Družbena Omrežja
MediSpot news

Najbolj primerni časi za objave na družbenih omrežjih

Najbolj primerni časi za objave na družbenih omrežjih v letu 2022

 

Pripravila sem ti  analizo najnovejših podatkov o uporabi družbenih omrežij in najbolj primernih časih za objave. Raziskavo so izvedle priznane platforme  Sprout Social, Hootsuite in druge.

V zadnjem času so družbena omrežja postala vse bolj popularna. Povod za to je bila predvsem pandemija. Ljudje so se preko družbenih omrežij povezovali. To pa  je močno vplivala na porast objav. Marsikatero podjetje je svojo ponudbo preselilo na splet. Delo se je začelo online – od doma. Zahvaljujoč platformam kot so Facebooke, Twitter, Inastagram, LinkedIn in drugim, se je to lahko zgodijo zelo hitro.

Družbena Omrežja
Porast prisotnosti na družbenih omrežjih

Najbolj primerni čas za objave?

Posledično pa so se začela postavljati vprašana, najbolj optimalnega časa objav na teh omrežjih. Spremembe v načinu dela so vplivale tudi na vedenje ljudi. Blagovne znamke so se morale temu prilagoditi.

Čas objave je ključni dejavnik pri tem, kako bodo stekle marketinške kampanje.  Zato sta Sprout Social in Hootsuite pripravila nekaj nasvetov, kdaj objaviti določeno objavo, da bo dosegla čim več občinstva. To ti bo pomagalo izbrati pravi čas za prenos objave na družbeno omrežje in s tem pridobiti čim več potencialnih strank/kupcev.

 

 

Pravi čas – vprašanje za milijon dolarjev?

Lahko bi rekla, da je to vprašanje za milijon dolarjev. Na internetu je nešteto različnih platform, ki jih lahko uporabiš za svoje marketinške objave. Najbolj razširjeni so Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter Pinterest, TikTok, … A to še daleč ni vse. So pa naštete platforme najbolj priljubljene.

Če pogledava na splošno, je najbolj ugoden čas za objavo zgodaj zjutraj vsak delovni dan v tednu. Zakaj? Zato, ker veliko ljudi ob jutranjem srkanju kave pokuka na vsaj eno od priljubljenih platform. Temu sledi dopoldanska malica (odmor) in večer. Še vedno pa velja pravilo, da je najslabši čas za objavo sobota zgodaj zjutraj. Razlog je znan –  Po delovnem tednu si veliko ljudi privošči malenkost podaljšan sobotni spanec.

 

Zdaj pa si vse poglejva bolj podrobno:

Kateri so najbolj primerni časi za objave na Facebooku?

Facebook
Najbolj primerni časi  – Facebook objave se vrstijo ves dan – najbolj med 9. in 13. uro

Facebook je platforma, ki ti omogoča povezovanje s prijatelji, znanci, družinskimi člani, sodelavci ter z njimi deliti različne informacije. Najboljši časi za objavo na Facebooku so:

Torek, sreda, in petek med 9. in 13. uro. Kot sem zgoraj omenila- sobotno jutro raje preskoči, saj ima ta čas najmanjšo gostoto ogledov.

Facebooke že leta nosi oznako najbolj priljublejene platforme in je ti še vedno neporažen. Deluje 24 ut na dan in 7 dni na teden, a ljub temu obstajajo določene ure in dnevi manj oblegani – to so zelo zgodnje ure ter sobotna in nedeljska jutra

 

 

Kateri so najbolj primerni časi za objave na Instagramu?

Instagram
Najbolj primerni časi – Instagram oživi sredi dopoldneva

Facebook in Instagram povezani platformi. Preko Facebooka lahko avtomatsko objavljaš tudi na Instagrami. Zavedaj pa se, da je Instagram aplikacija, ki ima nekaj prednosti. Večji poudarek je an fotografijah, Storiy-ih in video vsebinag. Manj pa na tekstu.  Poleg tega pa na instagramu lahko najdeš številne vplivneže (mikro, makro in vse vmes), kar še dodatno poveča privlačnost platforme.

Najbolj ugodni čas za objave na Instagramu je:

Od ponedeljka do petka med 11. in 14. uro. Kot lahko opaziš so vikendi nekoliko manj gosti

Številna podjetja so za poslovne namene začela uporabljati tudi Instagram. Platforma je zadnje čase deležna številnih novih finkcij, vključno z videi, story objavami, možnostmi nakupovanja in drugimi zabavnimi dodatki.  Instagram je postal popularen tudi zaradi Infografik. Morda bi bilo dobro, če razmisliš o uporabi Instagrama kot platforme za promocijo tvoje blagovne znamke.

