Prepoznavnost blagovne znamke
MediSpot news

Kreatorji so novi zvezdniki

Kreatorji? Preberi to – ne bo ti žal

Kot pubertetnica sem oboževala glasbenike. Raziskovala sem jih v potankosti – kaj nosijo na sebi, katere firme superg imajo, kako se vedejo, govorijo, … . In vse to je vplivali na moje vedenje, stil oblačenja in podobno. Bili so moji kreatorji vsakdana.  In če zdaj razmisliva bolj natančni, kaj bi blagovna znamka naredila, da bi kupila točni tiste superge, ki jih prodaja? Jasno je, kaj ne?Pop star

Najela bi znane glasbenike, ki bi te superhe reklamirali. Seveda nevede. Jaz pa do ušes zasanjana v svojega najljubšega glasbenika, bi seveda želela revno te superge.

Produkt je prodan. Cena ni pomembna, kvaliteta tudi ne, jaz zadovoljna, firma pa tudi.

Ti je zdaj ti jasno?

 

Blagovne znamke še vedno novačijo znane osebnosti za velike marketinške akcije. Super zvezde pa niso več edina in najboljša možnost za promoviranje blagovnih znamk.

 

 

Zakaj je vredno razmisliti o novi vrsti promocije – kreatorji ?

Kreatorji ( kreatorji so vplivneži in tako jih bom imenovala tudi v nadaljevanju) spodbujajo prepoznavnost blagovne znamke – celo bolj kot slavni zvezdniki.

Čeprav je res, da imajo zvezdniki močno zaledje oboževalcev, raziskave ki analizirajo oglase za Super Bowl, kažejo, da je moč slavnih zvezdnikov dejansko odvračanje pozornosti od splošne prepoznavnosti blagovne znamke.

Med Super Bowlom smo videli oglase vezane na slavne zvezde, kot so Miley Cyrus, Dolly Parton, Paul Rudd, Seth Rogan, Brie Larson, Eugene Levy, Jim Carrey in drugi.

 

Eno vprašanje: Ali se spomnite, da ste med reklamami videli te zvezdnike?

Še eno vprašanje:  Ali se spomnite, katero znamko so ti zvezdniki oglaševali?

 

Jaz ne.

Morning Brew je poročal o rezultatih glede  blagovnih znamk, ki so za svoje kampanje najemale znane osebnosti. Pri 22 analiziranih blagovnih znamk  so zvezdniki prejeli več iskanj kot same blagovne znamke.

Poleg tega so ugotovili, da imajo zvezdniki tako široko privlačnost, da komajda spodbujajo prepoznavnost blagovne znamke. Naslednji primer je zelo očiten:

Najbolj znana blagovna znamka – Fenty Beauty by Rihanna – je imela slabe rezultate glede prepoznavnosti blagovne znamke:

  • 57 % jih ni vedelo ničesar
  • 12 % jih ni vedelo veliko
  • 17 % jih je nekaj poznalo
  • Le 14 % jih je vedelo veliko

Bistvo slavnih: Čeprav je res, da imajo zvezdniki ogromno oboževalcev, oboževalce zanimajo predvsem same zvezde in podrobnosti njihovega življenja. Zanima jih razmerje Zendaye in Toma Hollanda, hiša Jacoba Elordija v LA-ju, kdo je bil na zabavi Beyonce in Jay-Z-ja po podelitvi oskarja ter kako je videti Rhiannina  po rojstvu otroka –  v nasprotju s parfumom, ki ga imajo te zvezde najraje.

 

Povsem druga zgodba pa so kreatorji /ustvarjalci (ali infliencerji)

Kreatorji ali Ustvarjalci in njihova mnenja imajo velik vpliv na potrošnike in njihove odločitve o nakupu. Štirideset (40%) odstotkov potrošnikov je poročalo, da so nekaj kupili, potem ko so to videli na Twitterju, Instagramu ali YouTubu. In 49 % pravi, da so njihovi nakupi  odvisni od priporočil ustvarjalca.

 

Tu je nekaj dejstev o moči zvezdnikov in ustvarjalcev

  1. Zvezdniki se ne počutijo kot resnični ljudje, ustvarjalci pa se

    Kreatorju vsebin ljudje bolj zaupajo

Življenja slavnih so zavidljiva, vendar so skoraj ali povsem nedosegljivi Le peščica ljudi na tem svetu ve, kako je stopiti na jahto z Benom Affleckom, saj ti ljudje živijo v drugačnem dohodkovnem razredu kot mi ostali.

