namig: Poskusi uporabiti fotografije po meri, animirane slike ali videoposnetke.

 

6. Prikaži jasne informacije o cenah in pošiljanju

Obiskovalci strani z izdelkom so pogosto v nakupni fazi tržnega lijaka – pripravljeni so za nakup. Zato so znanje ključnega pomena informacije o cenah in pošiljanju.

Tu je nekaj nasvetov:

  • Ceno izdelka daj na vidno mesto
  • Označi morebitne popuste ali promocije
  • Objavi priročne oblike plačila
  • Navedi ceno dostave

7. Zgradi zaupanje z ocenami in recenzijami

Najboljši primeri strani z izdelki zagotavljajo ocene izdelkov in možnosti povratnih informacij. Pomagaj kupcem pri odločitvah. zato vprašaj svoje stranke za povratne informacije. Odgovore postavi na vidno mesto.
To lahko vključuje oceno z zvezdicami na vrhu strani in posamezne ocene strank na dnu.

Namig: Vzbudi zaupanje svojih strank z oglaševanjem morebitnih priznanj, akreditacij in ugodnosti storitev za stranke. Sporoči kupcem, da je tvoje spletno mesto (trgovina) vredno zaupanja.

 

8. Uporabi strukturirane podatke

Strukturirani podatki so informacije, ki pomagajo iskalnikom bolje razumeti spletno stran. Gre za shemo izdelkov,  kjer lahko označiš naslednje elemente:

  • povprečna ocena
  • slika
  • barva
  • cena
  • in še več

To ti bo zagotovilo dobre rezultate v Googlu
Namig: Google priporoča naslednji priročnik za označevanje strukture (  TU )

 

 

In za konec:

navedla sem nekaj znanih primerov spletnih trgovin, ki so uspešne. Vsaka ima sebi lastne strategije, ki delujejo.

Pisanje besedil je mnogim tudi težava. Vendar si na pravi strani. Lahko sodelujeva.

 

Najboljše SEO prakse za spletne trgovine najdeš v priročniku, ki ti je na  voljo  – prenesi ga