Meta opis – 8 idej
Meta opis ideje, ki so vredne posnemanja.
V ten priročniku te bom vodila skozi 9 različnih vrst meta opisov. Na tak način lahko oblikuješ tak opis. ki bo za tvojo spletno stran najboljši
V tem zapisu te bom vodila skozi osem različnih vrst meta opisov. Vsekakor ni nujno, da bodi za tvojo spletno stran vsi dobri. Splača se jih preveriti in z njihovo pomočjo pripraviti tare najbolj primernega.
Ali vedno pomisliš na meta opis? Poznam zanimiv občutek, ki se pojavi, ko zaključim z objavo/ zapisom. Dol zapis od človeka zahteva kar nekaj raziskovanj, zbiranja besed, postavljanja ključnih besed v stavke – to je lahko naporno. A na koncu, ki si prepričan, da je to vse, te čaka še meta opis. Ta je poglavje zase.. Je kratek, a mora biti koncentrat, ki zadosti določenim potrebam.
Seveda pa , če tega ne narediš, zamujaš izjemno priložnost. Meta oznaka (meta opis) bi morala vsebovati tvojo objavo v skrajšani obliki. Pravzaprav – namen objave v skrajšani obliki.
Za uporabo ti ni treba izbrati le enega od načinov meta opisa. Morda se osredotočiš na določen zorni kot, kot je pisanje meta opisa , ki je osredotočen na poziv k akciji (CTA), vendar zraven dodaš še kaj drugega.
Tukaj je 9 načinov, kako lahko napišeš meta opis:
1. Osredotočenost na jasnost
Meta opisi morajo biti jasni. Tako lahko iskalec na spletu točno ve, kaj dobi. Navsezadnje, če ljudi zmedeš že na začetku, verjetno ne bodo kliknili na naslov.
Kaj dobro deluje?
Ta opis pri opisovanju spletnega mesta uporablja pristop “kaj piše na pločevinki”. Zelo jasno je, kdo je ciljna publika. to so zagnani in povprečni “Jakci” V tem primeru Joes. In ne zagrizeni bodybilderji, Prav tako so jasno in jedrnato opisane prednost, ki jih spletno mesto nudi – “shujšate, postanite močno in živite bolje.”
Možne izboljšave:
Naslovna oznaka in meta opis se ponavljata, Drugi del naslovne oznake bi lahko vseboval dodatno informacijo ali korist.
Zdi se, da naslovna oznaka cilja na ključno besedo (blagovno znamko). lahko pa bi ciljala še na drugo (sekundarno) ključno besedo, ki je ravno tako dober element naslova in meta opisa.
2. Usmerjeno na USP
USP (Unique Selling Proposition) je edinstvena prodajna ponudba. Je izjava o pozicioniranju, ki ga utelešajo blagovne znamke in jih razlikuje od konkurentov. z drugimi besedami – USP je izjava o tem, kaj dela tvojo blagovno znamko edinstveno in posebno, v primerjavi z drugimi. posebnega in edinstvenega (tvoja blagovna znamka.
To je nekaj, kar dela razliko med tvojimi izdelki in izdelki drugih. Je dober temelj za dodatno vrednost, kakovost storitve, hitrost, napredno funkcionalnost in podobno.
Vodenje z USP lahko deluje še posebno dobro za prvo stran (Domov) spletnega mesta.
Tu je dober primer USP načina meta opisa:
Sicer je tuja firma, je pa odličen primer: Zappos je blagovna znamka znana po izjemni podpori za stranke. V ZDA velja za zlati standard za spletne trgovina. V tem primeru, Zappos to sporoča preko več močnih USP-jev:
brezplačna dostava
vračilo
365 -dnevna politika vračila in
24/7 storitev za stranke.
Ali bo to nekaj odličnega? Beseda “legendarno” pomaga poudariti to, kako Zappos slovi po svojih storitvah za stranke,
Možne izboljšave
Velike črke dodatno poudarijo, vendar se lahko komu zdi že malo kičasto. deluje pa trdno in jasno stoji na temeljih – se bodo kdaj sploh porušili?
3. Osredotočeno na vprašanje
Ljudje se po navadi radi obrnejo na iskalnike, ko imajo določeno vprašanje. Zakaj jih ne prehitiš in ti zastaviš vprašanje? Tako jim že z opisom jasno poveš, da imaš odgovor.
Kaj dobro deluje?
Če nekdo išče nasvete glede zdrave prehrane in načina življenja, ki je sedaj v trendu, bo tu zagotovo našel odgovore.
Vključeno je leto 2023 – zdrava prehrana in stil življenja. Torej moderno in zdravo. Dodani so še podnaslovi, ki še dodatno pritegnejo k branju.
Možne izboljšave
Zadeva ne diši po stari dobri zimzeleni vsebini. Navedena je letnica, kar pomeni omejen “roku uporabe”.
