Magnet - prodaja
MediSpot nasveti

Magnet, ki prodaja

Magnet, ki bo prodajal je del poslovne  zgodbe. Kajti pride čas, ko spoznaš da potrebuješ nekaj novega –  nove marketinške strategije.

Strategij je nešteto. A ena, ki je čisto na začetku je magnet pri prodaji storitev. Ampak, kaj je to?

 

Magnet pri prodaji – kaj je to?

Naj ti razložim, Glavni del magneta je ponudba ali brezplačni prenos določenih informacij. lahko je to oblikovano kot simpatičen pdf – dokument, e-priročnik ali e- navodila. Zasnovan je tako, da ljudi privlači. Seveda ne vseh, a gotovo tiste, ki jim tvoja storitev ali izdelek pomagata pri reševanju določene težave ali ti. bolečine.

 

Seveda je tak magnet, kot vir informacij brezplačen. A v resnici ni tako. Plačilo se izvrši nevede – plača se z e-mail naslovom.

Mala podjetja in posamezniki večinoma delujejo preko magneta, Ni pa to edina taktika – zagotovo ne.

Magnet pogosto postavljajo na spletne strani in tako zajemajo kontakte bralcev.

Prav  tako to storijo tudi na družbenih omrežjih, kjer preko landinga page-a promovirajo svoje storitve ali izdelke.

Obstaja namreč veliko formatov magneta. Morda je tu dobro omeniti  kontrolni seznam, brezplačne vebinarje ali dogodke in brezplačne kratke posvete preko telefonskega klica.

A vse te oblike magneta imajo nekaj skupnih vsebin:

Vsebovati morajo:

.

Vsebino informacije ali ponudbe, ki je namenjena tvojemu trgu – tvojim potencialnim strankam.

Zagotovilo, da bo storitev ali produkt rešil problem, ki ga ima bodoča idealna stranka-vsebino, ki je usklajena s ponudbo

Informacije, o ponudbi, ki so jasne in enostavne za razumevanje.

Prodajni magnet
Vir: optinmonster.com

 

 

Kako ustvariš magnet?

Ustvarjanje magneta se začne pri razumevanju publike na ciljnem trgu in z ugotavljanjem, kaj bo ljudi tega trga pritegnilo. Ne gre samo za zanimanje, kaj ti ponujaš, pač pa za to, da publika ugotovi uporabnost tvojega produkta. Kaj je tisto ,ki bo rešilo neko težavo? Zavedaj se, da ljudje vedno iščejo rešitve za težave/bolečine. Torej ne pozabi na pomembno vprašanje: kaj lahko ponudim, da bo ljudem pomagalo pri bolečini?

Moja nasvet: ne zaženi se med vse možne bolečine, ki so trenutno na sveti. Izberi si le eno in nanjo prilepi magnet.

In ko oblikuješ magnet, razmisli:

  • Ali se je oseba že odločila, da bo rešila svojo težavo/bolečino?
  • Ali se zdaj že nahaja tik pred nakupom, a potrebuje še nekaj razjasnitev glede izbranega produkta?
  • Kaj pa če se svoje težave sploh še ne zaveda in/ ali je v fazi zavedanja dejstva, da nekaj ne gre kot bi moralo  … potrebuje spremembo.

 

Zdaj vidiš, kako pisana paleta ljudi se nahaja v tvojem trgu potencialnih strank. Nekateri se težave sploh še ne zavedajo, drugi se zavedajo, a ne vedo kako naprej, Tretji se še odločajo In zadnji – vsak čas bodo pritisnili na gumb »Kupi«

 

Privabi ljudi k sebi

Kakorkoli že, zbiranje potencialnih strank, ki so na različnih stopnjah zavedanja ti bi omagalo zgraditi prodajni kanal. Predlagam ti da pripraviš kar nekaj e-mailov (najbolje je, da so avtomatizirani) in jih pošlješ potencialnim strankam v naslednjih dneh/ tednu.

Sporočila  naj bodo napisana tako, da si z njimi gradiš avtoriteto na svojem področju, poskrbi za strokovnost,  a ne pozabi na enostavnost teksta, ki je prijazen in berljiv.

Počasi ti bo postalo jasno, katere stranke so že pripravljanje za sodelovanje s tabo. Zanimala  jih bo tvoja storitev /izdelek in seveda rešitve, ki jih ponuja.

Morda se bo med njimi našlo nekaj takih, ki so že pripravljeni za nakup in jim je tvoja serija e-mailov razjasnila že zadnje nejasnosti.

 

Poleg tega pa si boš z avtoriteto na svojem področju pritegnila še dodatne stranke. Prišle bodo same.

 

 

Poskusi tak način, naredi magnet.

Naj ponovim:

magnet je namenjen zbiranju e-mailov v zameno za brezplačno obliko e- knjižice, dokumenta, vira informacij ali priročnika. Zavedaj se, da brezplačniki vsebujejo le glavne sestavine tvojega produkta, ki vzbudijo zanimanje. Naj bodo napisani v prijaznem in prijetnem duhu, ki pritegne, dovolj strokovne a tudi razumljive. Pokaži se kot avtoriteta na tvojem področju.

 

Povzeto