Po drugi strani pa je življenje ustvarjalcev popolnoma podobno našemu. Zato je logično, da si kupim enaka sončna očala kot moja najljubša nano-kreatorka, saj se v njeni vsebini prepoznam. Če očala ustrezajo njej, verjetno tudi meni. In prav gotovo si jih tudi lahko privoščim.

Poleg tega kreatorji govorijo o svojem osebnem življenju in komunicirajo s svojimi oboževalci. Slavne osebe ne. Ta intimnost ustvarja osebno povezavo in daje kreatorjem občutek, da so zaupanja vredni prijatelji.

Omeniti velja tudi, da kreatorji živijo v digitalnem svetu, kjer se nakupi pogosto dogajajo. Spletna prodaja pa še naprej raste. E-trgovina, mobilna trgovina in podobno so velikanski dejavniki  prihodkov.

Družbena omrežja
Kreatorji so virtualno prisotni povsod. So pristni in povsem običajni, nam domači ljudje

Pravzaprav je spletna maloprodaja na svetovni ravni znašala 4,9 bilijona, v naslednjih štirih letih pa naj bi narasla za več kot 50 %.

Preprosto povedano : vsak dan vidimo kreatorje, ki predstavljajo izdelke na TikToku, Instagramu in Facebooku – veliko več, kot vidimo slavne osebnosti na televiziji ali v filmih, ki predstavljajo izdelke – in vsebina kreatorjev močno poveča prepoznavnost blagovne znamke in prodajo.

 

  1. Potrošniki bolj zaupajo kreatorju vsebin, kot slavnim osebam, blagovnim znamkam in včasih celo svojim prijateljem

74 % Američanov je izjavilo, da ne želijo kupovati izdelkov slavnih znamk. Iz iste skupine jih je 31 % reklo, da ne zaupajo, da imajo zvezdnice res kvalitetne izdelke za nego.  .

To kaže, da status slavne osebe ni dovolj za ohranjanje in promoviranje blagovne znamke.
Današnji potrošniki zahtevajo, da so blagovne znamke pristne. Devetdeset odstotkov potrošnikov je dejalo, da iščejo pristnost , ko izbirajo katere blagovne znamke bodo podprli.

In kaj je bolj pristnega kot dejansko oseba, ki rada kuha in govoriti o tem. Pove kateri čili je boljši, kateri ne, katera moka je dobra za listnato testo in podobno. Ali ni to bolj domače in pristno? Ali ni to dobra reklama?

 

Kreatorji vsebin
Kreatorji so glavna gonilna sila marketonga

Statistični podatki kažejo, da blagovne znamke, ki v svoje kampanje pritegnejo kreatorja, zmagujejo v področju  zaupanja. Preveri:

  • 61 % potrošnikov bolj  zaupa kreatorju kot vsebini blagovnih znamk
  • 92 % potrošnikov bolj zaupa  kreatorju kot oglasu ali tradicionalni potrditvi slavnih
  • 70 % najstnikov je izjavilo, da bolj zaupajo kreatorju kot tradicionalnim zvezdnikom

Še več, nekateri potrošniki poročajo, da bolj zaupajo kreatorjem kot svojim prijateljem. YouTube poroča, da je 4 od 10 naročnikov milenijcev priznalo, da jih njihov najljubši kreator vsebin razume bolj kot njihovi prijatelji.

 

Kreatorji imajo zveste oboževalce

Zvestoba oboževalcev je konkreten dokaz vpliva kreatorja. In obseg, v katerem ga oboževalci podpirajo impresiven v primerjavi z oboževalci slavnih.

 

Pierce je dejal: »Obstaja osupljiva razlika med oboževalci na YouTubu ali kreatorji vsebin na Twitch in oboževalci televizijskih ali filmskih zvezdnikov. Cela generacija ljudi nima pojma, kdo je Angelina Jolie, vendar bi šli skozi zid, da bi srečali znanega YouTube  ustvarjalca..”

 

Kreatorji/ustvarjalci prevzemajo vlogo novih zvezdnikov

Kaj naredi slavnega? Ohlapno definirano je to stanje, ko ga poznajo množice.

Čeprav je res, da imajo tradicionalne zvezdnice veliko baz oboževalcev, jih imajo tudi ustvarjalci.
Toda tukaj je zanimivo za blagovne znamke, ki želijo promovirati izdelke: kreatorji imajo veliko večjo moč vpliva (zlasti ko gre za odločitve o nakupu) kot zvezdniki. To velja celo za mikro-vplivneže.

Torej, ko si uradno pripravljena na lansiranje svojega naslednjega izdelka

in želiš biti videna, se obrni na ustvarjalce, kreatorje- nove zvezdnike.

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen.