Mit o povezavah
Mit o povezavah ne deluje: Google – Upadate 29.10 2023
29. oktobra je John Mueller razblinil mit o povezavah na visoko avtoritativna spletna mesta. Ta mit se je držal leta in leta mnogih SEO strokovnjakov. Na žalost ali bolje – srečo, se je mit razbil.
Povezave do spletnih mest z visoko avtoriteto ne pomagajo pri uvrstitvi pri iskanju,
Osredotočite se raje na povezave ki koristijo uporabnikom
John Mueller je pred kratkim popravil pogost nesporazum o povezovanju s priljubljenimi spletnimi mesti, kot je Wikipedija.
Pojasnil je, da povezovanje s spletnimi mesti, kot je Wikipedija, ne bo vplivalo na uvrstitev pri iskanju s čemer je razblinil mit, ki je obstajal med strokovnjaki za SEO.
Uporabnikova poizvedba
Lahko se vprašam: Ali lahko povezava z manjšega spletnega mesta na priljubljeno in visoko avtoritativno spletno mesto (kot je Wikipedija ali CNN) vpliva na uvrstitev tega manjšega spletnega mesta?
Skratka – To se nanaša na to, kako lahko dohodne povezave s spletnega mesta vplivajo na SEO mesta in uvrstitev.
Kaj menijo iskalniki glede povezovanja z visoko avtoritativnimi spletnimi mesti? Je to dobro za uvrstitev?
Mueller odgovarja dokaj neposredno:
“Nič se ne zgodi. Zakaj le bi se morala kaj zgoditi?”
To je zmotno prepričanje, ki obstaja med mnogimi SEO strokovnjaki. Enako obstaja tudi med čistimi začetniki v SEO. na žalost ta mit ne velja.
Povezovanje temelji na vrednosti
Namreč: Povezovanje mora temeljiti na vrednosti, ki ga daje uporabniku.
Povezovanje je del vsebine. Zato se nikoli ne pozabi vprašati: Ali povezava koristi uporabniku? Ali povezava zagotavlja dodatno, edinstveno vrednost? Ali je ta povezava pomembna ali ne pomembna za uporabnika? Če ni uporabna, potem se ne povezuj.
Komentarji Muellerja nakazujejo, da bi morala povezava ustrezati uporabniku in dodati potencialno vrednost vsebini. Uporabnika bi morala spodbujati, da se o določeni zadevi še dodatno prepriča in v vsebini vidi verodostojnost.
Vsaka povezava, ki ni vezana na uporabniško izkušnjo, je tako rekoč manipulacija za uvrstitev v iskalnik.
Mit o povezavah -napačna prepričanja
Leta je obstajala napačna predstava o zunanjih povezavah. Res je, da so visoko avtoritativna spletna mesta odlična za povezovanje, vendar – kaj ima od tega bralec? Mislim, da ne veliko, če to ni namenjeno njemu. Celo nič oz. deluje zelo moteče.
Iskalniki danes skrbijo za to, da dobijo iskalci prave odgovore. Pravi odgovor pa nudi kvalitetna in edinstvena vsebina. Vsaka povezava navzven, naj koristi uporabniku in ne spletnemu mestu za uvrstitev. Če je uporabniška izkušnja slava, se tako spletno mesto ne more uvrstiti na prva mesta. Obratno pa: dobra vsebina z odgovori na vprašanja, informacijami, nasveti, triki ter s svojo edinstvenostjo, bo močno vplivala na Googlovo odločitev za uvrstitev – ta bo dobra.
Ne bodi farma nepotrebnih povezav in ne išči nepomembnih avtoritet za povezovanje.
In končno – algoritmi so svoj fokus uperili v uporabniško izkušnjo. Nič več samo objave in linki. Tokrat je na prvem mestu zadovoljstvo bralca.
Vir: SearchEngine Jurnal