Konkurenca – ocenjevanje konkurence
Konkurenca je povsod zelo velika
Vsak ponuja določene proizvode, produkte ali storitve. Trg je zasičen. Ljudje pa siti vsega. iščejo nekaj novega.
Tudi ti si verjetno želiš lansirati svoje produkte na trg
Vendar se velikokrat zgodi, da tvoja ponudba kar zbledi v morju podobnih ali enakih produktov / storitev.
Vprašanje pa je, kje bodo ljudje kupili? Koga bodo izbrali in v njegovi ponudbi pri izdelku kliknili na KUPI.
Vse je odvisno od načina ponudbe
-
-
- Edinstvena ponudba
- Način promocije in nagovarjanja kupcev
- Drugačnost od vseh ostalih
-
To in še marsikaj te bo naredilo drugačno, bolj privlačno in zanimivo z kupce.
Celoten vodnik po gradnji blagovne znamke in raziskave konkurence najdeš tukaj
S to spodnjo e-knjižico (je izsek iz vodnika) si lahko pomagaš pri ocenjevanju svoje konkurence. Rezultate pa uporabi pri gradnji edinstvene ponudbe.
Prenesi si IZZIV – vprašanja, ki ti bodo pomagala raziskati konkurenco