4. Osredotočenost na namen
v nekaterih primerih bi bila osredotočenost na namen najboljša izbira. Ni pomembno, kako se blagovna znamka pozicionira in ali ima kakšno posebno vrednost. Namen je pogosto vodilo vsakega brskanja po spletu. Vsi iščemo nekaj z določenim namenom.
Tu je primer podjetja Toms.
Kaj je dobrega?
Namen podjetja Toms je iz tega kratkega opisa zelo jasen. Opis je enostavno berljiv in pove vse o namenu prispevka, Gre za pomoč. Tudi če iskalec še ni slišal za blagovno znamko, je jasno iz konteksta, da tu lahko najde pomoč.
Možne izboljšave
Pravzaprav ni jasno, kaj Toms prodaja. Pogled na zgodovino podjetja pokaže na prodajo čevljev. Denar pri nakupu vsakega para čevljev pa se je porabil za nakup čevljev otrok v stiski. Sedaj prodajajo čevlje in sončna očala. Žal pa se tega v zgornjem meta opisu ne vidi.
5. Osredotočenost na CTA
Poziv k dejanju v meta opisu se morda sliši nenavadno, vendar je za številne izdelke stoterna izbira. Jasen poziv k dejanju (CTA) lahko spodbudi iskalca da klikne in tudi nekaj opravi, ko pride na spletno stran.
Tu je primer www.adobe.com
To je primer jasnega poziva k dejanju. Poleg tega se CTA tudi ponovi na različne načine:
Prenesi celotno različico
Začni brezplačni preizkus še danes.
Če imaš CTA na začetku in na koncu opisa, ga poudari z besedo “brezplačno” Vsekakor se bo to obrestovalo.
Možne izboljšave:
Drugi stavek meta opisa je zelo splošen, “fotografije, slike, 3d umetnine in drugo” glede na to, da je Adobe vsem dobro znana znamka, bi lahko bili dobro. če se malenkost bolj potrudijo in dodajo nekaj svoje unikatnosti.
6. Osredotočenost na ponudbo
Ta vrsta opisa združuje vprašanje ali zanimanje s posebnimi ponudbami, ki bralce pritegnejo.
Eden od takih primerov hotel v Londonu.
Kaj dobro deluje?
Začne se z vprašanjem. Kot je znano, lahko takoj dobi odgovor “Da”. Sledi ponudba, ki deluje naravnost osupljivo – hotel s 4 zvezdicami za 21funtov. Vsekako zelo privlačno – glede na pozicijo hotela. Zraven so vključene še podrobnosti o “The Savoy” ki blesti z vrtoglavimi cenami nastanitve.
dovolj dober razlog, da klikneš.
Izboljšave
Zapis je dolg, kar kažejo 3 pikica. Morda se v tem primeru splača uporabiti SEO orodje za pravilno dolžino opisa.
7. Osredotočenost na močne besede
Osredotočenost na močne besede, kot so :
neverjetno,
skrivnostno,
malo znano,
močno
in podobno, lahko pomaga, da tvoj meta opis izstopi iz povprečja. Vsak izkušen pisec objav ima kar bogat seznam močnih besed. vendar tu velja previdnost. Preveč močnih besed bo delovalo stresno, preveč prodajalsko, vsiljivo.
8. Osredotočenost na rešitve
Zadnji pristop je osredotočenost na rešitve, ki jih ljudje iščejo. Ta vrsta meta opisa obljublja nekaj, kar bo iskalec dosegel z nakupom na spletnem mesti. lahko je to produkt ali storitev.
Zanimiv primer je tale:
Kako deluje?
Ta meta opis se začne z vprašanjem, nanj bodo ljudje seveda prikimali. Vprašanje: Si želite naučiti deskanja na snegi v enem dnevu?” ponuja jasen rezultat za bralca. Prinaša tudi USP (obljubo) za hitro učenje deskanja. Kdo se ga nebi branil, kaj ne? to pomeni, daje metoda, ki jo uporabljajo hitra in učinkovita.
Možne izboljšave?
“Rekreacijski standard” ni dovolj jasen. Zveni preveč klišejsko. Popolni začetniki morda ne vedo, kaj to v resnici pomeni. Zato bi bilo bolje uporabiti jezuk ciljne publike.
In za konec:
Meta opisi lahko povečajo ali pa drastično zmanjšajo promet na spletni strani. Boljši bo meta opis, več bo klikov. Več klikov pa je za Google dober signal. tvojo spletno stran po avtomatsko potisnil višje med prikazi.
Meta opisi ne vplivajo na uvrstitve Kliki zaradi meta opisov pa prav gotovo.
Vsekakor pa si je za meta opis potrebno vzeti čas. Čas, ki ga porabiš pa investicija, ki se obrestuje. Mimogrede – naj bo še tako dobra vsebina, slab meta opis ne bo privlačil občinstva. Torej je vsebina povsem brez pomena. Namigi so tu.
Ko in če imaš izzive pri oblikovanju meta opisov, je tukaj moja ponudba.
Prenesi si tudi navodila za pisanje dobrih Meta opisov