marketinške strategije
MediSpot nasveti

Marketinške strategije –kdaj je čas?

7 znakov, ki kažejo da je čas za prave marketinške strategije

 

Ali se sprašuješ, če je pravi čas da razviješ prave marketinške strategije za svojo dejavnost?

Si morda naveličana dela z napačnimi strankami, ki v tvojih storitvah ne vidijo vrednosti?

Ali se dogaja veliko vzponov in padcev ker se ves čas trudiš pritegniti stalne stranke?

Ali pa si le morda že pripravljena in iščeš naslednji korak v poslovni rasti?

 

Ne glede na razlog, zakaj razmišljaš o tem, želim da veš, kako bosta učinkovita  marketinška strategija in načrt bistveno spremenila tvojo tržno in poslovno uspešnost.

To ti bo dalo veliko več jasnosti in usmeritve za tvoje poslovanje, Tako boš prihranila čas , postala bolj produktivna in natančno boš vedela na kaj se moraš osredotočiti . Zagotovilo ti bo , da bo tvoj posel nastavljen na uspeh, kar bo povzročilo boljšo tržno uspešnost in prodajne rezultate. Rast bo hitrejša. To pa bo posledično prineslo več zadovoljstva pri opravljanju svojega dela.

Torej;

če se sprašuješ, ali je zdaj pravi čas, je tukaj 7 znakov, ki kažejo da je čas za nove tržne manevre

7 znakov, ki kažejo da je čas da razviješ  marketinške strategije in načrte za tvojo dejavnost

 

1.Tvoje občinstvo in e-mail lista ne rasteta – trženje ne steče?

Moja e-mail lista ne raste
Za moje storitve ni zanimanja

Če želiš razširiti svoje storitve, začni z ozaveščanjem in ustvarjanjem občinstva, ki mu lahko promoviraš svojo storitev. Če  vidiš, da je tvojih sledilcev malo in da se število e-mail

naročnikov ne povečuje, potem imaš težave s prepoznavnostjo. Tudi če je sledilcev veliko, pa ne sodelujejo, vedi da so to le slamnati sledilci. Sicer pa se vprašaj naslednje:

Ali ustvarjam tako vrsto vsebine, ki ljudi pritegne, je zanje zanimiva in dragocen vir informacij?

 

2.Nihče se ne ukvarja s tvojimi objavami, ne klikne nanjo ali pa ne komentira.

Ko objaviš na družabnem omrežju, dobiš “všeček”, komentar in več sledilcev?

Ali je vse skupaj bolj podobno mestu duhov, kjer ni dejavnosti?

Če je bolj podobno mestu duhov, pomeni, da ni sodelovanja z občinstvom. To je znak da je čas za pregled pristopa. Zagotovi si, da tvoja sporočila (objave) odmevajo vse do ušes ciljnega trga. Na tak način si povrneš čas in trud, ki si ga vložila v sestavo objave.

 

3.Stranke, ki jih privabiš, ne vidijo prave vrednosti tvoje storitve.

Ali si poznaš to situacijo:

  • Izvedeš prodajni klic a “stranka ti pove, da  si storitve ne more privoščiti?

  • Ali pa te nekdo prosi, da znižaš ceno svoje storitve ali pa mu ponudiš alternativno rešitev?

Ko se to zgodi, tvoje ponudbe in cene niso usklajene z vrsto stranke s katero želiš sodelovati.

Verjetno zaračunavaš premalo v primerjavi s tem, koliko je tvoja realna vrednost. Morda pa ponujaš storitve višjega cenovnega ranga, ki bodo pritegnile stranke, ki so za to pripravljene plačati. Torej le določene stranke in ne čisto vse.

Še ena možnost obstaja – Ali je vrednost tvoje ponudbe dovolj dobro razložena, da ljudje razumejo vrednost in se konec koncev tudi odločijo za sodelovanje s tabo? Si se poslužila prave oblike marketinške strategije, ki bo iz množice ljudi presejala prave stranke?

 

4.Tvoj klic potencialne stranke se ne pretvori v nakup?

Če povabiš ljudi, da se naročijo na brezplačne klice, ali se dovolj dobro pripraviš na pogovor?. Ali se potrudiš doseči prodajo storitve? Če ne, potem je tu problem:

Ko se pripravljaš na prodajni klic, moraš imeti naslednje:

  • Ponudbo, ki odmeva in pritegne tvoje idealne stranke
  • Postopek, ki stranki lahko zagotovi alternativno storitev
  • Strukturiran pristop, ki vsebuje prava vprašanja

Ko slediš strukturi pravilnega pristopa, se srečuješ s pravimi strankami in z lahkoto se klic zaključi s prodajo.

 

5.Privabljaš in delaš z napačnimi strankami. – napačna strategija?

Mislim, da na določeni fazi vsi doživimo ta trenutek. Naenkrat se zavemo, da ne delamo s pravimi ljudmi. Da so to povsem napačne stranke.

Res je, da se zaženeš v prvo osebo, ker potrebuješ denar. Verjamem. Ali pa se počutiš, kot da si nekje obtičala obdana z napačnimi ljudmi. V bistvu to niso še prave idealne stranke. Ko pa razviješ pravo pristop – strategijo in načrt se zgodi naslednje: Ljudi bo tvoja storitev (izdelek) zanimala. Torej, privabila boš prave ljudi.  S svojo prenovljeno marketinško strategijo boš začela privabljati vse več pravih ljudi,, ki se bodo pretvorili v tvoje stranke.

 

6.Ne zaslužim dovolj denarja, da bi pokrila stroške

Ko si v svojem poslu pod finančnim pritiskom, je to zagotovo zelo stresno. Skrbi te, kdaj bo prišla naslednja pridaja in ali boš z njo lahko pokrila svoje tekoče račune. Izpad prihodkov se od podjetja do podjetja razlikuje. Najpogosteje pa vzrok tiči v tem, da ne privabiš dovolj strank in imaš težave z obsegom prodaje. Lahko pa si preveč obsedena s prodajo storitev v nizkem cenovnem razredu, kar posledično ne prinaša dovolj financ.

Ustvarjenje prihodka in rasti je veliko lažje, če pritegneš le nekaj strank za storitve višjega cenovnega razreda, namesto veliko strank za cenovno nizke storitve, Tu je dela precej več. Znesek pa ni nujno visok.

 

7.Veš, da je potrebna marketinška strategija in plan, a ne veš kje začeti?

Trženje je lahko zahtevno in dolgotrajno. Sploh če govorimo o malih podjetjih. Še posebej je težko, če ti tega do sedaj še nihče ni razložil in pravilno prikazal. A vedi – tega ti ni treba početi sama. Veščin se lahko naučiš. In ko enkrat začneš, postajajo stvari bistveno lažje. Ugotovila boš, da se tvoje trženje izboljšuje. Sledijo ti pravi ljudje, spreminjajo se v tvoje stranke in da dokaj uspešno prihajaš tja, kamor si želiš – lahkotna in uspešna prodaja storitev in zadovoljne stranke.

 

Za konec:

tu imaš 7 znakov, ki kažejo na to, da je nastopil čas za novo marketinško strategijo. Dobro si jih oglej in razmisli.

Moj zapis pa se bo nadaljeval; v naslednjem delu nekaj več o Magnetu – marketinška strategija, ki kot magnet pritegne prave ljudi.

Za pomoč pri pisanju pa sem ti na voljo TU