Moja blagovna znamka in konkurenca
MediSpot news

Moja blagovna znamka in konkurenca

Moja blagovna znamka je del mene. Srce blagovne znamke pa je moja zaveza, da jo vztrajno gradim.

Vendar se med potjo gradnje in rasti blagovne znamke pojavi tudi zavedanje, da obstaja na trgu tudi konkurenca.

Konkurenca te lahko zaustavi in odnehaš. Ali pa jo sprejmeš kot “učno pole”, kjer pridobivaš informacije in izkušnje.

V tej e-knjižici najdeš naslednja poglavja:

 

Razumi stranko

          1. Spoznaj ciljno stranko
          2. Razumi, kaj ljudje kupujejo in kaj jih pri nakupi motivira?

Trdni temelji

          1. Odločitev o tvoji tržni niši
          2. Kaj prodajaš?
          3. Edinstvenost prodajne ponudbe
          4. Identiteta blagovne znamke
          5. Slogan
          6. Verjemi vase

 

Moja blagovna znamka in konkurenca

 

Dodani pa so tudi izzivi v obliko vprašanj za razmislek in primeri iz prakse.

 

35 strani dolga e-knjižica bo kar dobra podlaga za rast tvoje blagovne znamke in prodiranje na trg

 

 

Naj ti omeni le en primer iz prakse – iz vprašanjem:

Kaj stranka sploh kupuje? Produkt ali končni rezultat (pri frizerju kupi novo pričesko ali zadovoljstvo?)

 

Naj ti knjižica dobro služi. In če naletiš na nerešljiva vprašanja, sem ti na voljo.

 

 

 




 

Plačilo pa lahko izvedeš tudi preko e-maila

Cena 14.70€

                 Piši mi.