KAKO NAPISATI DOBER META OPIS
Meta opis je atribut HTML, ki se uporablja za opis vsebine na strani. V rezultatih iskanja se lahko pojavi kot delček pod naslovno oznako.
Meta opis in kako je v resnici videti?
Čeprav atribut meta opisa ni dejavnik razvrščanja, je še vedno del SEO na strani, s katerim se pisci vsebin pogosto srečujejo.
Kaj bom na tem mestu pisala?
Kako hitro ustvariti odlične meta opise?
Kako meta opise učinkovito revidirati?
Najprej pa naj razložim, zakaj so meta opisi še vedno pomembni.
Privlačen meta opis pritegne več ljudi. Ker jih pritegne, kliknejo na spletno mesto. To je pomembno. Več prikazov pomeni tudi več možnosti za klike.
Čeprav ni potrebe po pretirani obsedenosti z meta opisi, se kljub temu splača vzeti minutko ali dve časa in napisati dober, privlačen meta opis.Pri tem si lahko pomagaš z naslednjima vprašanjema:
- Ali je spletna stran namenjena spodbujanju organskega prometa?
- Ali je verjetno, da se bo vsebina delila na družbenih omrežjih?
Dober meta opis je odlična priložnost za delitev na družbenih omrežjih – kratko, jedrnato in bistveno.
Kako napisati dober meta opis?
Sledi naslednjim 4 korakom:
- Razširi naslovno oznako
- Ujem namen iskanja
- Uporabi aktiven glas
- Naj bo jedrnat
Razširi naslovno oznako
naslovna oznaka – ali domače povedano naslov – ima svoj namen. Je kratek in pove bolj malo. Zato je tu meta opis. Meta opis naj dopolnjuje naslov. Naslov je povzetek vsebine strani v zelo kratki obliki. Vsebuje ključno besedo, ki označuje temo. Meta opis tako ponuja priložnost, da to še dodatno razširiš.
Ujemanje z namenom iskanja
Namen iskanja je iskanje odgovorov. Z drugimi besedami:
- Kaj išče večina ljudi, ko išče tvojo glavno ključno besedo?
- Ali želijo informacije?
- Ali želijo nekaj kupiti?
- Ali iščejo določeno spletno mesto?
- Ali želijo hiter odgovor na vprašanje?
Pri rezultatih iskanja si lahko posrednik. Google si prizadeva zagotoviti najustreznejše rezultate za iskalce, zato poišči skupne točke med primeri (izrezki) najbolje uvrščenih spletnih strani.
Na primer: skoraj vsak rezultat za meta opis prikazuje definicijo v delčku meta opisa. Tako da je odgovor na iskalno vprašanje malenkost že razkrit.
Uporabi aktiven glas
Aktiven glas izboljša jasnost in privabi klik tako, da neposredno nagovori iskalca.
Aktivni nagovor bo bralca povabil k akciji – delovanju. Seveda pa meta opisov ni potrebno vsakič oblikovati z aktivnim nagovorom. Včasih bo bolje, če na to mesto postaviš zapis, ki povabi k nadaljevanju branja.
Jedrnat meta opis
Meta opis ni prostor, za pripovedovanje zgodb, Vsaka beseda je pomembna. Uporabniki spleta se zelo hitro odločajo, kaj bodo kliknili in česa ne. Tekst le preletijo, medtem ko se ne spuščajo v daljše zapise.
najbolj primerna dolžina je približno 160 znakov. pametno je, da se te dolžine držiš. google bo v nasprotnem primeru opis skrajšal. Morda ravno tam, kjer je zate najbolj neprimerno. Če meta opisa ne ustvariš, pa ga bo Google zapisal po svoje – spet nikoli ne veš, ali pravilno ali ne.
Tukaj te čaka nekaj podrobnosti o meta opisu. So navodila za pisanje in primerjave: kaj je OK in kaj ni ravno OK.
Privošči si kratek priročnik
In za konec?
Meta opisi so ena od prvih stvari, s katerimi se ljudje najprej srečajo. Poleg naslova, ki je zelo kratek, je meta opis nadaljevanje in povabilo k branju,
Meta opis je tudi najboljša brezplačna reklama.
Meta opisi so ena izmed prvih tem, s katerimi se sreča večina ljudi, ko vstopijo v svet SEO. Na srečo je tudi eden najlažjih za razumevanje in obvladovanje, tako da vam zanj nikoli ne bo treba porabiti veliko časa.