 

 

 

Kateri so najbolj primerni časi za objave na Twitterju?

Twitter
Najbolj primerni časi za objave na Twitter-ju Kratki twiti so zaželeni. Večkrat na dan

Twitter je ključna platforma za objavljanje najnovejših (ali celo sekundarnih!) novic. Te so kratke (največ 280 znakov).

Najboljši čas za objavo na Twitterju je zgodaj zjutraj ob delavnikih: Po podatkih, ki jih navaja  Hootsuite, je najbolj idealen čas objav ob 8 zjutraj vse dni v tednu  – zlasti med delovnikom.  Ker pa tu gre za kratke Twite, je lahko optimalen čas kadarkoli. Zapomni pa si, da dve objavi na dan za Twitter nista dovolj. Čivkamo lahko večkrat, saj gre za kratke novičke.

 

Kateri so najbolj primerni  časi za objavo na LinkedInu?

LinkedIn
Najbolj primerni časi za objave na LinkedLin Torek, sreda in tudi četrtek

LinkedIn je največje spletno mesto za profesionalno mreženje na svetu.

Po podatkih Hootsuite je najboljši čas za objavo na LinkedInu ob 9. uri ob torkih in sredah.

Vendar LinkedIn uporablja manj novosti v delovanju algoritmov. Vidnih je tudi manj novosti glede kakovosti, ustreznosti in trendovskih vsebin. Zato je čas objav manj pomemben. Bolj pomembna pa je vsebina.

 

 

 

Najbolj primeren čas za objave, ki velja za tvojo blagovno znamko? 

 

Čeprav veljajo splošni napotki glede idealnega časa objav, pa vseeno sama ugotovi, kaj je zate najbolj ugodno. Najbolj optimalen čas objav se lahko razlikuje  glede na ato, v kateri panogi se nahaja tvoja blagovna znamka in občinstvo, ki ga nagovarjaš. Morda boš morala pripraviti svoj plan objav. Morda boš morala sama nekoliko analizirati svoj trg in temu prilagoditi čas objav. Koristno je vedeti tudi, kdaj je manj prisotna tvoja konkurenca in kdaj lahko z nekom tudi dobro sodeluješ.

Tukaj je nekaj nasvetov za določitev najboljšega časa za objavo na družbenih omrežjih:

 

Preveri od kod prihaja tvoj promet

Vprašaj se, od kod prihajajo obiskovalci na tvojo spletno stran. Ali so vsi prišli preko družbenih omrežij? In če po večini to drži, katera omrežja di bolj zastopana? Torej: Preveri preko katerih kanalov prihaja obisk na tvojo spletno stran ali spletno trgovino.

 

Preveri, kdaj je tvoje občinstvo najbolj aktivno na spletu

Kdaj je tvoja idealna stranka največkrat na spletu?  Številni algoritmi dajejo prednost najnovejšim dejavnostim in uporabniku ponudijo zadnje novosti. Najlažji način za sodelovanje je objava, ko do tvoji sledilci prisotni na spletu. Zato poglej svojo Facebooke  in Instagram statistiko in ugotovi kdaj so sledilci prisotni.

 

Poišči najbolj uspešne objave iz preteklosti

Kdaj so bile objavljene in kakšne so bile. To ti bo dalo idejo glede pravega optimalnega časa objav.

Oglej si objave konkurence: preveri kako deluje konkurenca in na kateri točki je uspešnejša od tebe. Kaj dela drugače, kar ji prinaša boljše rezultate. Morda boš ugotovila, da moraš nekatere stvari pri sebi spremeniti.

Testiraj in optimiziraj podatke, ki jih preko raziskav dobiš, analiziraj. Testiraj različne možnosti in ugotovi katera je najboljša. Svoje delo nato optimiziraj, da ti bo to vzelo kar najmanj časa.

 

Testiraj in optimiziraj 

Ko opravite vse svoje raziskave, je čas, da svoje podatke preizkusite tako, da razporedite ali objavite svoje objave in preverite, ali bo objavljanje, ko mislite, da vam bo prineslo veliko udejstvovanje. Poskusite lahko tudi nekatere druge načine za testiranje vsebine, na primer A/B testiranje, ko objavljate isto vsebino ob različnih časih, da vidite, kateri čas je najbolj zavzet.

 

Začetki v virtualnem svetu marketinga niso enostavni. Niso pa težki, če je prisotna prava mera želje in strasti. Navodila, kako začeti si lahko ogledaš TU:  začetni koraki