konkurenca
SEO-namig

Posel preko spleta – 9 korakov kako začeti

Posel preko spleta se vedno začne z idejo – kaj lahko ponudim?

 

Idejo imaš in imaš željo. Toda, kaj je tisto, kar te ovira? Zakaj tvoj posel preko spleta še ne steče?

Največkrat je vzrok v tem, da ne veš kje in kako začeti. Strastna želja po »pokazati se svetu« se nabira kot para pod pokrovom. Ti je znano, kaj ne?

Torej, kako začeti?

 

 

 

Spodaj ti ponujam enostavne korake, kako začneš svoj posel preko spleta. 

 

 

1. Izberi izdelek,/storitev, ki bo del tvojega posla preko spleta.

Morda je to že tvoje utečeno delo, hobi ali pa začenjaš z nečem novim.

Med tem, ko razmišljaš o prvih korakih, pomisli tudi na tržno niši – tvoje bodoče kupce. Koga bodo tvoji produkt / storitve zanimale?

 

2. Preveri donosnost prodaje.

Ali lahko s prodajo tega produkta/ storitve pridobiš dovolj sredstev. Tu mislim  na finance. Torej, ali je prodaja tega produkta donosna? Morda imaš odlične ponudbe, ki že ne prvi pogled povedo, da profit bo. V nasprotnem primeru pa razmisli o dodatnih možnostih – osredotoči se širjenje ponudbe – kreativnost in domišljija naj tu delujeta v polnem zagonu.

Če na primer ponujaš ročno izdelane (kvačkane ali pletene)prijemalke za lonce, ali lahko ob ten dodaš še ročno izdelane podstavke za kozarce? Ali, če rišeš mandale kot okrasne slike za stene, pomisli na risanje mandal na rojstnodnevne čestitke, vabila za poroko, obletnico in podobno.

 

3. Naredi raziskavo trga.

Dobro veš, da če je na trgu že veliko ponudnikov istega produkta ali storitve, bo »bitka« za resne kupce težka. Pomisli, česa si ljudje želijo in iščejo. Kaj ti lahko ponudiš? Morda pa si ti edina, ki obvladaš nekaj drugačnih tehnik, kot jih uporablja konkurenca. Vprašaj se: V čem se razlikujem od konkurence? Zato:

Analiziraj konkurenco. Konkurenca bo vedno prisotna, a nič zato. Če jo dobro analiziraš veš, kaj ti lahko ponudiš – kaj drugačnega in unikatnega ponudiš. Je pa še eno dejstvo: Veliko konkurence pomeni tudi veliko povpraševanje. Super, kaj ne?  To je dobra novica za kreativne ljudi.

 

4. Nauči se poslovanja preko spleta.

(davki, plačila, izdaja računov  in podobno). Na spletu imaš ogromno tečajev, ki ti bodo pri tem pomagali. lahko pa se povežeš tudi z ljudmi, ki se na to odlično spoznajo (računovodski servisi)

 

Tako: produkt imaš, konkurenco poznaš, obvladaš poslovanje preko spleta in poznaš ljudi, ki ti ob tem lahko pomagajo.

Greva naprej? Kaj nama še manjka?

 

Seveda, manjka najbolj važna zadeva:  ciljni trg – ljudje, ki jih bodi tvoji produkti/storitve zanimali.

 

 

5. Zdaj pa začni z analizo svojega ciljnega trga.

Kdo je ta oseba, ki si želi tvoj produkt – pravijo ji ciljna stranka ali idealna stranka (meni osebno ta oznaka ni všeč). Torej kdo je ta oseba, ki si želi in išče tvoj produkt/storitev. Kje se nahaja in kako jo boš našla? Kako in na kašen način ji boš povedala za svoj produkt in kako ji boš to ponudila?

 

6. Platforma za posel?

Ker delaš preko spleta, je povsem jasno, da potrebuješ platformo. Mesto, kjer boš ponujala svoje produkte/storitve. Za začetek je to lahko čisto

com ali org
WORDPRESS.COM ALI WORDPRESS.ORG

enostavno narejena spletna stran na Wixu. Wix ima brezplačno opcijo, ki ponuja veliko možnosti: spletno trgovino, blog, integracijo preko g-maila in podobno.

 

 

Lahko pa se odločiš za wordpress, Tu  imaš 2 možnosti:

worpress.com in wordpress.org. Več o tem si lahko prebereš TU 

Številni vtičniki pomagajo zgraditi dobro in funkcionalno spletno stran, različne možnosti integracij, blog zapisov in podobno.

Dodatne informacije glede izbira platforme pa najdeš tudi na naslednji povezavi: Skrite pasti brezplačnih spletnih strani

 

 

7. Zdaj pa začni – svoj posel preko spleta:

Opiši svojo dejavnost. Opiši svoje produkte/ storitve in jih ponudi svetu. Privabljaj bralce na spletno stran. Poskrbi, da bo vsebina na spletni strani dobro informirala bralce. Naredi tako, da bo spletna stran živa. Novi zapisi, ki jih tedensko objavljaš, naj bralca navdušijo in mu  dajo dovolj informacij o ponudbi. Zavedaj se, da bralec vedno išče rešitev za težavo, ki jo ima. Bolj bo vsebina pomagala bralcu pri reševanju težave, večja je verjetnost, da bo bralec postal kupec.

Ob vsakem zapisu ali opisu ali zapisu dodaj poziv k nakupu (CTA).

 

8. Ne pozabi na e-mailing listo.

Zbiraj e-maile bralcev. Ko pridobiš e-mail, lahko bralca redno obveščaš o novostih. Morda jim po tej poti lahko ponudiš dodatne popuste, kupone ali kaj podobnega, kar jih bo privlačilo.

Najbolj pogosto uporabljene platforme za e-maile: mailchjimp in mailer lite

Kako pridobiti čim več e-mailov?

pripraviš landing page, kjer ponudiš produkt – to ti ponujata obe zgoraj navedeni e-mail platformi.

na spletni strani ustvariš pdf dokument, ki vsebuje kratka navodila kako,  … na primer:

  • recept za okusno omako,
  • trik za več energije
  • katere zdravilne rastline uspevajo v mesecu Maju
  • kako z naravnimi barvani pobarvati velikonočna jajčka, ….

 

9. Preveri uspešnost – poglej kako teče tvoj posel preko spleta

Med tem, ko skrbiš za to da bo tvoja »trgovina« vedno pisana in polna zanimivih produktov, pa ne pozabi na merjenje uspeha. Določi si dan, ko si boš pogledala kako napreduješ.

Še zadnje – poskusi razširiti dejavnost, Pomisli, kaj lahko še ponudiš svojim strankam. To jih bo vedno znova pripeljala naravnost do tebe.

 

 

 

Za konec pa naslednje: pogum velja. Ne obupaj 

Ko se zatakne se zavedaj, da nisi sama. Pomoč se vedno najde, le poiskati jo je treba. Nismo vsi za vse – to vemo. Jaz lahko ponudim svoje – preberi TU

Ali pa mi piši

 

[contact-form][contact-field label=”Ime in Priimek” type=”name” required=”1″][contact-field label=”Email” type=”email” required=”1″][contact-field label=”Sporočilo ” type=”textarea”][/contact-form]